Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 75,9 kilo Nog 17,9 kilo te gaan!!! *Krokus - 115 kilo - streven 75 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 111 kilo Nog 36 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 89,8 Nog 17,8 kilo te gaan!!! *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 75,5 Nog 7,5 kilo te gaan!!!
Nou we staan bij de clubs en niemand reageert meer! Ben vanavond begonnen met de lactose vrije shakes. Ik kan er niet wild van worden. Moet voortaan maar met mn neus dicht drinken denk ik....
Dat is toch raar. Je krijgt toch een mailtje als er een reactie is...Lijkt mij niet dat je die functie uit zet. Dan weet je op n gegeven moment echt niet meer waar je zelf actief in bent. Jammer dat die shakes zo vies zijn. Hopenlijk wen je aan de smaak. Anders duurt de tijd wel extra lang. Ik vind het op t moment steeds moeilijker worden. Volgens mij ben ik toe aan een paar dagen overal sch*t aan hebben en ff eten wat ik wil. Ik heb geen honger maar zo'n ongelooflijke zin in (fout) eten, en snoep natuurlijk.
Zo! Gaat goed Haha echt dom, kreeg een mailtje dat het topic verplaatst was, zit ik me nog rot te zoeken in de lounge Ff verder lezen
Ow jee, probeer toch vol te houden, heb ik ook wel eens maar wel doorgegaan. Gister hadden ze pizza besteld... Oooow het stond gewoon onder mijn neus, maar ben maar weer aan de shake gegaan...
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 75,9 kilo Nog 17,9 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 89,8 Nog 17,8 kilo te gaan!!! *Marjan32 - 80,5 kilo - streven 68 kilo - 12,5 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 75,5 Nog 7,5 kilo te gaan!!!
zo hier ben ik ook weer even. Heb me gisteren gewogen en niks eraf(eigen schuld dikke bult). We hebben besloten om af te gaan bouwen omdat ik de lat toch al hoger had gelegd dan ik in eerste instantie had gezegd dus hoop nog 3 kilo kwijt te raken met afbouwen(dit moet lukken als ik me aan de regls hou wat ik zeker ga doen) dan weeg ik 75 ipv 105 en mag ik trots op mezelf zijn......
Nou, dan mag je cker trots op jezelf zijn Hier alles goed hoor, ben alleen die shakes en repen mega megazat!!!! Maandag begint mijn eetweek, kan echt niet wachten! Daarna ga ik gewoon weer verder ... zucht ... maar heb nu zo mijn best gedaan en met zo'n goed resultaat dat ik niet wil stoppen. Nog maar even door de zure appel heenbijten, hoewel, was het maar een zure appel, lekkerder inmiddels dan die eeuwige shakes haha...
Trouwens Buddy, die 5 kilo die je neit meer gaat cambridgen kan je ook nog redden met gewoon gezond te eten. Gaat wat langzamer, maar wel veeeeel lekkerder haha. En de zomer komt eraan dus lekker veel salades en vis, zo ga ik het in elk geval doen om op gewicht te blijven want wil na dat afbouwen echt nog wel oppassen dat ik toch niet snel weer aankom...
zo wil ik het ook gaan doen,maar net zoals je zegt ben die shakes toch echt wel zat na 21 weken en betrapte me erop dat ik meer ging smokkelen en dat moet je ook niet doen want dat is zonde van je geld. Ik ga nu afbouwen en dat in 6 weken dus mag nu 2 weken shaken met als extra wat je ook in je eetweek mag eten. Als je dit niet doet kom je meteen weer aan en das niet de bedoeling en als je gaat lijnen moet je heel leven opletten wat je eet en zeker als je aanleg hebt dus ik wweet wat me te doen staat.Hoop dat ik het volhou ben nu zo trots op mezelf.... Achja stoppen met roken is me ook gelukt dus dit moet toch ook gaan lukken
Afvallen vind ik makkelijker als stoppen met roken. Dat is me helaas nog niet gelukt na tig pogingen. Ooit 1,5 jaar niet gerookt en één keer 3 maanden.
Whaha net een shake proberen te mixen. Chocolade met vanille, maar het was niet te haggelen. Ach je gaat toch een beetje proberen te varieren he?
Pffff, ben niets afgevallen vandaag. Heb gister wel zwarte thee gedronken, zou dat vocht vast kunnen houden?
Ik zou het niet weten, zou best kunnen hoor! Ik weet dat je alleen gewone thee mag drinken omdat in andere soorten iets zit wat je niet mag. Maar vraag me niet wat! Hier is het hectisch. Mn zoontje is goed ziek al een paar dagen en is gisteren bijna opgenomen.
Ik denk dat ik voor de veiligheid maar even een weekje niet weeg. Ben ongesteld geworden dus ik zal wel even een weekje stilstaan.
Iemand trouwens enig idee wat een cb-consulente verdiend? Dat vraag ik me nou al de hele tijd af. Kan het ook nergens op het internet vinden.
Nee, tuurlijk niet. Daar zul je pas achter komen als je zelf consulente wordt. Die krijgen een bepaald percentage van hetgeen ze verkopen denk ik. Zo werkt het met alle dingen die thuis verkocht worden (van die party's ). Ik heb tig jaar geleden van die huisparty's gegeven en 30% van de verkoopprijs was voor mij. Bij mij spookt t wel door mn gedachten om consulente te worden. Over een jaartje ofzo. Komt dan beter uit. Kan ik lekker thuis doen als de kids op school zijn of slapen. En ik doe het om wat te doen te hebben, niet voor het geld. Ik sta er wel van te kijken hoe onbekend cambridge is, bijna niemand in mijn omgeving kent het.