"zucht" mijn man heeft weer iets bedacht....

Discussie in 'De lounge' gestart door theeleut, 25 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Volgens hem kunnen we absoluut niet zonder een Ipad 2!!! :D

En om eerlijk toe te geven heb ik hier totaal geen verstand van...

Dus is hier misschien iemand die ervaring met een Ipad 2 of tablet heeft??

Wat zijn de voor en nadelen van iets dergelijks?

2. Nen87

Nen87 VIP lid

17 sep 2008
    6.469
    10
    38
    Voordeel van onze tab vind ik dat ik niet mijn mega trage laptop hoef op te starten als ik ff iets wil opzoeken (lees: 99% zp :D) Maar ik zou dan niet zo'n achterlijk dure willen, want voor die prijs kon ik wel een nieuwe laptop kopen.. Denk dat je samen moet nagaan waarom je zo'n ding wilt en waarvoor je het gaat gebruiken.

3. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Tikkende vanaf de ipad2: superzalig ding! Allerlei handige apps en supermakkelijk. Je kan eventueel ook een toetsenbordje aanschaffen (wat ik begreep) en dan hoef je niet de hele tijd touchscreen te gebruiken. Als je lekker wilt surfen, zp' en is het geweldig. Voor werk e.d. Is een gewone computer toch handiger. Dus wij hebben beide.

4. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    we zullen het dan waarschijnlijk gebruiken om even snel te internetten...

Kan je trouwens ook sites als facebook goed op zo'n ding zien?? ( en ook de spelletjes... ben nl castleville verslaafd..)

5. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik kan het alleen maar aanraden Ipad is heerlijk :D

6. Dunc1984

Dunc1984 Bekend lid

15 jun 2011
    532
    0
    0
    Noord-Brabant
    Vanaf de i-pad: ik vind hem juist ideaal voor facebook, spelletjes doen en even snel internetten! Mijn man wilde hem heel graag hebben en ik vond het eigenlijk onzin met allebei ook een eigen laptop, maar ik moet bekennen dat ik hem vaker heb dan hij....!

7. miepens

miepens Fanatiek lid

24 nov 2009
    1.160
    2
    0
    onderzoeker
    Limburg
    Ik typ dit berichtje ook van ipad2. Ik vind het een geweldig ding en heb hem altijd bij me, ook in mijn handtas. Zo heb ik veel foto's op zak.

Facebook gebruik ik speciale app voor. Ook skypen gaat goed. Spelletje als castleville weet ik niet. Heb ik nooit gedaan, maar er zijn genoeg spelletjes gratis te downloaden.

Wel heb ik ook nog gewoon de laptop voor als ik evht grote berichten of documenten moet maken. Maar voor het echte dagelijkse gebruik vind ik ipad veeeeeeel makkelijker

8. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Ik heb nu een laptop, maar voor een beetje surfen zou ik liever een ipad willen hebben. Vriendlief trouwens ook :p Die zeurt er al om sinds de Ipad 1 uit kwam.
    Voor films of series kijken is de laptop denk ik wel weer handiger. Ik kan niet wachten tot we ook eindelijk een Ipad hebben :D

9. collo003

collo003 VIP lid

12 feb 2009
    7.802
    1
    0
    Oeteldonk
    Hier in huis een hele digitale brigade. Beide laptop en een Ipad (ik een Ipad2 van mijn werk...hihi).
    Inderdaad even snel iets op internet opzoeken, pak ik de Ipad. Maar zo savonds kruip ik toch liever achter de laptop.
    Het is echt niet noodzakelijk, maar als je eenmaal een Ipad hebt.... Ik kan niet meer zonder. Ding ligt savonds ook op mijn nachtkastje te laden, want moet natuurlijk smorgens als eerste wel even mijn mail checken etc...
    Meest handige vind ik nog wel 3G op de Ipad. Heb het ding altijd bij me dus ik hoef ook geen Iphone.

10. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Klinkt wel positief allemaal... Op zich lijkt het me wel handig (we hebben nu alleen een vaste computer.... ) alleen vraag ik me af of dan een kleine laptop niet net zo handig is... (en goedkoper...)

11. BabyBergen

BabyBergen Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.848
    0
    0
    ok en wat zijn volgens hem de beweegredenen?
    ok wij hebben hem ook, ja erg leuk, maar niet zonder kunnen :(
    nee geen last van

12. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik wacht op de ipad 3 die hopelijk dit jaar aangekondigd gaat worden :)

13. mol81

mol81 Niet meer actief

Vanaf de iPad; werkelijk een wereldding! Maar... Ik heb er wel een laptop naast voor tekstverwerken en dat soort dingen.

14. theeleut

theeleut Actief lid

19 aug 2008
    314
    2
    18
    Eigenlijk geen flauw idee... volgens hem makkelijk zodat je op de bank even kunt internetten... of meenemen op vakantie zodat je daar je email kunt lezen...

Ik denk dat we er ook nog maar even over moeten nadenken... bijna 500 euro vind ik best veel voor een impulsieve aankoop...

15. sannie30

sannie30 Fanatiek lid

24 jan 2011
    1.050
    9
    38
    Typend vanaf de iphone (man heeft ipad2 in zijn handen): koop eens een losse laptop en een losse e-reader! Dan ben je ook 500 euro kwijt. Ik vind het echt super apparaten. Manlief was ook nogal sceptisch; vond het vooral een erg duur speeltje! En jawel hoor, wie zit er meestal mee te spelen??? Juist, je kan het wel raden ;)

Ik gebruik 'm dus als e-reader, mail beheren, fora lezen en beheren, hyves en fb ( via app), spelletjes (rummikub; ik op iphone, man op ipad en dan via bluetooth tegen elkaar *lol*). Mp4-filmpjes voor kids onderweg, skypen, enz enz. Doe er dus echt veel mee, is geld meer dan waard. Maar werk je vooral als tekstverwerker of veel met flash-dingen: nee, dan moet je gewoon een lappie nemen....

16. Panter

Panter VIP lid

14 mrt 2011
    13.710
    4.559
    113
    wij hebben helemaal geen i-pad, en leven ook nog steeds :D

17. bloem82

bloem82 VIP lid

5 sep 2007
    11.197
    601
    113
    Ik wil ook 1, ik wacht op de ipad3, naar schatting komt ie over zo'n 2 maanden.

18. Sanjor

Sanjor Fanatiek lid

23 jan 2010
    4.337
    1
    0
    Almere
    Ik heb een samsung galaxy sinds 2 dagen en ben nu al verslaafd aan dat ding haha. Heel erg ja!

Ik vindt hem handig om ff snel te internetten.. Heb zelf een oude telefoon waar ik amper internet op kan.. Laptop is weer te zwaar, en moet altijd in de lader.. Oh en de spelletjes bevallen ook goed..!:):):)

Dus ik zou zeggen jaaaa!:p

19. Towser

Towser Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.222
    1
    0
    Gelderland
    Hier ook geen ipad en een telefoon die alleen kan bellen....ook wij leven nog!

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik ben verslaaft aan mijn padje elke avond lekker op de bank hangen pad op schoot. Super handig zou er niet meer zonder kunnen..

Deel Deze Pagina