Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjan32

Marjan32 Lid

15 jan 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Muppet! je gaat echt hard joh! super! lekker gevoel he!
    MamavanB, hoe gaat het met je? hoop dat je je weer wat beter voelt

Ik ben eerder gaan menstrueren door dit dieet, echt zo raar? ik slik nl de pil maar mijn consulente gaf aan dat dit vaker voor komt omdat je bloed samenstelling veranderd, herkennen jullie dit?
    Nu was ik vanmorgen weer een halve kilo zwaarder maar ja dat zal dan hopelijk met mijn menstuatie te maken hebben.

Fijne dag allemaal!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik zal Krokus zo even een pb sturen.

@Marjan: Ik ben volgens mij ook een week eerder ongesteld geworden. Weeg jij je elke dag? Het kan best zijn dat je de ene dag zwaarder bent dan de andere dag. En dan opeens ben je heel veel kwijt. Het kan best zijn dat je af en toe een dag veel vocht vasthoudt. Ik probeer me niet meer dan 3 keer in de week te wegen.

3. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zo dames daar ben ik ook weer.
    Sorry dat ik zo weinig post,maar ik hou jullie allemaal wel bij en door allerlei omstandigheden kan ik niet zo vaak posten als ik wil,maar leef wel met jullie mee.
    Ik mag me vanavond weer gaan wegen dus hoop dat ik morgen een mooi resultaat hier neer kan zetten.
    Verder nog even over het menstrueren dat is heel normaal en kan helemaal geen kwaad als jullie op het cambridge forum kijken zien jullie dat bijna alle vrouwelijke cambridgers hier last van hebben..

Zijn er hier ook nog mensen die na dit dieet een kinderwens hebben?

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ikke. Ik weet ook al zeker dat ik een buikwandcorrectie nodig ga hebben aangezien ik nu al een slappe flap onderaan mn buik heb hangen. Maar dat zal moeten wachten tot de 2e eruit is en ik dan weer op gewicht ben!

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hey lieverds,

Het gaat vandaag een heel stuk beter. Ik zal straks op jullie reageren. Ik krijg zo iemand op bezoek. Ik ben wel wat moe en heb hoofdpijn. Maar na vanochtend weer wat zout genomen te hebben ben ik weer aan het shaken. Morgen om 14:00 wegen bij de consulente. Maar weet zeker dat, dat niet meer als 4 kilo zal zijn. Als het maar niet minder is na gisteren.

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Jeetje wat heftig allemaal mamavB, ik wist dit niet.
    Net als andere vraag ik mij ook af of dit wel t goede moment is voor zo'n heftig dieet. Veel stertke iig met wat jullie allemaal moeten doorstaan.

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Daar ben ik weer. Met het dieet wachten. Zou een optie zijn. Maar omdat ik natuurlijk ook zoveel weeg ben ik heel snel moe. Dus als ik afval hoop ik dat het met mijn gezondheid ook veel eter zal zijn. En sowieso neem ik een eetweek als batuhan wordt opgenomen voor de onderzoeken. Het voelt ook echt als nu of nooit. Ja ik heb wel veel trek in lekkere dingen maar ik voelde mij echt erg goed. Veel meer energie dan dat ik normaal had. Omdat ik natuurlijk alle voedingsstoffen binnen krijg.

Heel erg bedankt voor jullie super lieve reacties.

Monkeylove wat super lief van je! Ik zal je straks een pb sturen

Marjan: Dan weet jij inderdaad ook van alles va al die zh bezoekjes, de tijd dat ze daar lagen etc :( Hoe gaat het nu met ze? Is ook niet niks dat ze zo vroeg zijn geboren. Hoe oud zijn ze nu?

Muppet wat super goed van je meid! ga zo door. En het is echt erg motiverend als je het ook begint te zien :D Ik denk ook wel zekerrr dat ik een buikwandcorrectie zou moeten nu met mijn 121,7 kilo alssss ik ooit naar de 72 kilo kan.

Ben ook benieuwd naar krokus. Zij deed/doet het ook zo super goed met prachtig resultaat.

Buddy: Veel succes morgen met het wegen. Wij hebben ook nog wel een kinderwens (als het ons gegunt is) Maar nu nog niet. Maar zeker wel voor het toekomst.

Crisje bedankt meid. Hoe gaat het met jou?

Meiden ik heb gisteren toch gegeten, als ik aan zou komen wanneer zou dat dan er aan ''moeten'' zitten? Ik ben iedergeval niet afgevallen. En kan j al zo snel uit ketose raken? Ik had vandaag een testje gedaan maar die was lang niet zo donker als de eerste

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hallo dames,

ik ben af en aan bezig met het dieet. gaat niet zo geweldig. ik wilde jullie niet demotiveren dus vandaar dat ik niet heb gepost. heb trouwens ook een hele week geen internet gehad. modem was kapot.

heel veel succes met jullie dieet. ik wil wel op de lijst blijven als dat mag, want ik wil iedere dag beginnen, het gaat een keer lukken.

Groetjes,

krokus

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    hey meid,

Wat leuk om weer wat van je te horen. En als het niet gaat dan gaat het niet :( Met mij ging het gisteren ook niet goed en vanmiddag werd ik weer wat lichtjes en heb ik ook wat genomen. Dus echt goed bezig ben ik sinds gisteren ook niet.

10. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik vind het gewoon heel moeilijk, heb echt het idee dat ik altijd moet eten ofzo. is gewoon psychisch

11. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Jah klote is dat :(
    Maar ik had dat ook hoor, altijd eten.
    Maar op een gegeven moment was ik het gewoon zo ontiegelijk zat en dat is bij mij de knop geweest dat ik het nu in ene wel kan.
    Was het altijd wel zat maar t was echt een gevoel van tot hier en niet verder.
    Hoop dat je dat ook zo sterk krijg, geloof me, dan eet je echt helemaal niets teveel meer.
    Maar ik heb makkelijk lullen want het gaat me vrij makkelijk af. Zo'n grote vreetzak als ik :$

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik heb nu dus echt een vette dip. Ik ben 3,5 kilo aangekomen. Kan ik zoveel aankomen door gisteren en vandaag :( :( :( Zat zo positief te wachten tot morgen. Maar ja gisteren heb ik dus alles! verknalt

13. monkeylove

Ff doorbijten, wat je snel aankomt raak je ook snel weer kwijt...
    even door je dip heengaan, als je er echt mee door wilt gaan pak je het vanaf nu gewoon weer op. Komt helemaal goed want je bent supergedreven, dat merk ik wel...

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Sluit ik me helemaal bij aan.
    Als het moment komt wanneer je jezelf zo zat bent, zo verschrikkelijk baalt van je te dikke lijf, dan lukt het wel.
    Je wil moet sterk genoeg zijn en dat is alleen als je gruwelijk baalt van je lijf.

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Nee, ik denk niet dat je opeens zoveel aan komt in die tijd. Daarom is ook altijd het advies, ongeacht welk dieet om niet dagelijks op deweegschaal te gaan staan. Gewicht schommelt altijd, dat is normaal. Misschien kan je het met je consulente eens overleggen wat je het beste kunt eten. (en dat zijn geen boterhammen en chips)
    Een vriend van mij die ook mee doet trekt het op inspannende werkdagen niet op hun 3 producten. Hij kreeg het advies dan een salade (uiteraard zonder dressing) te eten en daar mocht hij gerookte kip bij doen, en tonijn in water mocht ook.
    Ik snap dat je ervan baalt, maar zou er niet te zwaar aan tillen.

16. buddy

buddy Fanatiek lid

23 jan 2007
    1.004
    12
    38
    Noord-Brabant
    Zo daar ben ik weer.
    Gisteren naar mijn consulent geweest en er is weer 2,1 kilo af!!!!
    Jippie!!!
    Nog 5 a 6 kilo en dan mag ik gaan afbouwen.

Voor de rest je moet echt even volhouden en als je eenmaal in ketose zit word het echt makkelijk.
    Ik ben al vanaf 15 september bezig en heb nergens geen last van en als ik dat wel heb eet ik inderdaad ook een salade of groene groentes en een zelf gemaakt soepje ofzo en dan kan ik er weer goed tegen aan...

17. Tese

Tese Niet meer actief

Hey Buddy,

Wat ga jij goed zeg!! En wat val je nog veel per week af! Ik had wel verwacht omdat je bijna tegen het einde zit dat je dan minder snel af zou vallen. Ik wou dat ik in jou schoenen stond, jij bent al bijna klaar!

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Gisteren ketosesticks gehaald, wat zijn die duur zeg.. Ik meen ergens gelezen te hebben dat je voor 50st. 8 euro betaald. ik was bijna 16 euro kwijt. Wat betalen jullie ervoor bij de apotheek? En zou n drogist zoiets ook verkopen?

En nog een ander vraagje, hoe meer je in ketose zit hoe meer je afvalt? Of staat dat los van elkaar? En wanneer zit je, zeg maar, diep in ketose? Ik ben nu bijna 2 weken bezig en het stickje kleurde wel, maar was noglang niet donkerpaars, hij kwam uit op 1,5, het 3e blokje.

19. monkeylove

Ik betaalde 12 euro voor 50 sticks van Bayer.
    Bij mij word ie wel meteen donkerpaars. Je kan even aan je consulente vragen hoe het zit.
    volgens mij, als je in ketose zit, blijft het afvallen gewoon hetzelfde. Dus niet dat, hoe langer je in ketose zit, hoe sneller je afvalt.. (was het maar zo haha)

Ik heb trouwens al een paar grote maten broeken in een doos mogen stoppen want ..... Ik pas ze niet meer want ..............

ZE ZIJN TE GROOT!!!! WHIHOEEOEOEE!!!!

20. Tese

Tese Niet meer actief

Woehoee!!! Lekker weggooien die grote krengen.

Deel Deze Pagina