hoi hoi allemaal. heeft er iemand weleens het cb dieet gedaan. ik vorig jaar en was 38 kilo afgevallen. 24 febr ga ik weer beginnen of er een aantal kilo's af te halen. meerdere mensen die het gedaan hebben?
het zijn pakje en shakes de je dan 3x op een dag mag eten. zal even een link bij doen.das makkelijker. maar het werkt echt.. ben er blij mee met dit dieet.. een ander werkt bij mij niet. www.cambridgedieetbreda.nl
Het Cambridge dieet is speciaal ontwikkeld voor mensen die snel, veilig en gemakkelijk willen afvallen en vervolgens op hun streefgewicht willen blijven. Het is nooit makkelijk om verandering in uw leefpatroon aan te brengen. Het is nog eens extra moeilijk wanneer die stap inhoudt verantwoording te nemen voor het eigen lichamelijk welzijn. Dat is dan ook de reden waarom bij aanvang van het dieet deskundig advies, samen met de voordurende begeleiding en aanmoediging van uw Cambridge consulent zo belangrijk is om het gewenste resultaat te behalen. Het is niet altijd vanzelfsprekend bij een dieet, maar het uitgangspunt van het Cambridge dieet is gewichtsbeheersing. Het Cambridge dieet geeft u de mogelijkheid om en gezondere levens- en etensstijl in te passen.
maar betekend dat dan dat als je eenmaal afgevallen bent je je nog steeds aan dat dieet dient te houden?
nee ze bouwen het samen met je af. dus dan kan je weer gewoon eten ze bouwen het helemaal met je af zodart je niet gelijk weer heel veel aankomt. eenmaal afgevallen is levenslang afvallen. maar de kilo's zijn er af.heerlijk. we hebben het toen met 4e gedaan. allemaal veel afgevallen en er nog af. wil nu mede door zwangerchap weer wat af
Mijn vriendin doet dit - klopt het dat je maar 500 calorieën per dag mag? Dat lijkt me dan niet zo gezond... overigens ken ik mensen die de verloren kilo's bij dit dieet allang weer erbij hebben (mét bonuskilo's.) Dit is wat ik ervan weet, in antwoord op je vraag. Vind het wel fijn voor jou dat het voor je werkt!
ik ken ookmensen die aankomen,maar dan moet je eens kijken wat die eten? je moet levenlang uitkijken. das moeilijk. ik weet t .. ja 500 kalorieen indd. en gezond afvallen is het niet.. alhoewel ik toen met me huisarts over heb gehad, en die heeft het goeed gekeurd. dus erg slecht zal het ook niet zijn denk ik
Zo te lezen is het een crashdieet... en die zijn nooit goed/gezond. Ieder moet het voor zich weten natuurlijk maar ik geloof meer in aanpassing van je eetpatroon en meer/beter sporten of bewegen.
ja afvallen is noooit goed. en voor mij was het wel goed. ben er 38 kilo mee afgevallen. dat hoef ik met gezond eten niet te proberen en roken is ook ongezond...
Afvallen is wel goed hoor (tenzij je al ondergewicht hebt natuurlijk) maar het gaat om de manier waarop En super dat jij er zoveel mee kwijt bent geraakt en het niet terug is gekomen! Maar ik ben altijd bang voor het jojoën.
het kost ong. 60 euro. ligt er net aan wat voorproducten je neemt . dit snap ik eigenlijk niet zo goed ? ik heb begrepen dat je op z'n minst wel 150 euro kwijt bent,want je bent verplicht om 3 producten op een dag te eten en als je dat opteld voor een week ben je sowieso a 50 euro kwijt.Ik ga er namlijk ook mee beginnen en heb al geinformeerd. groetjes miranda
jojo efect zit er al snel in. je moet gewoon goed opletten. er zijn mensen die er gelijk weer terug aankomen. maar niet als je goed oplet wat je eet.en dat is vaak het moeilijkste vind ik.
Wat toevallig ik heb straks om 10.30 een afspraak bij een consulent. Ik ben de zwangerschapkilos van mijn dochter nog steeds niet kwijt ( zij is inmiddels 4 jaar ). Ik heb alles geprobeerd maar het lukt niet. Ik heb veel positieve reacties gehoord over cambridge dieet dus ga ik het doen. Ik denk dat het heel belangrijk is nadat je afgevallen bent om te blijven bewegen en een gezonde voedingspatroon aan te nemen.
sommige producten zijn duurder dan de andere vandaar! dus vandaar ong 60 per week dan he? dat bedoelde ik. das 3x per dag iets eten. naja eten? shake ik ga vandaag beginnen heb net een afspraak gemaakt. en mag 11 uur. misschien kunnen we een clubje maken vor de gene die gaan cambridgen. das wel leuk.! of niet? ik maak er 1 bij de clubs!