Succes ermee! Ik heb ook CB 500 gedaan, ruim 40 kilo afgevallen en 8 maanden later nog steeds op gewicht Hou je vooral aan de voorschriften en drink veel, dan heb je ook minder last van de honger. Het gaat je lukken
En jij kan alleen nog maar op het forum reageren als het negatief is he? Ga lekker ergens anders rellen. Ik ben ook geen fan van dit dieet, maar TS is gemotiveerd, valt er mee af en voelt zich er goed bij. Wie ben jij dan om haar zo te benaderen? Als je haar dan voor een fout wil behoeden reageer dan anders en via PB bijvoorbeeld!
Net nog even flink wat verse groenten gegeten: zoete aardappel, broccoli, paprika, met rundergehakt. Vanochtend spelt baksels gebakken en ingevroren voor man en zoon. Muffins met goji bessen, brood met lijnzaad en flensjes. Dus zij hebben een voorraadje gemakkelijk voedsel. Dat is nog weleens lastig, vooral voor man, bij paleo eten. dus ik bak eens per week baksels van boekweit of spelt. Ik eet dit zelf minder regelmatig. Vanaf morgen dus even helemaal niet
Mensen zijn niet tegen een crashdieet omdat ze denken dat je dan weer snel aankomt of dat je je dan slap voelt, een crashdieet richt zoveel meer schade aan. Daarnaast zwaar overgewicht natuurlijk ook... Ik weet alleen dat ik zelf 2 jaar lang geen eisprong had door een crashdieet en het er flink benauwd van kreeg. Ik hoop dat je dus echt goed de voor en nadelen hebt afgewogen tegen elkaar.
ja dan weet je ook wel genoeg over de gevolgen van veel eiwitten eten en tja kiezen uit 2 kwaden?? er zijn ook gezondere manieren om van je gewicht wat te veel is af te komen en een stuk verantwoordelijker is
Bedankt overigens voor de opbouwende reacties! ik heb er weer zin in! Vanaf morgen weer elke dag een stapje dichter bij mijn doel. En hopelijk niet dichterbij een nieroperatie
nee dat hoop ik natuurlijk ook niet voor je maar als je zelf op die afdeling hebt gewerkt zal je er meer verstand van hebben dan ik en dat je op een gegeven moment wil afvallen snap ik heel goed overgewicht is ook niet alles
Ja, ieder lijf werkt dus blijkbaar anders. ik heb namelijk sinds ik dit dieet voor het eerst ben gestart (10 april 2012) wél een eisprong van mezelf. Sinds 2 weken nadat ik begon met Cambridge. en nu, 2 jaar later, nog steeds zo nu en dan een spontaan ei ondanks mijn pcos Ik heb blijkbaar op veel punten geluk. Kan het niet anders verklaren. Maar vind het vervelend om te horen dat anderen minder goede ervaringen hebben.
Ik snap dat er veel meningen en ervaringen zijn. Die mogen hier best openbaar gemaakt worden, mits op een niet aanvallende manier. Ik zou het fijn vinden als dit topic niet gaat draaien om goed/fout en welles/nietes. Ikzelf lees alles, maar heb waarschijnlijk niet de tijd om overal op te reageren. Ik wil voornamelijk mijn ervaringen delen.
Knap zeg. Ik zou het niet kunnen en ook niet willen, want ik geloof niet dat zo'n crashdieet goed is voor je lichaam. Maar wat voor de één wel werkt, werkt voor de ander weer niet.
Ik heb het ook gedaan, ben 10 kilo afgevallen en wil er nog 10 af, maar ik heb nu een terugval. Ik kan gewoon even niet meer... Maar ik wil het wel weer op gaan pakken, dus ik blijf meelezen! Mijn man is er 15 kilo mee afgevallen en nog netjes op gewicht. Vriendin 20 kilo en ook nog op gewicht. Nu ik nog... maar geestelijk moet ik de knop weer even omzetten. Ik voel me er namelijk wel zoveel beter bij! Succes, je kan het!!!
Succes! Die dingen zijn niet voor mij gemaakt - daar heb ik een te onregelmatig leven voor - maar ik hoop voor jou dat het je wel lukt. En dat je daarna ook effectief zwanger raakt . En natuurlijk hoop ik ook dat er een deel van die 40 kilo ook effectief af blijft, zelfs na je zwangerschap.
Jeetje, ik heb een tijdje geprobeerd met 1900 kcal af te vallen. (Ik geef borstvoeding, dus het moet niet te snel gaan.) Maar zelfs dat vond ik al lastig. Ik heb het ook weer even opgegeven, zit een beetje te wachten tot ik mezelf weer een schop onder m'n kont geef. Maar 500 kcal... jeetje, ik zou niet eens weten hoe dat moet. Ik denk dat ik echt van mijn stokje zou gaan. Werk je ook gewoon? Sport je er ook nog naast? Hoe houd je dat vol? Ik heb niet veel verstand van lijnen, maar dit lijkt me toch erg ongezond. Zelfs als je het maar voor zes weken doet en dan weer langzaam opbouwt. Je doet je lichaam toch een tijd flink te kort, lijkt mij. Is het niet verstandiger om meer te eten en (fanatieker) te sporten?
Annedore, ik volg je topics over je afvallen en je kinderwens al een tijdje. Ik weet dat het niet makkelijk is. Maar crashen, daar ben ik duidelijk over: dat is niet goed. Ja, voor een paar weken voor een operatie oid. Heb het ooit zelf ook moeten doen. 2+2 weken. Crashen voor langere tijd maakt veel kapot. Het is ook niet vol te houden, je lijf én je hersenen krijgen te weinig voedingsstoffen, je kan verward raken en erger nog: je hormoonwaarden kunnen compleet de andere kant op schieten: insuline, schildklier en ook je vruchtbaarheidshormonen. Je deed paleo, dat ging goed zei je, waarom daar niet even de teugels strak op trekken? Waarom meteen zoiets drastisch doen, wat niet vol te houden is, waar je van gaat balen en dus weer aankomen en de cirkel is weer rond. Iedere keer dat je jojoot, zal er meer aankomen dan afgaan. Als je zo sterk kunt zijn om een crashdieet te volgen, dan kan je zeker een normaal energiebeperkend dieet volgen met daarnaast voldoende beweging. Keertje sportschool, iedere dag wandelen, fietsen, etc. Ik kan zelf ook niet fanatiek sporten, maar loop, fiets en zwem en dat is niet belastend. Sterkte met alles.