Ja het zijn natuurlijk geen echte koekjes of omeletten e.d. het zijn allemaal proteinemaaltijden (hetzelfde dus als een shake alleen dan in een andere vorm!) geeft je wat meer afwisseling en laat je dus langer volhouden omdat je niet echt het gevoel hebt of je aan het diëten bent, de eerste 48 uur is even wennen daarna merk je het niet meer..
ik weet niet of ik hier een link mag neerzetten?? maar google anders eens WLS proteinedieet dan kom je er vanzelf, je hebt prodiet maar vind ik minder begeleiding als hier das echt fijn.. (alleen de pizzaatjes bestel ik via prodiet)
Het makkelijke van cambridge is dat je nergens over na hoeft te denken. Dat is met dat dieet wel anders!!! En wat is het duur!!
Jah, ik hou het ook maar bij Cambridge want dat is eigenlijk het enige wat bij mij echt werkt. Hou het nou al een maand vol dus die 2 maanden kunnen er ook nog wel bij. Kan me alleen wel eeeeeerrrrgggg verheugen op mijn eetweek haah... Hoe duur is het proteinedieet dan trouwens?
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 79,6 kilo Nog 21,6 kilo te gaan!!! *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 79,1 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 92.5 Startdatum 5 januari Nog 30.5 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 92,0 Nog 20 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121,7 kilo - eerste streven 95 kilo - 26,7 kilo afvallen Startdatum 13 Januari Gewicht bij laatste weging: *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 75,5 Nog 7,5 kilo te gaan!!! *Ilona2802 - 123,1 kilo - streven 80 kilo - 43,1 kilo afvallen Startdatum 21 januari Gewicht bij laatste weging: 118,8 Nog 38,8 kilo te gaan!!!
Zijn er eigenlijk mensen op de lijst die niet meer meedoen? Kortom: mensen die van de lijst afkunnen?
Goed gedaan Ilona. Een betere stimulans om vol te houden is er niet. ----------------- Dat vind ik nou t prettige van dit dieet trouwens, dat je gewoon echt NIKS anders mag hebben. Doe je t toch, dan verpest je de Ketose. Bij een "normaal" dieet ben je sneller geneigd te denken...ach..1 koekje kan best, zolang t maar niet t hele pak is
Vind ik ook Crisje, als ik voor dat proteinedieet zou gaan zou ik heel snel de verkeerde dingen gaan. Bij elk dieet trouwens. Je grenzen worden hieer gewoon heel duidelijk aangegeven. Monkeylove: Ik zie lieselot nergens? Al heel lang niet trouwens. Ilona: Goed zo meid!!!! Dat geeft weer een flinke boost om door te gaan of niet!
Hoi meiden! Het is wel een goeie stimulans om door te gaan, maar ik blijf erbij dat ik per week ga bekijken of ik doorga en op welke manier.. Ik heb het echt moeilijk en als ik honger heb, dan eet ik ook gewoon. Heel slecht, dat weet ik, maar toch werkt het voor mij wel het beste, dan ben ik de volgende dag weer flink gemotiveerd om weer te gaan shaken!!!
Dan weet je duidelijk niet hoe het proteinedieet werkt, daar mag je ook niets anders als DIE aangegeven producten dus je kan / mag ook niet zondigen.. alleen zijn die producten zelf wat afwisselender waardoor juist het slagingspercentage groter is (omdat je eens wat anders hebt) en het veel smaak heeft... Ik ben ook gewoon steeds in Ketose (ik raak niet voor niets in 3 weken 10 kilo kwijt he) maar het verschil is dat ik dit maanden kan volhouden als ik zou moeten want ik "mis" niets (ik eet ook andere substanties als alleen maar repen en shakes) Ik ben trouwens geen vertegenwoordiger hoor maar ik heb ook alleen geshaked en daar miste ik ECHT eten en dat heb je bij deze niet, cambridge is trouwens net zo duur hoor (ik zag prijzen van 2-3 euro per maaltijd (hier zit ik zelfs goedkoper als ik potten pak)
lees bovenstaand bericht ik zie bij cambridge dieet ook prijzen staan van 2-3 euro per maaltijd dus dat is niet anders bij proteinedieet en daar mag je wel nadenken over wat voor soort proteinemaaltijd je wilt maar alle proteinemaaltijden zijn goed (en houden je in ketose) kortom geen vloeibaar dieet maar ECHT eten.. Ik zie trouwens dat het prijsverschil (totaal) misschien zit in dat cambridge maar 3 maaltijden is en proteinedieet 5 maaltijden dat is een groot verschil, kortom heel de dag door eten haha en toch afvallen.... Er staat Cambridge kost circa 50 euro per week en proteine circa 65 euro per week maar goed daar heb je dan wel 14!! meer maaltijden voor dus dat is logisch... Maar goed je moet doen waar je achter staat maar dan moet je wel een goed beeld hebben van een ander dieet en niet afslaan omdat je dingen "denkt" (terwijl dat niet zo is) keigoed dat jullie hier zo mee afvallen...!
Je zou wel een vertegenwoordiger kunnen worden hoor!! Ik denk dat het voor mij niet zou werken aangezien het echt een waslijst is wat je mag hebben. En dan uitzoeken hoeveel enz. Misschien heb ik het mis hoor, ik voel me gewoon goed bij dit dieet en jij bij jou dieet. Prima toch? Het resultaat is hetzelfde en daar gaat het uiteindelijk om. Als we die rotkilo's maar kwijtraken!!!!
Jah dat proteine lijkt me ook wel wat, maar het gaat me best makkelijk af dat Cambridge. Voel me beter dan ooit, zondig nooit en heb nog nooit iets anders genomen in die maand dan die maaltijden. Mocht ik het echt heel moeilijk mee hebben zou ik idd eens aan dat proteine-dieet gaan denken maar dit gaat me makkelijk af gelukkig haha...