hoi dames, ik vroeg me af of er hier nog dames zijn die ok aan het cambridge dieet mee doen en ook proberen om zwanger te raken?? ze zege wel van da mag nie as je zwanger wilt raken ma wie weet ben k pas over een jaar zwanger dan kank teminste wel al mn overgewicht kwijt zijn.. liefss
Ik ben ook aan het diëten (geen cambridge) en probeer ook zwanger te worden. Zodra je weet dat je zwanger bent, is het volgens mij vroeg genoeg om te stopen met lijnen. Natuurlijk wel gezond blijven leven, weinig snoepen, veel water drinken, etc. Raak je tijdens je zwangerschap misschien toch nog wat vet kwijt, zonder dat je echt aan het lijnen bent
Lijkt mij niet gezond aangezien je lichaam in ketose zit. Ik zou dan eerst gaan dieten en daarna leefstijlveranderen en gezond gaan leven ( eten en sporten) daarna pas voor kinderen gaan. p.s ik was 25 kilo voor mijn 1e zwangerschap afgevallen en deze waren er binnen no time weer aan toen ik zwanger raakte. Je kunt ook wachten tot na een eventuele zwangerschap, maar vast gewoon gezond gaan leven ...
Ik ben in januari af gaan vallen omdat ik na 1,5jaar nog niet zwanger was. We hadden afgesproken in april naar de HA te gaan (hebben we ook gedaan was toen ruim 17 kilo kwijt) Daarna in mei nog 1 keer ongesteld geweest en nu ben ik zwanger in totaal ben ik 25 kilo afgevallen voordat ik zwanger werd en ben zo blij dat het er af is! Ik zou het gewoon doen alleen ik zou zelf nooit kiezen voor 1 of ander dieet omdat het er vaak weer net zo hard aankomt als je weer normaal gaat eten. Ik heb zelf calorieen geteld en sinds ik zwanger ben niet meer en zit nog steeds op hetzelfde gewicht.
Ik dieet ook en ben zelfs zwanger .. Volgens mijn VK en volgens Sonja Bakker mag je gewoon lijnen alleen moet je het verantwoord doen, dus niet alleen maar aan de shakes bv je moet gewoon gezond eten en zorgen dat je je vitamines binnen krijgt ..
ja weet je wat is ben mn kilo's zat wil 20 kilo afvallen dus als ik zwanger raak ben ik die kilo mooi kwijt komt er we weer bij ma anders was het nog 20kilo extra snapje? stel je voor 20kilo is een volle koffer da draag ik elke dag met me mee
Ik ben in een kleine 2 weken 25 kilo afgevallen door niet eens extreem te diëten ben verschillende keren uit eten geweest enz ik zou dat eerder proberen dan cambridge want dan moet je ineens weer gaan eten als je zwanger bent en dan kom je net zo hard aan of nog meer lijkt me helemaal niet gezond en anders overleggen met diëtist?
je kan gewoon afvallen meis dus als je dat wilt doen gewoon doen maar let er dan wel op dat je je vitamines binnen krijg ..