ja ik ben bijna klaar maar ben dan al wel bezig vanaf 15 september dus heb al een lange weg gehad zeker met mijn eigen verjaardag er tussen door de sint er tussen was bepaald niet echt makkelijk maar ik weet waar ik het voor doe. ik heb ook weken gehad dat ik minder afgevallen was een keer 0,8 en de week daarop 0,9 en vorige week 1,3 en nu dus 2,1 je kunt er niks van zeggen hoe dat loopt mijn consulent zegt ook dat je gemiddeld 1,5 kilo per week afvalt en dat gemiddelde basseren ze als je klaar bent. Verder over ketose daar weet ik eigenlijk niet zoveel vanaf en heb zelf nooit gemeten of ik in ketose zit zolang ik geen honger heb vind ik het prima en neem ik aan dat ik in ketose zit dus ik kan je daar niet bij helpen.
Hee meiden! weer even bij moeten lezen hoor haha! wel leuk dat iedereen regelmatig wat krabbeld hier. Muppet, ik weeg mij inderdaad elke ochtend, kan het niet laten haha maar weet ook dat ik het beter niet kan doen, hoop dat er inderdaad na mijn menstuatie weer wat af is want kom nu alleen maar aan grrr..... Buddy, zal even dan forum checken maar wel een geruststelling dat meerdere vrouwen er last van hebben. Bij ons komen er geen kids meer, we hebben er drie dus we zijn heel rijk! het zwanger worden ging ook zeker niet gemakkelijk, maar als ik spontaan zwanger zou worden zou ik natuurlijk wel heel blij zijn. Wat super dat je weer 2.1 kilo kwijt bent, hoeveel ben je dan in totaal kwijt? Mamavan B? ben benieuwd hoe het is geween bij je consulent en hoop dat je toch wat afgevallen bent. Met de tweeling gaat het super, ze zijn morgen jarig en wordn 1 jaar!!! dus groot feest hier. Heb net allemaal hapjes staan klaarmaken, maar heb er nog geen eens moeite mee heb helemaal geen hongergevoel.Normaal gesproken zat ik dan al lekker te snaaien hoor haha! Crisje, ik heb die sticks ook niet gebruikt dus weet er niets van. Monkey love! wat super lijkt me dat je oude broeken te groot zijn! straks lekker shoppen voor nieuwe kleding. Hier gaat het prima met het dieet, geen trek en het is gewoon goed vol te houden. Zit nu in mijn tweede week de eerst vond ik wel mega zwaar. Vanavond ballonnen blazen en het huis versieren! dus genoeg afleiding voor mij. Groetjes
ik ben nu 26 kilo kwijt en wil nog 9 kilo kwijt raken,maar ik ga nu nog zo door met gewoon cambridge en als ik dan nog 6 kilo kwijt ben gaan we afbouwen want met afbouwen val je ook nog makkelijk 4 tot 5 kilo kwijt dus zit ik op mijn streefgewicht.
We stonden bijna op de 3e pagina! Dat kan niet hoor meiden!! Hoest met iedereen? Zijn we nog afgevallen? Hier gaat het zn gangetje. Hoe is het met mamavan batuhan? Ben je nog naar de consulent geweest?
Hey meiden, Ik heb niet teruggelezen. Heb haast. Kom net thuis. En wil nog hapjes etc klaarmaken. We zijn vandaag 4 jaar getrouwd. Ik schaam me om het te zeggen maar ben sinds de dag dat ik ''ziek'' werd niet echt aan het cambridgen. Vandaag al helemaal niet. Ik was bij de consulente 3.6kilo afgevallen. En morgen (ja heb ik vaker gezegt) maar morgen begin ik weer met ''streng'' cambridgen zoals de eerste 5 dagen.
Hallo meiden! Ik ben vanavond voor de eerste keer bij de consulente geweest en mijn startgewicht is 123,1 kilo en mijn streefgewicht zet ik voorlopig even op 80 kilo! Het ligt er een beetje aan hoe ik er dan uitzie of ik nog verder ga, maar laten we hier maar eens mee gaan beginnen! Mocht ik in de tussentijd een positieve test hebben, dan bouw ik het dieet weer af! Groetjes
@Mamavanbatuhan: Heb je het er nog met je consulent over gehad? @Ilona: Ben heel benieuwd wat je van je eerste shake(s) vond!! En hoe je je de komende week ook gaat voelen, volhouden he meid!! Ik ben nu 2en een halve week bezig en ik heb nergens meer last van! Kom maar gewoon hier van je afschrijven als er iets is!!
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 81,3 kilo Nog 23,3 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 81,2 kilo Nog 11,3 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 94.3 Startdatum 5 januari Nog 32.3 kilo te gaan!!! *Crisje - 99,9 kilo - streven 72 kilo - 27,9 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 94,5 Nog 22,5 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 76,5 Nog 8,5 kilo te gaan!!! *Ilona2802 - 123,1 kilo - streven 80 kilo - 43,1 kilo afvallen Startdatum 21 januari Gewicht bij laatste weging:
Pfff die pap hoef ik niet meer die ligt te zwaar op de maag. Verder wil ik alleen nog crunchrepen, die andere vink te taai... Mjah voorlopig moet ik het maar met die andere repen doen aangezien ik maandag pas naar de consulente ga.. Hoe gaat het met jullie?
Droomde vannacht trouwens dak kipnuggets in mijn mond stopte en een strandfeest had waarbij ik wijn dronk Haha hoe bedoel je geobsedeerd
Hoi meiden! Ja muppet, ik heb het dieet al eens gevolgd dus het is nu gewoon eventjes doorbijten maar ik moet zeggen dat het tot nu toe lekker gaat, ik heb genoten van mijn bananenshakie! En we weten waar we het voor doen, voor dat mooie figuur en voor die leuke kleren die we dan kunnen kopen Wij hebben ons weekend lekker helemaal vol gepland, zodat de eerste dagen te overzien zijn! Heel veel succes vandaag allemaal! Liefs
Goed zo Ilona!! Bleehh banaanshake! Maar goed ik vind nu alleen de chocolade nog maar lekker! @Monkeylove: Hahaha, ik droom ook wel over eten hoor. Maar ook dat ik me dan schuldig voel omdat ik met het dieet bezig ben. Dus dat is wel goed dan. Hier gaat alles goed. Ik heb er geen moeite mee maar het weekend komt eraan. Dus even kijken wat dat brengt. Vorig weekend had ik er echt veel moeite mee!!
@ Monkeylove wil je mij even aanpassen in de lijst. Ik was 2.1 kilo kwijt dus hoef nog maar 9,1 kilo kwijt. Alvast bedankt voor de moeite. Verder iedereen een fijn weekend en veel succes
Hee meiden! Gisteren de verjaardag van mijn boys overleeft, met al die taart en hapjes en nog patat ook haha! maar moet zeggen dat me het eigenlijk weinig deed, het gaat echt super en heb geen honger! morgen wegen dus ben benieuwd, kan het al goed zien en mijn mannetje ook. Een goede motivatie. Ik droom ook wel eens over eten, lekker vind ik dat hahahaha en ik moet ook aan alles ruiken dan doe ik net of ik het net gegeten heb. Groetjes
Jah, ik had het ook snel heel koud... Wel ff moeilijk momentje hier, zou een moord doen voor een geroosterd broodje met een gekookt ei met zachte dooier haha... Nou jah, in elk geval geen patat. Wat gaan jullie vanavond koken voor jullie gezin? Ik faja lobie (kipgerecht) pffff... moeilijk!
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 81,3 kilo Nog 23,3 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 79,1 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 94.3 Startdatum 5 januari Nog 32.3 kilo te gaan!!! *Crisje - 99,9 kilo - streven 72 kilo - 27,9 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 94,5 Nog 22,5 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 76,5 Nog 8,5 kilo te gaan!!! *Ilona2802 - 123,1 kilo - streven 80 kilo - 43,1 kilo afvallen Startdatum 21 januari Gewicht bij laatste weging:
Buddy, ik heb je gegevens afgevallen. Netjes hoor!!!!!! Echt supergoed. Lekker gevoel lijkt me dat als je eindelijk minder als 10 kilo af hoeft te vallen