Ja scheelt sowieso veel energie als je zwaarder bent (daarom wil ik het er ook graag af haha) Ik ben 120 kg (ben 1,86 lang) Nu hard werken om het eraf te krijgen....
Jawel. Rechts boven in de hoek zie je een ren poppetje. Klik daar eens op. Dan zie je weer het poppetje en daar achter staat lopen, daar op klikken en dan zie je alle activiteiten die je kunt doen met runtastic.
Nou ik heb het lopen aangepast naar wandelen en heb nu de helft minder kcal. Dus het lag toch aan activiteitskeuze. Frappante is wel dat ik nu een gem. snelheid had van 4,9 km/h. Vorige keer 4,7. Dus dat ik nu minder kcal heb maar wel sneller heb gelopen is wat vreemd. Misschien het verschil tussen snel wandelen en joggen ofzo....
Ja dan heB je hem op hardlopen staan daar staat ie standaard op. Had ik de eerste keer ook. Boven rechts naast het runtastic logo staat een hardloopertje als je hier op klikt kun je activiteiten kiezen. En daar staat ook wandelen bij. Ik kijk dan vanuit het schermpje wat jij aangeeft waaruit je op start activiteit klikt.