Pfff, ik kon het niet meer houden! Ik heb net patat gegeten. En het was niet eens lekker!!! Dus ik heb het bij een half bakje gehouden. Manlief kon dit dieet niet volhouden dus is gestopt met de belofte dat hij morgen een afspraak gaat maken bij de dokter. Ze hebben daar ook iets met begeleiding. Zit nu te twijfelen of ik dinsdag ga beginnen met mn eetweek....
Was het niet lekker? Kan me nou helemaal niets bij voorstellen hahaha... Maar ze zeggen idd dat het onwijs wennen is als je weer gaat eten...
Ik zou trouwens wel aan de eetweek beginnen hoor, cker nu je man toch geen cambridge meer doet. En ook dat je patat hebt gegeten zegt gewoon dat je eraan toe bent.
Ja misschien doe ik het wel. Ik had me zoveel van die patat voorgesteld en het viel zo tegen! Wat wel grappig was: Ik zei tegen mn man, als jij nu stopt met dit dieet, krijg ik 500 euro om te shoppen. Dus die heb ik nu!!!
Ik had mezelf trouwens belooft de hele week niet op de weegschaal te staan omdat ik ongesteld was. Nou nu ben ik niet meer ongesteld en ik was maar 0.5 kilo afgevallen tot nu toe deze week. Vandaar dat ik NOG meer zin had in patat!
Ik heb echt het gevoel alsof ik behoorlijk stilsta deze week. Ben benieuwd morgen. Denk niet dat ik durf te kijken als ik op de weegschaal sta. Weet niet of het echt zo is maar toen ik ff op mijn weegschaal stond leek ik zelfs wel aangekomen En dat terwijl ik me netjes aan het dieet heb gehouden. Alleen zoveel water drinken gaat me gewoon niet lukken mahjah.... Morgen trouwens lekker tilapia eten...
MamavanBatuhan, van jou snap ik het heel goed dat je het nu even niet trekt met al die toestanden. Gewoon doen wanneer je er klaar voor bent
Ik heb nu maat 44 en ben hard onderweg naar 42 dus ik denk over een week of 2. Als ik klaar ben krijg ik nog eens 1000 om een nieuwe garderobe aan te schaffen. mmmmm, lekker eten morgen! Geniet ervan!
Hoi! even een bericht van mij, heb al zo lang niet meer geschreven maar we hebben nogal drukke weken achter de rug met ziekte van ons allemaal pfff... Toen ik ziek was was ik ontzettend misselijk maar moest wel af en toe een shake nemen, maar nu ik beter ben, blijf ik beroerd naar een CB product, zo erg dat ik ze niet meer wil eten. Ga dus stoppen! maar zit ondertussen wel op de 70 kilo! dus wel goed afgevallen, ik ga morgen beginnen met het sonja bakker dieet, hopelijk kom ik dan niet al te veel aan en ga ik op den duur daar weer mee afvallen. Succes allemaal en ik om af en toe wel even loeren om te kijken hoe het met jullie gaat. Groet Marjan
Goed dat je evengoed 70 kilo weegt!!! Netjes hoor Heel veel succes met SB, gaat je vast en cker wel lukken. Haal je wel van de lijst meteen af if that's allright want wil hem nou toch net aan gaan passen. Laat af en toe maar weten hoe het ermee gaat.
Nou, vanmorgen dus naar de consulente geweest, toch nog 1,5 kilo afgevallen Dat gevoel had ik dus echt niet dus ben tevreden. Die menu's die we hier hadden schijnen, volgens haar, meer voor de afbouwweken te zijn, en als ik de nu in de eetweek zou gaan eten, zou ik zelfs aan kunnen komen, dus ze raadde me het af. Nu eet ik vanavond lekker roergebakken kipfilet met champignons en courgette
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 74,4 kilo Nog 16,4 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 88,1 Nog 16,1 kilo te gaan!!!
Klinkt lekker!!! Ik heb net een omelet van 2 eieren met roerbakgroente op. Ik moet zeggen dat ik het niet heel bijzonder vond.... Maar wat kun je weinig op nu zeg! Ik zit hardstikke vol!!! Ik heb gewoon een beetje weggegooid.
Zow! Wel ff lekker gegeten hoor Heb kipfilet met courgette, champignons, tomaatjes en knoflook, zout en peper gewokt... Hmmmmm.... Ben benieuwd hoe mijn lichaam erop reageert. Zit wel megavol ... pfffff en dan moet ik nog een shake Denk niet dat dat wat gaat worden hahaha....