We hebben nu nog 2 meiden maar zitten te denken aan een derde Alleen hebben we paar maanden terug de nieuwe fiat panda gekocht Nu zitten daar voor 2 personen gordels op de achterbank Onze oudste word in april 4 maar kun je gordels bij laten zetten op de achterbank? Ik heb geen zin als we de derde eventueel krijgen de auto weer de deur uit moet voor een grotere
Is daar dan ruimte voor? Verder moet de auto ook type goedgekeurd zijn voor vervoer van zoveel personen. Staat op het kentekenbewijs. Volgens mij kan het niet. Ikzelf heb een twingo, 4 pers. auto met 4 gordels, daar kan ik ook niet zomaar extra gordels in zetten. Los op de achterbank zouden er wel 3 of 4 kinderen passen maar het mag niet (nog buiten om hoe het zit met autostoeltjes) En dan nog... al zou het kunnen dan is het wel heel krap hoor. Wij hebben ook nog een station maar zelfs dat is heel gepiel om dan 2 opvolgstoelen erin te zetten (die vanaf een jaar of 3, type rodi) en een maxicosi. Wij kopen binnekort een grotere auto zoals een renault espace of toyota picknic ofzo.
Het lijkt mij ook erg krap inderdaad. Ik denk dat het handiger is als je een grotere auto aanschaft, want inderdaad, mocht er een derde komen, dan gaat dat echt niet passen.
Maar past het nu al makkelijk dan met 2 kinderen?! Dat is toch geen grote auto en als je met 2 stoelen zit of met een maxicosi en een autostoel en dan nog een kindje gaat volgens mij nooit passen. En hoe doe je dat dat met een kinderwagen of buggy?
het past tot nu toe perfect achterin en de kinderwagen past nu nog wel maar met bak word het inderdaad ander verhaal