Weer druk bezig met afvallen, helaas is het toch moeilijk op gewicht te blijven. Gelukkig is het nu niet zo erg als het een paar jaar geleden was. Ik heb nu de Calorieteller app geinstalleerd. Op basis van mijn gegevens heeft hij uitgerekend dat ik 1800kcal op een dag mag eten maar dat lijkt mij best veel? Vandaag zat ik op 1340 ongeveer. Ik ben matig actief en sport 2x per week een uur. Ik wil minimaal 5 kilo, en hopelijk 8 kilo afvallen.
Ik gebruik die ook! is echt super handig, alleen bij het avond eten is hetooit lastig. Als ik dan veel groente roerbak weet ik niet precies wat ik op heb..
ik ook! ik mag ook zon 2000 kcal maar ik zorg dat ik rond de 14/15/1600 zit (wil graag afvallen maar niet te snel ivm bv) en ik probeer elke dag een beetje actief te zijn en idd het avond eten gok ik altijd
Die heb ik ook. En gebruik hem al een tijdje. Ik mag 1600 kcal en val daar 1 kilo in de week - tien dagen mee af. Voor mij perfecte snelheid. Heb hem een 2 jaar terug ook gehad en toen werkte het ook zo.
Dus jullie hebben ook het idee dathij teveel calorieen berekent, dus dat hij zegt dat je meer mag dan daadwerkelijk zo is? San; ik schat het ook wat in hoor. Sommige dingen weeg ik wel af, als ik echt geen idee heb. Nic; dat klinkt goed, moet je veel kwijt? En hoe actief ben jij erbij? 1kg per week is erg mooi! Hebben jullie ook heel de tijd trek?
ik heb net gelezen op het voedingscentrum dat om af te vallen 1500 kcal word aan geraden. niet minder. en de max bij dames is 2000 kcal. ik ga die app toch ook een zoeken. hoor er goede verhalen over
ik heb niet echt de hele tijd trek alleen savonds dus ik probeer altijd wat over te houden dan kan ik savonds nog wat nemen!
koekiemonster, dan eet ik dus te weinig.... gelukkig hahaha etuhhh Calorieteller heet ie gewoon van "Fatsecret" gien, ja savonds is het moeilijkst he. Toen ik bij de diëtiste liep moest ik savonds altijd nog wat eten. Om het vol te houden, maar ook om je verbranding te stimuleren. Een of twee crackers.
Ik moet voor 1 juni 10 kilo kwijt. Daarna wil ik er nog eens 10 kwijt zijn. Ik sport iedere dag thuis 30-45 minuten. Ben twee weken begonnen en de eerste week ben ik een kilo aangekomen (heb ik vaker als ik weer begin te sporten) en vandaag was er anderhalf vanaf. Hoop dat dat nu doorzet!
nic; dat is fijn om te lezen want ik ben nu pas 1 week bezig, eet elke dag rond de 1500 cal beweeg veel meer als eerder en drink veel water en nu ben ik een kilo aangekomen... maar dat is dus normaal? haha heb nog nooit eerder calorieen geteld
Heb hem ook maar even gedownload! Handige app Alleen waar kan je vinden hoeveel kcal je het beste kan nemen?
Ik heb er altijd last van ... ooit eens gehoord dat dat spieren zijn die je opbouwt. Kan tot drie weken oplopen en daarna loopt het terug. Verder moet je wel voldoende eten om af te vallen. Voor mij geld 1600-1650 een goede balans tussen lijnen en sporten. Successss
Nic, gelukkig dat het bij jou ook gebeurt! Was al benieuwd waarom ik nog niks kwijt was. Lovely83: Bij de dagoverzicht zie je %ADH staan. Als je op dat grafiekje klikt kom je op een schermpje met uitleg over de ADH en een herbereken-knop.
Weet iemand trouwens of en hoe je gewicht van een paar dagen terug kan wijzigen? Ik kan alleen nieuw toevoegen.... het lukt ook niet als ik naar die dag ga...