Hypotheek hoger mogelijk bij minicamping?

Discussie in 'De lounge' gestart door Lentes, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lentes

Lentes Niet meer actief

Weten jullie wat de mogelijkheden zijn qua hypotheken?

Ik heb een leuk huis gezien (te duur voor ons) met minicamping en 1 gastenverblijf (soort b&b)

Geheel staat op 1ha grond.

Zou de hypotheek hoger kunnen wanneer je plannen hebt met de minicamping? Omdat je daar inkomsten uit kunt krijgen?

Of wat als je alleen het huis wilt en geen mini camping? Zouden daarin mogelijkheden zijn?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dat kan wel, maar dan moet je een bedrijfsplan bij de bank neerleggen, plus de inkomsten van de minicamping en b&b van de afgelopen jaren. Op basis van die inkomsten wordt bekeken of je de financiering rond kunt krijgen.
    Of je alleen het huis kunt kopen ligt natuurlijk aan de huidige eigenaar, of die dat wil.

3. Lentes

Lentes Niet meer actief

Ok, iets om over na te denken.

Het huis is te duur voor ons maar inmiddels wel al flink gezakt in prijs (alsnog wel te duur)

Hopen op nog een flinke prijsdaling en dan eens na gaan denken over de financiën.

B&B wil ik al langer, mini camping dan weer niet.. maar ik ga een oriënteren. Ook geen idee of zoiets iets oplevert of dat mensen dat toch meer doen voor de gezelligheid en je het als hobby moet zien.

Deel Deze Pagina