Hier gaat het weer niet zo goed. Dieet ik heb al de hele dag niks op geen shake reep of soep. We zijn met batuhan in het ziekenhuis. Hij had hetheel erg benauwd had een te hoge hartslag en koorts zakte niet met paracetamol. Ze hebben hem hoer gestoomt en extra zuurstof gegeven. Nu zitten we bij de apotheek. We krijgen pufjes mee ik heb thuis ook zuurstof en een bewakingsmonitor. Dus we mogen naar huis. Als hij weer erg snel gaat ademhalen en kreunen van benauwdheid moeten we meteen weer terug. Mijn arme kanjer hij kreunt al 3 dagen lang. Ik wist dat er wat was maar zijn eigen kinderarts was er niet. En de rest zei ja t zal wel goed Ijn via de telefoon. Maar vandaag heeft zijn eigen KA hem gezien en niet dus hij had erg moeite met ademen. arm ventje van me. Ik ben er helemaal kapot van Gaat lekker zo ik kom steeds offtopic sorry
Arm ventje Kan me voorstellen dat je er kapot van bent, vreselijk om je lieve kindje zo te moeten zien struggelen Onwijs veel sterkte en de belangrijkste aansterker voor een kindje is veel liefde en dat zit dus wel goed... Welk ziekenhuis loop je eigenlijk met Batuhan?
Maak niet uit hoor! Kom maar lekker offtopic. Jij moet je ei ook kwijt. En wat dat dieet betreft: dit was nu even veel belangrijker. Meid ik zou gewoon even stoppen en er weer aan beginnen als je je er volledig op kan concentreren. Veel sterkte met Batuhan!!!
Bedankt meiden. Batuhan slaapt eindelijk. Grote kanjer dat hij is. Hij is helemaal kapot. Hij is er zooo moe van. Ik hoop echt dat hij de nacht heel goed doorkomt en goed slaapt dat hij weer wat energie kan sparen. Mijn oogjes vallen ook dicht merk ik net. Lig lekker op de bank. En het dieet. Ik probeer wanneer ik het kan en als het niet lukt tja dan niet ik doe er echt niet meer moeilijk over. Maar merk wel dat ik echt niet meer zoveel kan eten als eerst. En let dan ook meer op wat ik dan eet. Ik zeg nu weer morgen weer voor de volle 100% maar dan komt er weer wat tussen. En ik merk dat ik dan gelijk wat te eten neem. Monkeylove onze eigen KA zit in het SFG dus we zijn haast 99% daar. Maar voor bijv de onderzoeken die hij nog gaat krijgen. Wat ik had verteld, dat hij opgenomen moet worden. Dat gaat in het Sophia kinderziekenhuis gebeuren. Ik ben heeeeeeel tevreden over onze super lieve KA in het SFG zij kent batuhan ook het beste al vanaf dat hij een weekje was ofzo. Op de IC heeft hij in het Sophia gelegen en de High care in het SFG. Misschien heel raar hoor maarals bijv een andere KA zegt "het is goed hoor" zit ik toch met twijfels enz maar als onze eigen KA het zegt is het ook meteen ook OK voor ons Monkeylove
Hoihoi dames! Ik ben me even aan het orienteren... Omdat ik net als jullie ook graag wil afvallen. Nu lees ik jullie onderschriften, dat jullie zoveel afvallen... En dan denk ik; Dat wil ik ook! Maar is het niet zo dat als je stopt (dus op streefgewicht bent) in het jojo-effect terechtkomt? Ik ben sinds oktober aan het sporten maar dat gaat maar heel langzaam, ook volg ik het sonja-dieet ernaast, maar ook dat werkt niet helemaal.. Hoop da tiemand me wat kan vertellen over het jojo gedeelte, want anders zou het hartstikke zonde zijn om te beginnen... Die repen/soep/shakes kun je gewoon in de supermarkt kopen of moet je die elders bestellen?
Hoi BellaLuna, als je dit wilt gaan doen, dan wordt je begeleid door een consulente. Zij weegt je en houdt je in de agten. De shakes en soepjes kun je dan ook bij haar kopen. Als je je een beetje wilt orienteren zou je eens op www.cambridgedieet moeten gaan kijken! Dit dieet werkt heel snel en als je aan het einde van je dieet rustig afbouwt, heb je geen last van jojo effect!
Je moet een afspraak maken met een consulente bij jou in de buurt. Staat wel op deze site Cambridge dieet - Health Plan - Als een gewoon dieet bij u niet werkt (rechtsboven staat zoek consulent bij u in de buurt). Die gaat je wegen en een einddoel met jou afspreken. Tevens koop je daar je spullen (shakes, soepen, repen) Ook blijft ze je begeleiden als je op je streefgewicht bent met het afbouwen zodat je niet weer in ene heel veel aankomt. Veel mensen die dit dieet doen blijven dan ook op gewicht als ze klaar zijn. Ook kom je met dit dieet in ketose omdat je geen koolhydraten meer eet, wat betekend dat je hongergevoel na een paar dagen weggaat. Succes met beslissen en als je besluit cambridge te gaan doen kom je hier toch wel gezellig mee-cambridgen?
Ja klopt, ik heb van de week tussendoor gewogen (maandag) en toen was er 2,5 kilo af. Ik denk dat er nu ongeveer 4,5 kilo af is. Tenminste, dat hoop ik hahahaha.
Ja zeker! Ik ben echt benieuwd, ik heb echt af en toe wel mijn zwakke momenten en dat ik baal dat ik alleen maar vloeibaar eet en ik mis al die lekkere hapjes zo...
Jah dat zal je nog wel ff houden ben ik bang, maar ik kook inmiddels voor die anderen zonder erbij na te denken. En vergeet mijn shakes te nemen. Denk dat mijn lichaam en geest zich er op in gesteld hebben ofzow...
Ik heb mezelf maar voorgenomen om het per week te bekijken en hopelijk hou ik dat heel lang vol haha. Maargoed, iedere kilo is er eentje, dus vooralsnog ga ik er helemaal voor!
Is Cambrigde beetje vergelijkbaar met proteinedieet? dat volg ik momenteel, mag shakes, repen, omeletten, pannekoekjes, wafeltjes, koekjes, pizzaatjes, heel veel groentes en ben nu met dikke 3 weken al 10 kilo kwijt! Het is wel wat duurder als normaal maar helemaal waard! Ik zou helemaal vloeibaar echt niet kunnen zou ik helemaal doodziek van worden maar dit zijn echt lekkere maaltijden met een smaak eraan!
Koekjes? pizzaatjes? omeletten? Eeehh nee totaal niet vergelijkbaar Maar denk dat dit strenge regime wel eens goed voor me is.