Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Vanochtend gewogen en wat ik al verwacht had, weinig afgevallen. 0.8 kilo. Vol frisse moed gaan we weer verder! Wel heb ik besloten mn eetweek te laten voor wat het is. Ik heb nu 2 dagen gegeten en ik heb het wel weer gehad. Ik ga weer alleen aan mn shakes.

2. Tese

Tese Niet meer actief

Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 74,4 kilo
    Nog 16,4 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 87.3
    Startdatum 5 januari
    Nog 25.3 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 88,1
    Nog 16,1 kilo te gaan!!!

3. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Ow jah dat is wel minder zeg, maar jah, zo'n week kan er eens een keer tussenzitten natuurlijk.
    Succes met je shakes, ik eet nog even door :p

4. Tese

Tese Niet meer actief

En, hoe was je tonijnsalade??

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Morgen er weer tegenaan.
    Goed carnaval gevierd, een hoop onverantwoorde portie alcohol gehad. En niet vergeten...een heerlijke hamburger en patatje.
    Mijn onbedwingbare trek in eten is nu wel voorbij dus kan ik er weer een paar weken tegen. Ga deze week niet naar de consulente. Met al dat gezuip ben ik toch mn ketose kwijt en zal niet veel afgevallen zijn.

6. monkeylove

Vandaag geen tonijnsalade gegeten maar de kip van gister maar opgemaakt.
    Heb stiekum koffiemelk in mijn koffie gedaan :p

Zo te horen heb je een leuke carnaval gehad Crisje, en nu weer ertegenaan :p

7. monkeylove

Heb net ff gekeken en ben nog steeds in ketose :D

8. Tese

Tese Niet meer actief

Dat is mooi! Tel je caloriën voor de eetweek? Of doe je maar wat.

9. monkeylove

Ik doe maar wat.
    Mag ongeveer 125 gram vis of kip en 200 gram groenten.
    Zit nu aan de tonijnsalade maar daar doe ik wel iets meer tonijn doorheen en volgens mij ook meer sla, olijven en tomaatjes hoor...

10. monkeylove

Whahaha heb gisteravond lekker 2 prossecco's genomen. Ben geen prossecodrinker, maar dat is toch wel het beste wat je kan drinken omdat daar het minste inzit.
    En ik was vandaag maar liefst een halve kilo kwijt. Niet verwacht haha...

11. monkeylove

Iedereen van de honger omgekomen ofzow? :p

12. Tese

Tese Niet meer actief

Nou ik niet!! Ik ben gisteren weer zwak geweest. Ik heb de hele dag gegeten. Ben inmiddels ook een kilo aangekomen. Pffff, ik moet echt weer de knop vinden om verder te gaan! Ik wil nu ook weer eten maar ik hoop dat ik me in kan houden. Zodra ik weer in ketose ben gaat het wel weer.

13. monkeylove

Owjee, en was het wel lekker? Haha, gewoon weer oppakken joh, komt helemaal goed.
    Trouwens, sinds ik dus eet lijkt het wel of ik sneller afval.
    Of mijn weegschaal houdt me voor de gek.
    En ik eet denkik wel wat meer dan toegestaan, alleen die shakes krijg ik nou ff niet weg, misschien is dat het?

14. Tese

Tese Niet meer actief

Laat je een shake staan? Ik geloof dat er 15 koolhydraten in een shake zitten. Die mis je dan. Terwijl in een maaltijd van een eetweek 4 koolhydraten zitten. Geen wonder dat je dan goed afvalt!! Ze zeggen wel dat het erg belangrijk is om ze toch alledrie te nemen, anders mis je belangrijke voedingsstoffen.

Zo, mama houd nu op met preken! ;)

15. monkeylove

Haha geloof me dat ik meer koolhydraten eet dan 4 :p
    Denk ook wel meer als 15 ;)
    Ik vermoed eerder dat het een beetje geldklopperij is hahaha, maar dat is mijn mening.
    Pffff een weekje zonder shakes vind ik wel even een opluchting :p

16. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik vind het ook moeilijk om de draad weer op te pakken.
    Ben met carnaval helemaal los gegaan en zou woensdag weer beginnen. Overdag lukte prima, maar de hele dag spookte er lekker eten en snoep door mijn hoofd.
    Dus s'avonds het bijltje erbij neer gegooid en lekker gesnoept e.d. Om de 1 of andere manier gaf het mij geen bevredigd gevoel dat ik niet had gedaan wat ik tijdens carnaval kon doen (vergeten te snoepen haha) Donderdag weer begonnen en het onbevredigde gevoel is idd verdwenen. Het gaat weer goed, maar lekker eten en snoep spookt wel vaker door mn hoofd als de afgelopen weken. Maar niet meer zo obsesief als die ene woensdag. Ik ga ervan uit dat als ik weer in ketose zit die snoep en eetzin wel weg is.

17. Tese

Tese Niet meer actief

Ik heb het gisteren weer niet volgehouden helaas. :( Ik heb me gewogen en ik ben 2 kilo aangekomen! Nu maar hopen dat ik die knop vandaag wel vind...

18. monkeylove

Wat zonde joh. En je ging zo onwijs goed.
    Zet door vandaag!!!
    Niet denken maar doen. Je weet dat je het kan, wij slepen je er wel doorheen.
    Ik heb het ook redelijk moeilijk. Cker omdat allbei mijn kinderen zondag hun verjaardag ook nog eens vieren... Pffff...
    Mahjah ik zet echt door anders is al mijn afzien voor niets geweest...

19. Tese

Tese Niet meer actief

Ja ik ga het nu volhouden. Ik moet wel anders is het idd voor niets geweest. Jij ook volhouden hoor! Ik kan uit ervaring vertellen dat iets slechts eten niet aan je verwachtingen voldoet en je komt echt moelijk weer in ketose

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Inderdaad Muppet. Dit is mijn 3e dag weer en ben nog niet in ketose. Ik stik dus van de honger en eet elke avond een bak sla leeg. Deed ik toen ik in ketose was ook wel eens en bleef dan in ketose, dus dat kan geen invloed hebben.
    Maar ik vind het ook zoveel meer moeilijker als voor mn eetweek.

Deel Deze Pagina