Wauw!! Monkeylove dat heb je echt goed gedaan. Ik ben hier weer aangekomen. Ben dus weer 121 kilo. Zou deze week weer beginnen. Maar Batuhan wordt morgen opgenomen in het Sophia kinderziekenhuis voor al die onderzoeken waar ik het eerder ook over had. Ik krijg het er helemaal benauwd van. Het idee dat ze al die onderzoeken gaan doen bij hem dat ze weer zo vaak moeten prikken. Omdat hij heel moeilijk de prikken is en dat er dan weer een arts moet komen dat ze uit een atriele lijn ofzo bloed moet prikken Maar ja weer een excuus (smoes) dus om niet mee te beginnen. Opzich heb ik in het ziekenhuis niet heel veel trek wat zouden jullie doen? Gewoon morgen beginnen of weer een weekje uitstellen?
Hoi, even vanaf m'n vakantieadres kom ik spieken. Ik doe deze week nog niets aan m'n dieet en ikzondig flink. Dus er zal wel weer het nodige aan zitten straks denk ik. Maar voor nu ben ik erg aan het genieten. Monkeylove wat zie je er goed uit! Wat een verschil zeg! Ben trots op je
Meiden hebben jullie misschien iets aan deze site voor tijdens de eetweken?? Koolhydraten dieet koolhydraten calorie vetten in producten met een A
Moeilijk om daar over te oordelen... Als je het echt wilt moet je gewoon beginnen, maar het zal wel 80dubbel zo zwaar zijn ben ik bang. Met al die bijkomende emoties enzow, ik denk eerlijk gezegd dat je beter iets later kan beginnen als alles wat rustiger is. Heeeeel veel sterkte morgen in het ziekenhuis Knuffel voor Batuhan...
Haha genietse Ben ook benieuwd wat je aan bent gekomen. Vriendin van me was 12 kilo afgevallen met cb en had meteen de feestdagen daarna, dus lekker gevreten en niets afgebouwd. Ze was maar 2 kilo aangekomen Hoop dat dat voor jou ook geld...
O, wat zal jij genieten Muppet, net als ik met die carnavals week. @mamavanBatuhan, ik zou het nog even uitstellen. Zeker omdat je het in t verleden ook al moeilijk vond. En bedankt voor de site, heb m ook opgeslagen.
Bedankt meiden. We zijn nu in het Sophia kinderziekenhuis. Maar ik ga morgen beginnen met het dieet. Je krijgt hier geen eten daar moet je zelf voor zorgen. En ik hoef hier niet te koken. Er wordt ook geen eten voor je gezet dus il denk juist dat het verstandiger is om de moeilijkste dagen hier door te brengen. Want alleen vandaag al heb ik 25 Euro uitgegeven aan eten en drinken. En dat geld kan ik beter in een spaarpotje stoppen. İk had het vandaag toevallig met de verpleegkundige die voor Batuhan zorgt over Cambridge. En zei doet het dieet ook. Hahaha ze liet meteen haar shaker zien. Daarna heb ik mijn man gebeld en die neemt morgen de shakes mee ik heb er zin in
Hi Meiden, Ik zie dat jullie prachtige resultaten hebben behaald met dit dieet! Monkeylove die foto's van jou zijn verbluffend Ik zelf ben in 2007 begonnen met Sonja Bakker. Ik woog toen 86 kilo en ben 1.63cm lang! Ik ben toen in 4 maanden 12 kilo kwijt geraakt en na die periode ben ik nog 4 kilo kwijt geraakt door op mijn eten te blijven letten. Het blijft een eeuwig gevecht met balansen, maar gelukkig heb ik mijn gewicht op 2/3 kilo na kunnen behouden. Ik woog steeds rond de 73, maar sinds de winter ben ik weer 2 kilo aangekomen dus weeg weer 75. Ik wil graag ook Cambridge volgen, maar ik ben benieuwd of het het überhaupt wel nut heeft voor mij. Ik wil 62 tot 65 kilo wegen, omdat ik ook nog wil kunnen leven met lekker eten. Ik heb meerdere keren nog sonja geprobeerd, maar het lukt me niet meer. Kan iemand mij vertellen of het ook mogelijk is om het 6 tot 8 weken te doen met daarna afbouwen, want ik wil niet onder de 62. Bedankt alvast voor jullie tips. Groetjes
Tuurlijk kan je cambridge doen. Zou gewoon eens contact opnemen met een consulente, maar het is wel een goede manier om die 10 kilo kwijt te raken hoor, dus zou zeggen: Bijna lente dus DOEN Laat je het nog even weten? Kan je op de lijst als je wilt
Dat laatste zinnetje, dat had ik dus ook he? Ik had er gewoon zin in om te beginnen met cb. Dus dan gaat het vast wel helemaal goedkomen!!! Sterkte met Batuhan. Hoe gaat het nu verder met m?
Hi Ik heb voor maandag een afspraak gepland! Ik wil het wel direct gaan doen, omdat het idd bijna lente is en ik in mei op vakantie ga Alleen wil ik ook zwanger raken, maar goed ik probeer het eerst 3 weken dus mocht ik tijdens zwanger raken dan zal het wel zo goed mogelijk proberen af en op te bouwen. Tot nu toe zit ik in ronde 6 en wie weet hoeveel rondes er nog komen. Dat was 1 van de redenen waarom ik bleef wachten, maar goed helaas is wachten tot je een ons weegt niet een letterlijk begrip Dus na maandag ga ik op de lijst! Thxx voor de support Succes allen!
Geef je gegevens maandag maar door en onthou: De eerste 3 dagen is het echt afzien, maar als je doorzet en niet smokkelt is het daarna een eitje (haha overdreven, maar in elk geval makkelijker dan de 1ste 3 dagen) Ennem .... Heb vanmorgen even gewogen (weegschaal weegt hetzelfde als consulente) en ik kan met trots zeggen dat ik onder de 70 ben!!!!! Whihooeeeeee!!!! Ben zo blij he, heb mezelf getrakteerd op een Mulberry tas
Gefeliciteerd met deze mijlpaal monkeylove Ik heb nog wel even te gaan voordat ik dat weeg, en dan ben ik ook meteen klaar. Minder mag ik niet met mijn lengte. @mamavanBatuhan, hoe gaat het met je zoontje? En natuurlijk ook met jou? @ladylola, goed van je dat je meteen een afspraak gemaakt hebt, anders komt het er toch niet van. En je moet aar denken...dat gewicht wat je straks kwijt bent hoef je niet in je zwangerschap mee te slepen. En let op de valkuil als je zwanger bent....je gaat n hoop dingen lekker vinden waar je moeilijk weerstand aan kunt bieden. Die kilo's moeten er naderhand wel weer af.....
Kwam een leuke uitspraak tegen ergens op t net: In mij leeft een slank iemand. Maar ik kan haar gemakkelijk de baas met koekjes en chocola.
MONKEYLOVE GEFELICITEERD!!!!! HELEMAAL GEWELDIG!!!! @Crisje: Haha die ben ik ook wel eens tegengekomen. Komt van het Cambridge forum af. Hij is erg goed en zou zomaar op mij kunnen slaan.... @Mamavanbatuhan: Welkom terug meid! En je kan het dit keer!!! Ik ga zaterdag weer beginnen met het dieet. Ik had verwacht dat ik na 2.5 week vreten (ik was echt losgeslagen) wel aardig wat was aangekomen maar het valt me reuze mee. 3 kilo maar. Ik hoop en bid alleen dat het me goed afgaat om weer vol te houden. Ik moet echt even die eerste dagen weer door. Dus geef me vanaf zaterdag maar een paar flinke schoppen onder mn hol!!!!
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 70,9 kilo Nog 12,9 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 84,3 Nog 12,3 kilo te gaan!!!
Goedzo Crisje!!!! Haha word bij ons echt een wedstrijdje Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik best vaak smokkel de laatste tijd hoor, pffff.... Vind het na die eetweek moeilijker vol te houden. Heb gister een haring genomen met uitjes en zuur (Rik Konijnebelt stond naast me 3 haringen weg te werken) en nog geroerbakte kipfilet, maar was vanmorgen toch weer wat onsjes kwijt (7 ons om precies te zijn)
Hmz zit nu ff op Rik Konijnenbelt te googelen, maar het was iemand anders van het nieuws... Hoe heet ie dan... Grote blonde man, reporter...