Hoi Marjan, Wat leuk dat je er ook bij komt. Heb je, je eerste weegmoment al gehad? Wat is je startgewicht en je streefgewicht (vel vragen hahah sorry) Gelukkig gaat het steeds beter. Hier vandaag een beetje misselijk en hoofdpijn. Veel succes! Ow wil je trouwens op de lijst? Dan even je startdatum begin gewicht en streefgewicht doorzetten
Hoi, ja wil wel op de lijst hoor Mijn start gewicht was 80,5 (op mijn eigen weegschaal) vanmorgen was ik 77,5, morgen nog een keer wegen want dan ben ik officieel een week bezig. Ik wil graag 68 kilo wegen maar 70 is ook al heel fijn haha! Net weer een shake op de toffee walnoot! heerlijk, hebben jullie ook al de mix mousse geprobeerd? ik gisteren en was lekker.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 83,6 kilo Nog 25,6 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 81,2 kilo Nog 11,3 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 96,5 Startdatum 5 januari Nog 34,5 kilo te gaan!!! *Crisje - 99 kilo - streven 75 kilo - 24 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 77,5 Nog 9,5 kilo te gaan!!!
Pfff heb hier wel weer een moeilijk momentje hoor, heb net lekker van die grote zakken patat gekocht. Ow het ruikt zo lekker he haha... Zit nu maar even boven op mijn bed tot ze het op hebben haha... Dan neem ik mijn armetierige shakeje
Haha hier zit vriendlief aan de kroket en frikandellen!!! En ik aan mn shake.. Oh had zo iets doms! Ik in de auto zonet om dus shakes te halen van MF. Is ong. 15 km rijden. Had ik ook nog geluk dat er een paar pakken stonden van 50% korting! Sta ik bij de kassa......PINPAS vergeten!!!! Oh kom me wel voor de kop slaan! nahja nou net maar weer een weightcare gehad. Lang zo lekker niet.Blegh..... Nee ik heb nog verder geen contact met dr gehad. Ik moet zeggen dat door omstandigheden even mijnm hoofd er niet naar staat om nog meer afspraken te hebben. Dus wacht nog even
Monkeylove oei patat ruikt ook zoooo lekker Horselover ook al aan de snack ''geur'' haha hihi dat is niet handig nee om zo ''ver'' te rijden en ook nog is je pinpas vergeten. Zou zeker ook een actie voor mij zijn. Meid weet niet wat het isa maar hoop dat alles weer zal zijn zoals je wilt. En je meer rust aan je hoofd hebt Ik heb het ook moeilijk hoor. Ik heb nu ook ECHT honger. De pap had ik verkeerd aangemaakt dus meer als de hlft naar de gootsteen. Had meer water erbij gedaan dan het mocht. Net bezoek gehad. Batuhan heeft een super leuke houten felgekleurde rups gehad. Ik had baklava en koekjes op tafel gezet. Toen mijn lieve bezoek weg was dacht ik echt ok 1 baklava, eeeentje maar. Hahaha daarna met moeite ingehouden. En voor vanavond heerlijk gekookt voor mijn man. Oef dat ruikt ook al zo lekker
Superknap dat je je ingehouden hebt hoor Ben trots op je! Ik weet hoe moeilijk het is, vooral de eerste dagen, al moet ik zeggen dat ik het vanavond ook behoorlijk moeilijk had. Nu niet meer, dus de honger gaat over.
Vandaag mn 1e reep (caramel) gehad, als ze allemaal zo zijn hoef ik die niet meer. De 1e helft is lekker, daarna vrij smaakloos en t vult voor geen meter. Als je in Ketose bent zou je toch geen honger meer moeten hebben? Of geen honger meer voelen? Gisteravond was niet normaal meer hoe je mn maag hoorde, maar n hongergevoel had ik niet echt. Vandaag om 18u bedacht ik mij opeens,owja, ik heb nog maar 2 produkten gehad. Ik ben zo bleu geweest dat ik niet meer weet wat ik woog op haar weegschaal . Wel dat mn vet minder was en mn vocht gelijk. Maar hoeveel?? Wil iemand mijn weeg gegevens aanpassen? (deed t vorige keer niet helemaal goed dacht ik) dan geef ik t wel door van mn eigen weegschaal. Startgewicht was 99,9 en dat was gisteren 94,5, en streefgewicht mag naar 72 gezet worden. Tja...tis maar 3 kilo, maar die maken veel uit (eigenlijk wil ik naar de 70)
Hallo dames, Ik ben nieuw op het forum..zag per toeval dit onderwerp en dat trok mijn aandacht. Ik was namelijk benieuwd of jullie het cambridge dieet al lang gebruiken en ook of jullie bezig zijn met zwanger worden?? Ik heb dit dieet ook gedaan met in eerste instantie hele goede resultaten nl 24 kg in 3 maanden ongeveer....maarrrrrrr dat succes liep al heel snel af in een disaster. Wat dit dieet met mijn darmen en haar,huid had gedaan..was niet normaal. Ik moest met spoed stoppen omdat ik zo ziek was geworden. althans mijn darmen werkten bijna niet meer..leek het op. Ik ging 1 x in de week met moeite naar de wc...en heel veel kleine kale plekken na iedere wasbeurt trok ik zonder kracht een bosje mee. Ik ben na het stoppen binnen 6 maanden weer op mijn begingewicht gekomen en daarna leek het alsof ik na elke feest (per maand) kgs aan kwam. Ik heb na een jaar doktersbezoeken en vitamines weer mijn oude bos haar teruggekregen en ook een betere stoelgang. Ik ben nu op eigen houtje zonder enig dieet 4 kg afgevallen vraag me niet hoe..weet het niet zal wel ee beetje stress zijn. Omdat ik graag een kindje wil, wil ik een paar kg kwijt. wou ook bijna aan de cambrigde beginnen voor 1 maandje ofzo...maar dacht effe terug begrijp me aub niet verkeerd..ben namelijk echt trots op iedereen die de poging waagt om af te vallen en daar moeite voor doet. Alleen als ik de naam cambridge hoor denk ik aan 2 dingen gegarandeerd succes en tegelijker tijd kijk uit. Ik vroeg me af hoe jullie ervaringen zijn met dit dieet? Ik hoop dat jullie meer succes hebben met dit dieet en dat jullie niet hoeven mee te maken wat ik heb meegemaakt. ben echt benieuwd naar jullie verhalen Nogmaals vat het niet verkeerd op..ik bedoel er echt niks mee..ben gewoon bezorgd als ik cambridge hoor uit mijn disaster ervaring. groetjes en heel veel succces wensje
@ cambridge gebruikers die het moeilijk hebben..volhouden of smaak Ik vond de repen echt niks...maar het kant en klare drankje Choclate velvet is best wel lekker proeft gewoon naar chocolade melk en van de shakes...chocolade mint... Ook kan het geen kwaad om af en toe een gekookte ei te eten...heb ik wel gedaan als ik heel duizelig werd, waarbij water ook niet helpt. Ik viel gewoon elke week trouw af. Ik weet dat de meeste consulenten het afraden of zelfs misschien niet aangeven als tip maar believe me...je kan best wat hebben. Ook een opkikkertje werd mij geadviseerd niet teveel ivm zoutgehalte Ik heb niet alle verhalen gelezen...dus als deze tips al bekend waren sorry IK zag cambridge en ik dacht ik vertel mijn verhaal effe succes Dames ps. Consulent heeft niet altijd gelijk volg je hart en luister naar je lichaam
@wensje2010, zo dat is niet niks joh! Ik had wel eens van haaruitval gehoord maar nooit van de klachten die jij beschrijft. Paar vrienden/kenissen van mij hebben het ook gedaan en die hebben gelukkig alleen maar goeie ervaringen. Ik weet niet of dat in het begin al was dat je haar begon uit te vallen? Want ik voel me juist beter dan ooit en mijn huid is zachter en mooier dan in tijden. Ik gebruik cambridge nu bijna 2 weken en ik wil niet zwanger woren anders was ik er ook niet aan begonnen
Crisje, vind de repen ook niet helemaal je-van-het, maar vind toevallig de caramel het meest vies haha, die geeft zo'n rare nasmaak. Mijn maag knorde gister ook behoorlijk hoor, pffff... mjah... Heb wel meteen gecheckt of ik nog in ketose was, maar dat was wel zo gelukkig. Zal even je gegevens op de lijst aanpassen...
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 83,6 kilo Nog 25,6 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 81,2 kilo Nog 11,3 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 96,5 Startdatum 5 januari Nog 34,5 kilo te gaan!!! *Crisje - 99,9 kilo - streven 72 kilo - 27,9 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 94,5 Nog 22,5 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 77,5 Nog 9,5 kilo te gaan!!!
Goedemorgen allemaal! wensje2010, klinkt allemaal heftig zeg, hier nog geen klachten maar mischien heb je het te lang gedaan? Crisje je gaat als een speer zeg! super! Ben vandaag een week met cambridge bezig en mij vanmorgen weer gewogen, ben nu 76.5!! joehoeeee 4 kilo kwijt in 1 week, super mijn rok zat al een stuk wijder vanmorgen haha! succes allemaal vandaag!
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 83,6 kilo Nog 25,6 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 81,2 kilo Nog 11,3 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 96,5 Startdatum 5 januari Nog 34,5 kilo te gaan!!! *Crisje - 99,9 kilo - streven 72 kilo - 27,9 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 94,5 Nog 22,5 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 76,5 Nog 8,5 kilo te gaan!!!
Hallo mensen!!! Ik laat ook weer eens wat van me horen! Alle nieuwe mensen: Welkom!!! Ik zie dat het met de meeste mensen als een speer gaat! Mooi zo, hier gaat het ook goed. Ik ben benieuwd als ik dinsdag ga wegen hoeveel er dan af is.