ik ga morgen met mn mama naar deric ogilvi heb het haar gegeven voor moederdag! wie is er al es geweest
ik ben er al eens geweest, vond er leuk, mee te maken en indrukwekend. ik ging er eigelijk heen met de gedachten ik hoop dat ik reding krijg maar zal wel niet zijn zoveel mensen. ik kreeg er ook geen reding maar hoopte zo dat ik achteraf wel wat moeite mee heb gehad dat niet was gelukt contact te krijgen omdat zograag een vraag wil stellen. maar verder was een helle leuke avond voor ons dus geniet er van en hoop dat jullie wel lukt mocht je contackt willen hebben. XXX Taz
een vriendin van me is heengeweest (was geen tv opname). Ze is helaas niet uitgekozen voor een reading. Ze was ook vrij nuchter en geloofde niet alles, maar van sommige dingen stond ze toch te kijken. Ik vind Char helemaal niks en die geloof ik niet maar Derek dus wel.
Ben dr ooit geweest, alleen was het een echte 'theatershow' dus zo ging het ook...gelukkig geen TV opnames. Vond hem te lang blijven plakken bij één persoon, hij had veel meer kunnen doen in die tijd voor meerdere mensen. Een tijd later zijn we ook naar Peter van der Hurk geweest, kleiner zaaltje, en véél meer mensen hebben een reading gehad. Vond hem zelfs nog duidelijker dan Derek. Maar evengoed is het gaaf om zoiets mee te maken dus heel veel plezier samen!
Ik ben ook geweest, vorig jaar in de Theater fabriek te Amsterdam.. Vond het wel wat tegenvallen, er waren gigantisch veel mensen (denk iets van 1000?) en er kwamer er maar 8 aan de beurt... Hij bleef idd lang hangen bij de mensen die aan de beurt kwamen (die vaak heeeeeeel lang moesten denken *grrr:x*) Geloof verder wel in hem hoor! Maar zal er niet snel nog een keer naartoe gaan (of het moet wat 'knusser' zijn, zodat er meer mensen aan bod komen).
Wij zijn geweest en mijn vriend heeft toen een reading gekregen We waren in A'dam in de theaterfabriek. Was erg bijzonder!
Ik ben er ooit geweest en vond het best interessant! Hij wist ook wel veel dingen te vertellen maar ik ben meer van dieper in gaan op dingen daar ben ik dan altijd benieuwd na Maar dat deed hij niet bij die mensen, als het echt te persoonlijk werd zei hij tegen ze dat ze na de show maar even naar hem toe moesten komen.... beetje jammer maar wel begrijpelijk natuurlijk! Verder heb ik geen reading gehad maar ik voelde duidelijk aanwezigheid, kan het niet goed verklaren maar ik had echt zo'n raar gevoel!
ik ben er ook geweest en vond het een hele mooie ervaring jammer genoeg geen reading gehad ..en net zals de meeste hier zeggen hij blijft te lang bij 1 persoon hangen dat was wel jammer ...en dit waren wel tv opnames ... vorige week donderdag was ik op tv ik zat achter derek dus kwam bijna elke keer in beeld
er is ooit een topic over geweest over mensen die er op verschillende dagen geweest waren en die allemaal stuk voor stuk dezelfde show hebben gezien... één vrouw was zelf 2 keer geweest en zo kwam ze er dus achter dat dezelfde dingen terugkwamen, ga even het topic terugzoeken