Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi allemaal,

Wensje 2010 oei dat ik ook niet niks meid. Ik heb idd ook wel gelezen over haaruitval. Maar verder niet echt veel. Gelukkig gaat het nu beter met je.

Crisje wauw! wat super goed van je! Zo doorgaan. Hoop dat ik ook woensdag erg blij ben met het resultaat wat er af is.

Ik kijk wel uit naar de repen. Heb ik tenminste iets om te kauwen. Ik las ergens dat de peanut een beetje snickers smaak heeft en de choco een betje een mars idee? Ik vind snickers erg lekker. Dus hoop dat het mij bevalt. Vanmiddag neem ik een porridge papje.

Marjan ook al zo goed afgevallen, erg goed!

Muppet wat leuk om weer wat van je te lezen. Veel succes dinsdag hoop op een supr resultaat.

Hier gaat het wel goed. Vandaag een ketose stick gebruikt. En ja hoor zoals Monkeylove gisteren al zei, ik zit in ketose :D de test sloeg meteen donker uit.

Hebben jullie ook wel eens dat je bijv op de bank ligt/zit en dan inens denk hmm ik heb honger laat ik even wat gaan eten. En dan ow nee ben aan het dieeten haha

2. Marjan32

Marjan32 Lid

15 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Mama van B. Goed dat je in ketose zit, is een goed teken! weg met al die vetjes hahaha! Ben benieuwd wat je van de pap vind, die vond ik echt smerig! maar ja smaken verschillen! Ik kijk ook uit naar de repen, mag pas in de 3e week. Maandag heb ik een cursus dus kan ik niet tussendoor even een shake gaan maken dus denk dat ik dan maar een reep neem, kan vast geen kwaad.
    Vind het soms echt zwaar en denk dan ik stop er mee.. maar ja heb al voor de komende twee weken producten in huis dus tot dan moet ik van mijzelf er voor gaan haha! mijn idee is om het dan af te gaan bouwen ik wil overdag best shaken maar sávond gewoon eten is wel een must. Dus dan afbouwen en de laatste kilo's wil ik dan gaan Sonja Bakkeren, dat is mij in het verleden ook goed bevallen.

Zijn jullie tijdens de zwangerschap aangekomen?
    Ik ben vorig jaar bevallen van een tweeling en had er nog 6 kilo aanzitten, ik woog 74 maar wil graag wat meer afvallen.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Alle kilo's die ik nu kwijt wil zijn restanten van mn zwangerschap. Normaliter kan ik eten, snoepen en drinken wat ik wil, kom toch bijna niet aan, tja..en als je dat gewend bent en je doet dat in je zwangerschap ook...tel uit de kilo's :$ en helaas blijven die kilo's wel plakken. In het verleden bij mijn 3 jongens was dat zo, ben toen 32 kilo afgevallen, daarna dik 15 jaar mijn lijntje behouden. Toen kwam er een 2e leg :D en hetzelfde verhaaltje bij beide zwangerschappen. Ben dus niet bang dat ik straks weer aan ga komen, heb geen zwangerschapsplannen meer.

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Iedereen bedankt voor de complimentjes :)
    Hopenlijk gaat die 2e week ook als een speer, maar dat zal wel niet, kan natuurlijk niet zo door blijven gaan.

Een vriend van mij die mee doet Cambrigen trekt het op zware werkdagen niet alleen met Cambridge, consulente adviseerde hem om die dagen een een salade te eten en daar mag gerookte kip en/of tonijn in water in zitten. (geen wortel en.....er was nog iets???)

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Voelen jullie je echt zo goeD?
    Doe dan wel modifast....Maar oh wat was ik gisteravind bang zeg!
    Lag al tijden op bed, mijn hart deed het zo raar! Net of ging het te langzaam maar bonkte wel hard zeg maar.
    Ik had het echt ijskoud! Kon het niet warm krijgen, zelfs met airco aan niet.
    Dus vannacht om 01.00 maar in de douche gestapt, een knackebrod met kaas opgegeten zodat mijn lichaam weer wat brandstof had hihi..
    Paracetemol genomen en toen viel ik later gelukkig weer in slaap.

Ik voel me zo vreemd, he tis niet meer zo dat ik tril of wat dan ook .
    maar voelt net of werkt mijn lichaam langzamer?Heel apart.
    Dacht zonet in de winkel ook dat ik er bij neer zou donderen.
    Heb dit nog nooit eerder gehad, voor Marin ben ik ook altijd wel zwaar op dieet geweest, at ik soms nog wel minder dan nou met die 3 shakes, maar enige wat ik dan had was misselijk.

Nou ja kijk het nog ff aan... Want ik het gaat verder super ! Houd het heel goed vol.
    ja mijn buik rammelt ook wel , heb ook wel hongergevoel maar kan me er overheen zetten..En dan is het ook wel over...

Ohja wat ik las dat julliekunnen checken of jullie in ketose zitten?Hoe dat dan?

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Je kunt ketosesticks bij de apotheek kopen. (en dan kun je ze nog door midden knippen, heb je er 2x zoveel :))
    Helaas was de apotheek hier vandaag en gisteren dicht :(

En wat dat goed voelen betreft, voel mij supergoed. Als er een hongergevoel op komt zetten is t ook weer shaketijd. Maar voel mij absoluut niet misselijk of wat dan ook.

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Bij de apotheek?En heo check je dat dan?
    Maandag maar even bijde apotheek aan.

Moet zeggen dat ik het eten verder niet mis.
    Maar meestal eten we zaterdags makkelijk , frietjes, pizza of iets lekkers.
    En dat mis ik wel........

8. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nou lees ik dus dat je met weight care niet in ketose raakt!
    Daarom voel ik mij anders dan gehoopt denk ik!
    Dus moet weer 2 dagen wachten voor ik werkelijk helemaal van dat hongergevoel af ben!
    We zetten door..

9. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant

10. Tese

Tese Niet meer actief

Mensen ik heb geen honger maar wel ongelooflijke lekkere trek!!!! Ik wil gyros, patat, chips, mac noem maar op!!!!!

11. Writer

Writer Niet meer actief

nou deze dieet klinkt wel erg succec

maar krijg je z'n pakket met alles erin voor een week ofzo? eten bedoel ik , of moet je nog zelf op je eten letten?
    en wat zit in een pakket allemaal ?

vind 50 euro trouwens wel duur ,we maken boodschappen voor hele week met 2 kids voor rond 50 euro

hoef 10 kilo af dan ben ik helemaal blij , en als zo lees vliegen kilo's zo af bij deze dieet ,maar kom je dus weer snel aan als je mee stopt?

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Als je maar 10 kilo af hoeft te vallen zou ik zelf persoonlijk niet voor dit soort dieten gaan!
    Maar dan zou ik meer gaan denken aan weight care, zodat je een paar keer per dag bijv. een maaltijd vervangt door een reep.

Dieten als Cambridge zijn meer voor mensen met veel overgewicht..
    Er worden sneller resultaten behaald waardoor het motiverend werkt.
    Als ik bijv. maar een halve kilo per week afval werkt dat vreselijk DEmotoverend omdat ik ong. 25/30 moet afvallen.

Voor de zwangerschap ook wel op dieet geweest maar dan met weight care!
    Nam meestal 2 x daags een reep en savonds warm, en bewegen...
    Ging toen prima.

13. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Oja en het is met de meeste dieten zo dat als je weer in je oude eetpatroon valt dat je weer aankomt....
    Want als je het goed af gaat bouwen, en je gaat daarbij ook bewegen moet het te doen zijn.
    maar ja als je weer gaat lopen snaaien haha dan zit het er heeeel snel weer aan! En meestal ook nog + extra kilo's

14. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @muppet: oh praat me er niet van! Ik had gisteravond laat zo'n zin in Pizza,shoarma met friet of wat dan ook!
    En ja wel zit jeje met een vriendin die ook op dieet is op msn lekker te maken!
    hahahaha hoe gek zijn we....Nee eten krijgt mij niet meer in de macht ! Blijf mezelf de baas.

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vind het niet duur. Elke dag drinken en eten en een lekker (dus geen goedkope braadworst want dat lus ik niet) stuk vlees + alle snoep en koek...ik haal die 50 euro makkelijk.
    Ik ben per maand zo'n 750 euro kwijt aan boodschappen voor 2 v en 4 kids, maar 2 daarvan zijn al 18 en 20 dus eigenlijk 4 v en 2 kids.

Vandaag nieuwjaarsborrel gehad.....met water......en ze kwamen erg vaak voorbij met gefrituurde hapjes :x

16. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nou ik denk soms ook wel eens van pff dit lijkt toch wel duurder dan gewoon eten.
    Want 50 euro in de week, dat maak ik normaal gesproken niet zo snel op in mn eentje...Tenzij we fast food halen.
    Maar dat gebeurt niet wekelijks....

En als we het eens wat krapper hebben financieel dan kan ookik wel zuinig hihi..

17. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Ik wil jullie heel veel succes wensen. Een oud collega van mij is ook iets van 60 kilo afgevallen door dit dieet.

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Was vandaag ook bij schoonfamilie met allemaal lekker eten en toastjes enzo... zucht...

Morgen wegen, ben benieuwd...

19. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Hoi meiden, ik heb een tijdje terug al gepost dat ik binnenkort ga beginnen met het cambridgedieet en vanaf vrijdag is het al zo ver!!!
    Nog 5 daagjes en dan hopelijk mag ik heeeeel veel afvallen!
    Ik heb er zin in en we gaan met zn allen voor een mooi figuur tegen de zomer :)

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik was eigenlijk van plan om de rest van mn leven met dat mooie figuur te doen :D

Go for it vrijdag.

Deel Deze Pagina