Ik ben al een aantal weken misselijk, nu heb ik wel voor het weekend een bloeding gehad, maar bleef gewoon misselijk en dat ben ik nog steeds. Mijn bloeding leek totaal niet op een menstruatie, daar heb ik altijd vreetbuien (chocola bij wijze van nog in mijn kiezen hebben en dan al iets hartigs willen), heftige hoofdpijn en heel veel zware krampen. Geen van deze dingen had ik. Daarbij duurde het maar 2 dagen en was het heel helder, tot het laatste verbandje (lekker gesprek hihi) Ik twijfel dus heel erg of dit wel menstruatie was en misschien wel innestellingsbloed. Maar als dat het geval zou zijn, wanneer kan je dan evt een test doen?? En zou het kunnen stel dat het een tweeling is je meer innestellingsbloed hebt en ook (sneller) misselijker bent??
ik zou een test doen een week na je officieele NOD. dan weet je zeker dat je goed zit!! hoop op een posi tst voor je
Dank je wel voor je reactie. Dan ga ik nog even in, hopelijk niet te veel, spanning wachten tot dat geweest is haha.
Als dat je innestelingsbloeding was ipv menstruatie, kun je 2 wkn na je bloeding testen. Hoop dat die positief is!