Als je het wil proberen of uittesten.. ze hebben kant en klare shakes bij kruidvat. Je zou er van elke smaak 1 kunnen meenemen om uit te testen welke je het lekkerst vind Heel belangrijk met Zulke dieeten.. 3 liter water drinken per dag!
wij hebben geloof ik de control shakes van modifast 224 calorieeen per flesje. dat zijn de enige geloof ik die kant en klaar zijn. Je hebt intensive dan moet je er zelf een shake van maken en dat zijn maar 500 calorieeen op een dag net als bij cambridge haast. Protiplus hoort geloof ik bij het 3.2.2 plan ofzoiets....
Ik vond dat cambridge verschrikkelijk. Vond het ook zo vies, en hoefde in principe 'maar' 10 kilo kwijt. Ben er na 2 weken mee gestopt en zelf aan het lijnen gegaan. Ondertussen 13 kilo kwijt en momenteel blijft het een beetje hangen, is niet erg trouwens. Ik ben meer gaan bewegen, regelmatiger en minder gaan eten en na 18 uur niet meer eten. Gaat erg goed en is zo makkelijk! En amper honger! Oh ja, en alleen nog maar water drinken. Zo af en toe een sapje of bij de frietjes wat cola. Kan allemaal prima, mits met mate.
Ik wil de intensive gaan doen een paar weken en dan langzaam gaan opbouwen naar meer. heb ik met atkins ook gedaan en werkte erg goed. Naast water mag je ook thee drinken toch? of koffie? ik drink nl veel thee (kruidenthee zonder suiker)
Koffie kan sowieso geen kwaad, als je er geen suiker of melk in doet. Sommige kruidenthee (van Zonnatura bijvoorbeeld) bevatten wel calorieen, staat op het busje. Daar zou ik goed op letten!
Ik wou nog even zeggen dat de kant en klare flesjes niet bij het intensive programma horen ik vind de vanille pudding het lekkerst.
Ik ben begonnen aan het Sonja Bakker boek...dat gebruik ik dan gewoon als leidraad... Heb nog geen vast patroon ontwikkeld met bewegen maar ben nu toch in 2 weken 2,9kg kwijt geraakt zonder te bewegen. Ik heb een schildklierafwijking en voor het eerst val ik echt af en ik voel me hartstikke goed. Ik wil graag naar de 60kg toe en heb dan nu nog 10kg te gaan. We willen graag een kindje en volgens de gyn was ik aan de zware kant en zou het beter zijn als ik wat zou afvallen. Ben ook maar 1.65 en woog dus 73,7kg dus afvallen was een goede optie. ook hebben wij in okt een ma gehad (zie onderschrift) en ik wil gewoon zeker weten dat ik er alles aan heb gedaan om een gezond lijf te hebben om een baby'tje te laten groeien. Hou me netjes aan 6x per dag eten en alles wat ik eet is mager en uitgebalanceerd. Ik at altijd al gezond dus die overstap is niet zo heel moeilijk het bewegen daar heb ik wel meer moeite mee. Ik ga wel maar vind het zo niet leuk in de sportschool maar ja alles om ons doel te bereiken. Succes meiden...maandag weer wegen na week 3 en kijken of we de stijdende lijn kunnen volhouden. Jullie heel veel succes!! Liefs Bob
Met sonja bakker kan je ook goed afvallen meid. Ik ben zelf 20 kilo in 3 maanden kwijt geraakt, en 9 kilo in 6 weken met sonja dus het kan zeker! Succes!!
Thanks maar deed jij er veel bij sporten? Want overal lees ik zonder bewegen max 800 graam per week...ik sport nu wel hoor 3 tot 4x in de week en de sportersrush moet ik nog vinden hahahaha....jeetje en wat een hoop kilo's in 12 weken...tja met die schildklier weet je het nooit afvallen gaat niet zo hard bij mij als bij een ander zonder schildklierafwijking. Maar ik vind het een fijn boek met lekkere recepten en het is gemakkelijk vol te houden en als ik ga sporten neem ik als extraatje zo'n stevige ontbijtkoek. Ik kan dit gemakkelijk volhouden en heb nog geen honger gehad. Merk wel dat als ik minder sport mijn lijf sneller omschakelt naar de ruststand... Gaaf om zo''n positief bericht te krijgen....dat geeft moed Thanks!!
Ik sportte totaal niet. Ik heb een hekel aan sporten eerlijk gezegd. Het enige wat ik deed was soms even een lekkere blok om wandelen, maar lang niet elke dag. Zorg dat je in beweging bent elke dag al is het maar een half uurtje of uurtje dan blijft je spijsvertering toch in beweging en verbrand je sneller..... Geen dank! Heel veel succes, als ik het kan kan jij het al helemaal!!
Nou ik heb de shakes in huis, etos had ze idd in de aanbieding dus kwam mooi uit en DA gaf 20% korting. dus bij etos de intensive gehaald en bij DA een groot blik met poeder. chocolade en aardbei, allebij smaken ze goed heb nog pudding en mussli. Heb nog niet veel honger, dat scheelt. maar wel heel veel plassen haha door het vele drinken Ik geloof wel dat ik een lichte warme maaltijd er bij ga doen (kipfilet of vis)
Goed bezig! Veel succes! Misschien is het een idee om je bij een topic aan te sluiten zodat je ook bij moeilijke momenten misschien wat steun kan vinden. Bij algemene clubs zijn er een aantal!
Kom anders bij ons! 10 kilo afvallen, strenge variant. Bijna niemand moet 10 kilo, sommige meer, sommige minder. Lijkt me leuk!
Ik ben zelf bezig met 'Grip op koolhydraten' van Yvonne Lemmers, goed vol te houden, geen hongergevoel. Maar het afvallen gaat niet heel snel (het is geen crashdieet). Zeker een aanrader om ook even naar te kijken: gripopkoolhydraten.nl | Richtlijnen, recepten en voorbeeldmenu's om opgewicht te komen én opgewicht te blijven