Western Unionbank

Discussie in 'De lounge' gestart door monkeylove, 10 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ik heb een site ontdekt met leuke kleren voor mijn kinderen van 16 en 12. Merk maar niet duur.
    Maar nu moet je betalen via de Western Union bank. heeft iemand hier ervaring mee?
    Vogue-trade Clothing On sale

(de site)

2. monkeylove

Niemand dus ;)

3. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.104
    3.879
    113
    Maar er staat toch ook Visa en Paypal tussen bij de mogelijkheden?
    Ik heb jaren geleden wat met Western Union gedaan. Ik was mijn portomonnee kwijtgeraakt aan de andere kant van de wereld. Het duurde een eeuwigheid voor ik mijn nieuwe bankpasjes vanuit Nederland gestuurd kreeg. Toen hebben mijn ouders via Western Union geld over gemaakt naar een bank (WU dus) daar en dat kon ik zo contant ophalen. Dat is dus mijn enige Western Union ervaring. Maar volgens mij was dat zo'n moneygram systeem wat daar ook staat aangegeven.
    http://www.westernunion.nl/WUCOMWEB/staticMid.do?method=load&countryCode=NL&languageCode=nl&pagename=HomePage Hierbij de Nederlandse site van Western Union.

4. Er wordt op heel veel sites (Ebay, Marktplaats) gewaarschuwd voor Western Union.. Ik zou er niet aan beginnen dus ;)

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nee ik zou er ook niet aan beginnen. Er wordt inderdaad vaak voor gewaarschuwd. Veel oplichters werken ook met Western Union trouwens. (waarmee ik niet wil impliceren dat je nu met oplichters van doen hebt hoor!!).

6. monkeylove

Owkee bedankt voor je waarschuwing, zal eens kijken waar het staat dat je met paypal kon betalen, dan doe ik dat wel. Heb het over het hoofd gezien :p

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik heb er weleens gebruikt van gemaakt om geld naar mijn man te sturen die in Afrika zat en problemen had met zijn pas. Op zich een goed systeem. Maar zoals Shaddixxx zegt komt er nog weleens oplichting voor, zou niet zo snel grote bedragen sturen naar onbekenden.

Deel Deze Pagina