Ik heb nu ook zoute chips op een paar. Maar nee als ik opsta gaat het mis als ik zit valt het mee. Maar ik tril helemaal ik denk van de angst. Ik heb mijn man gebeld die komt naar huis. Ben te bang dat er iets gebeurt met batuhan. Ik heb het hele dieet nu ook verpest door 2 boterhammen en chips Maar ik heb echt niet gegeten omdat ik honger had. Want dat had ik niet.
Superknap van je, maar denk dat je in dit geval echt wel wat moet eten hoor, het is natuurlijk ook een hele omschakeling voor je lichaam. Ik hbe gelukkig nergens last van, maar als ik dat zou hebben wat jij hebt zou ik serieus overwegen soyaslim te gaan doen.
Meid, je gezondheid gaat voor!!!! Misschien is soya slim een idee? Dan eet je een maaltijd 's avonds. Krijg je toch net wat meer binnen.
Monkeylove weet echt niet of het door het dieet komt. Want door die maagband problemen heb ik zelfs bijna een maand! niets!!!! kunnen eten. Dus ik ben het wel gewend. Voel me zo klote heb het dieet verpest. Ik wilde het pas woensdag zeggen maar ik ben al 5 kilo afgevallen. Woensdag is het een week.
Zijn er echt succesverhalen van dit dieet?? Ik bedoel kilo´s die er echt afblijven? Kan toch nooit gezond zijn, als ik dit allemaal zo lees. MvBatuhan beterschap, ik hoop dat jij je dadelijk weer een stuk beter voelt.
lees stiekem mee.. Ben nu ook aan het " lijnen" wil in totaal tussen de 15-18 kilo afvallen.. maar denk niet dat ik kan cambridgen.. Vind het erg knap van jullie en lees dat de kilo's er af vliegen.. MvB.. wat schrikken zeg!
Supermummy: Het is een crashdieet, maar het is ontwikkelt door artsen en je bent onder begeleiding van een consulent. Wat Mamavanbatuhan nu heeft is vrij zeldzaam, ja de eerste week kun je wel last hebben van een en ander maar het is ook een omschakeling voor je lichaam. En ja de kilo's kunnen eraf blijven. Maar dat ligt aan jezelf. Je moet net zoals ieder ander dieet je eetpatroon veranderen als je klaar bent.
MamavanB: Die 5 kilo ben je in ieder geval kwijt meid!! Ga je nou niet schuldig voelen! Je hebt gedaan wat nodig was om je weer beter te voelen!!
Goed dat je die 5 kilo al kwijt bent Supermummy, er zijn heel veel succesverhalen van dit dieet, je word ook weer begeleid naar een normaal eetpatroon, vandaar dat niet veel mensen weer onwijs aankomen na dit dieet. Ik voel me juist veel en veel beter dan ik me de laatste jaren heb gevoeld door dit dieet.
lieve meiden het gaat iets beter met mij. Maar moet nog steeds niet proberen op t staan. Dan gaat het mis. Ik denk dat dit niet komt door het cambridge dieet. Ik heb hele nare ervaringen gehad met mijn maagband waaronder bijna 1 maand niet! kunnen eten. Eerste week zelfs niets kunnen drinken. Dus wat betreft niet eten ben ik veel gewend. Ik voelde mij deze week zelfs veel beter als eerst. Ik dat de stress mij teveel is geworden. Ivm allerlei onderzoeken die ze bij batuhan willen doen. Nu heb ik er niet echt de energie voor om allemaal uit te leggen. In het kort de meesten weten dat batuhan een hersenbloeding heeft gehad. Zijn ontwikkeling loopt veel achter. En ze willen nu allerlei onderzoeken doen. oa spierbiptie. Waar ik heel erg tegen op zie. En ik blijf maar nachtmerries zien over de hartslag dalingen, zuurstof dalingen die batuhan heeft gehad. En dat ze hem met moeite weer bij kregen etc. De neuroloog die was er wegens prive omstandigheden even tussenuit. En wij hadden eigenlijk zoiets van. Laat die onderzoeken maar. Laten we batuhan even tot rust komen. Maar het is allemaal zo dubbel. Nu heeft de fysio van batuhan gevraagd of een andere neuroloog het kan overnemen. En dat batuhan zo snel mogelijk wordt opgenomen voor de onderzoeken. Dat doet ij eigenlijk best veel pijn. denken dat hij weer pijn gaat leiden. door die onderzoeken. Allerlei slangetjes etc etc Ik denk dat, dat te veel is geworden. Ik pieker er de laatste week heel veel over
Meid wat naar om te lezen!! Is het misschien niet beter om met dit dieet te wachten tot alles weer goed is met Batuhan? Dit vreet energie van je en die energie kun je nu beter aan hem besteden.
Wat vreselijk voor jullie Ik weet idd wel dat Batuhan een hersenbloeding gehad heeft en er de gevolgen van draagt, maar kan me zo ontzettend goed voorstellen hoeveel stress je moet hebben Als je wilt praten of iets nodig hebt ofzo geef je maar een gil. Weet trouwens niet waar je woont, omdat je zegt dat je buurvrouw er niet was, wie weet wonen we dicht bij elkaar en kan ik in zulke situaties wat voor je betekenen als de nood aan de man is?
MamavanBatuhan, wat naar dat jullie dit momenteel mee moeten maken zeg Ik zou je als advies ook geven om in deze situatie niet exreem te lijnen. Dat kun je beter doen als de rust een beetje terug is. Dit dieet vergt een hoop energie en die kun je denk ik wel beter gebruiken. Heel veel sterkte in ieder geval!
@mamavanB: jeetje wat ben ik geschrokken van je berichten! Meid wat maken jullie wat mee! Ik wist dit niet... Kan mij heel goed voorstellen dat je er tegen op ziet! En ik raad je aan om op dit moment niet dit dieet te gaan doen! Ik denk niet dat je dat emotioneel gezien aan kan! Probeer eerst met je zoontje de tijd van onderzoeken te door komen! Want zo komt het niet goed! Het is trouwens geweldig dat je 5 kilo kwijt bent! Maar het moet niet ten koste van jezelf EN van dat geweldige ventje van je gaan! Je moet aan een dieet starten wanneer je er helemaal klaar voor bent, en je energie inkan stoppen! De onderzoeken vergen zoveel energie! Je hebt al heel wat mee gemaakt met je mannetje....En je hebt deze energie straks zo hard nodig! Ook met Marin zijn we nog aan het afwachten op de afspraak van het umcg waar ze dus zoals het nu staat ook onderzoeken gaan doen! Het is niet te vergelijken met wat jullie door maken! maar ik ga in die tijd zeker niet door met zo'n zwaar dieet! Omdat ik mijn energie dan wel ergens anders voor kan gebruiken..En ik op die momenten ook echt niet aan dieten wil denken! Meid ik wens jullie heel veel succes! Als je door zet ben je een kanjer daar niet van! Maar aub denk om jezelf! Je zegt dat je denkt dat het niet door het Cambridge dieet komt, maar het kan wel mede mee spelen hoor!
Jeetje! wat is er veel gelezen en mama van B, let goed op jezelf! jouw gezondheid is nu veel belangrijk dan die kilo's! en 5 kilo wauwie super joh. Heftig wat jullie moeten doorstaan, weet helaas hoe het voelt. (vroeggeboorte van onze tweeling met 28 wkn) dus als je wat kwijt wilt dan weet je me te vinden. Ga nu slapen lees morgen even goed bij.
Yes, yes yes!!!! Me happy!!! Net op de weegschaal gestaan en ik ben weer 2.2 kilo kwijt!! Ik ga het nu ook al zien. Mn buik is veel platter (nog steeds moddervet maar wat wil je met 94.3 kilo) en in mn gezicht zie je het ook goed.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 81,3 kilo Nog 23,3 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 81,2 kilo Nog 11,3 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 94.3 Startdatum 5 januari Nog 32.3 kilo te gaan!!! *Crisje - 99,9 kilo - streven 72 kilo - 27,9 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 94,5 Nog 22,5 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 76,5 Nog 8,5 kilo te gaan!!!