Ik heb de 800 gedaan ben in 4 weken 7 kilo afgevallen. Smorgens shake, smiddags ook of zo'n soeppie, s'avond groente en een stukje vlees. Ik vind water smerig, dus zag er erg tegen op, maar ze hebben zo'n poeiertje zeg ma en daarvan 1 theelepel dr in en t is net ranje. Na mijn zwangerschap ga ik weer beginnen. Manlief heeft de 500 gedaan was ruim 16 kilo in 12 weken kwijt. Het is er op 2 kilo na af gebleven maja nu staat de december maand weer voor de deur ben benieuwd of hij die lekkernij kan weerstaan
Ok, er zijn dus best veel mensen waarbij ze wel ongeveer op streefgewicht bleven. Dat is fijn te horen. Ik wil ook graag wat kilo's kwijt en ben daarom nu gaan sporten. Maar dat schiet nog niet op helaas. Had gedacht dat de kilo's er dan ook wel af zouden vliegen... maar niet dus. Eten doe ik niet verkeerd, dus daar ligt het niet aan. Wie weet probeer ik het ook eens als ik blijvend resultaat zie bij iemand die ik ken en dit ook volgt.
Ik heb de 500 gedaan. Je moet wel doorzettingsvermogen hebben, maar het helpt absoluut als je het helemaal volgt! Ik was ook in 8 weken 12 kilo kwijt. Met opbouwen naar normale voeding geen enkel probleem gehad en ben ook niet meer aangekomen. Uiteraard moet je na het volgen van het dieet wel je levensstijl aanpassen en niet terugvallen in je oude gewoonten. Ja, ik ben heel beroerd geweest de eerste anderhalf / 2 weken, maar ik was na anderhalve week 3,5 kilo afgevallen, waarna het steeds makkelijker ging. Hoofdpijn krijg je als je te weinig drinkt. Ik heb maar heel kort last gehad van kramp en daar hebben ze prima pilletjes voor. Als je doorzettingsvermogen hebt is het zeer zeker de moeite waard om het te proberen!
ik ben nu in de eerste week van het 500 dieet 4,5 kilo afgevallen. Dit is veel stond zij ook van te kijken. Maar ik moet zeggen ik heb maar 1 dag last gehad van hoofdpijn. Ik ben tot nu toe echt heel tevreden en vin d het heel slimpel vol te houden.
Jeetje mina! 4,5 kilo in een week?! Dat is echt heel erg veel! Dat stimuleert je vast wel. Lijkt me wel heerlijk om dat te kunnen zeggen
is het ook wel een beetje en stimuleert heel goed. Heb meteen weer zin in de volgende week en mijn volgende weegmoment. Maar die eerste week is altijd het meest. Maar ik moet ook zeggen ik merk het niet zo heel goed dat ik zo veel ben afgevallen. Is waarschijnlijk veel vocht of zo. Maar ja dat is het eerste wat er af gaat.
Wat een ontzettend nare reactie en dan druk ik mezelf nog normaal uit. De adviezen zijn goed bedoelt en als zelfs dietisten zeggen dat dit soort dieten je niet op een gezonde manier laten afvallen dan zal er toch wel een kern van waarheid in zitten. Hartstikke mooi dat het voor jou gewerkt heeft en dat je je er goed bij voelt, maar het is en blijft een crashdieet en werkt zeker niet voor iedereen op een voordelige manier. En de beste stuurlui staan aan wal? Ik ben zelf nu onder begeleiding van een dietist aan het afvallen, dus ik zit gewoon op het schip hoor