Ja hoor ook ik ben zwanger! Weet het al sinds 23 januari maar hubbie wilde het nog ff geheim houden tot na de echo. Maar ging vandaag met grote zus naar 9 maanden beurs en haar heb ik het verteld. Het was zo leuk om te vertellen aan haar! Ze was zo verbaasd en moest huilen! Zo ontzettend lief! Was al aantal weken aan het rommelen met cycles maar uit eindelijk dus echt raak! Voel me goed. Erg moe en met vlagen misselijk en af en toe wat krampen in liezen. MOrgen eerste termijn echo. Ben benieuwd. Hoor dan ook precies hoe lang ik zwanger ben. Denk zelf week of 8. Als het langer is, kan het zijn dat ik op zelfde dag uitgeteld ben als mijn grote zus! Bij onze eerste zwangerschappen waren we ook tegelijk zwanger en nu na 5 jaar weer samen zwanger! Calvin is nu net 5 jaar en heeft het er steeds over dat er en een broertje en een zusje in mama's buik zit... Ben benieuwd. O, o ik ben zo blij!
Gefeliciteerd en veel geluk! Leuk om het te delen met je zus, heb ik zelf ook gehad, alleen veel kortere tijd! Zij was al veel verder!
Hey zus! Geweldig hè! Ik ben zo blij voor je! Vandaag die echo en dan bel je me meteen hoor! Ook voor jou lekker een zwangerschapsbanner eronder, het is zo fantastisch! Ik heb al wel 100x aan Gabriël gevraagd wie er allemaal een baby in de buik hebben, eerst mama natuurlijk maar als tweede meteen "tante M!".