Haha, ik had ook al gekeken wat nu de verschillen zijn tussen ons. Ik smokkel niks, het gaat net zo lekker en wil zo snel mogelijk mn gewicht hebben. Het enige wat ik wel eens eet is een bak sla met gerookte kip en bepaalde kruiden, maar dat beïnvloed m'n ketose niet. Geen idee welke reporter je bedoelt.
Grmbl!!! Kan ik dus echt niet tegen als ik neit weet wie het is he Heb maar op wikipedia naar bekende zoetermeerders gezocht en het was Roelof Hemmen. Niet dat jullie wat aan deze informatie hebben maar toch whahha...
hoi meiden, ik zit te twijfelen over dit dieet. Ik wil best veel afvallen (minimaal nog 13 kilo maar eigelijk mogen er ook wel 28 af...) en eigelijk ook zo snel mogelijk omdat ik graag zwanger wil worden en afvallen gunstig zou zijn voor mijn cyclus. Ff een paar vraagjes: - is dit dieet wel gezond? - kom je niet heel snel aan na dit dieet? - is het wel een beetje vol te houden? - wat kost het intakegesprek? - hoe doe je dat met vakanties? - betaal je per week? nou ja dat waren mijn vraagjes. Als ik het doe zou ik rond 20 maart willen beginnen omdat ik dan mijn salaris krijg.
Ff een paar vraagjes: - is dit dieet wel gezond? Je krijgt alle benodigte voedingsstoffen binnen alleen weinig calorieen... - kom je niet heel snel aan na dit dieet? Je wordt begeleid met afbouwen en weer een gezond voedingspatroon op te bouwen, ligt dus helemaal aan jezelf of je snel aankomt... - is het wel een beetje vol te houden? Je raakt in ketose waardoor je je hongergevoel kwijtraakt, voor mij werkt het als een tierelier... - wat kost het intakegesprek? Hier dacht ik rond de 20 euro inschrijfkosten... - hoe doe je dat met vakanties? Even stoppen Ik ga 14 april een week op vakantie en ga ECHT NIET cambridgen dan hoor... - betaal je per week? 53 euro (14 shakes en 7 repen)
ok thnx... misschien moet ik het maar gewoon doen! In die week vakantie kom je niet ineens 10 kilo aan toch? Ik ga namelijk in mei naar italie en wil dan ook niet echt zo erg gaan dieeten. Als ik dan al heel wat kilos kwijt ben en ik kom 2 kilo aan ofzo en ik ga daarna weer verder dan vind ik het niet erg. Met mijn laatste vraag bedoel ik eigelijk, betaal je per week de kosten of moet je per maand betalen. O en nog een vraagje. Kan je elk moment opzeggen als het niet bevalt? Of moet je dan ineens nog een maand betalen?
Meid, gewoon doen. Dit is zo'n makkelijk dieet en je bent zooooooo blij als die kilo's eraf vliegen. Als je 20 mrt gaat beginnen dan zal je halverwege Mei ongeveer je eetweek hebben (is na 6 weken) dus komt dan mooi uit toch? Betaald dus per week en je bent nergens toe verplicht. Je kunt elk moment ermee stoppen. Je kunt zelfs de ongebruikte produkten retouneren aan de consulente. Zijn ze verplicht om terug te nemen, als t tenminste niet maanden in je kast ligt en t tegen de houdbaarheidsdatum aan zit.
ja denk dat ik het maar ga doen. Als ik zie wat jullie al kwijt zijn... Ik las op de site dat je na 3 tot 6 weken een eetweek mocht houden. Maar goed ik ga 2 weken en ik ga me niet precies aan iets houden in mijn vakantie hoor. Ik heb maar 1 keer per jaar vakantie! Mijn enige twijfel is altijd dat ik altijd zulke negatieve dingen over shakes hoor en dat iedereen zegt dat snel afvallen niet goed is...
hoef je in de eetweken ook niks te betalen dan? en smaakt het nog ergens naar? sorry voor de vele vragen... maar ik vind het een beetje duur om teleurgesteld te worden. En jullie zijn toch de echte...lijners en zo een consulente vertrouw ik niet helemaal...
In de eetweek moet je ook gewoon net als anders 3 produkten van hun pakken. Dus dat kost je geld. Maar als je je niet aan hun eetweek houdt en niet toegestane dingen gaat eten en drinken vind ik het een beetje zonde om dan toch die produkten te gebruiken. Ik heb in mijn carnavalsweek friet gegeten en een hele hoop wijn gehad. Dan hebben die produkten ook geen nut meer vond ik dus die heb ik laten staan. Smaken verschillen natuurlijk. De meeste mensen vinden de soepen niet lekker maar ik vind ze heerlijk. Beetje bruschetta er nog extra door en tis net cup a soup. Shakes vind ik ook lekker en dan vooral de chocolade. Repen vind ik minder en ze vullen niet zo goed. Een vriend van mij doet met mij mee en die vind de soepen en repen niet lekker, en de walnoot toffee shake vind hij heerlijk. De porridge (pap) is ook erg lekker, vooral met n beetje kaneel erdoor. En vult erg goed. Die vriend houdt absoluut niet van pap, ik normaal ook niet, maar deze is lekker.
@ Monkey gefeliciteerd met je mijlpaal! Onder de 70....dat is een droom die uitkomt!!! Goed gedaan hoor. Geniet ervan en die tas heb je zeker verdiend!! Wat leuk om te lezen hoe ervaren jullie hier al mee zijn Thxx ook voor de tips. Maandag om 15u is het mijn beurt. Ik ga dan dinsdag beginnen! Ik wil minimaal 8 kilo afvallen, maar voor een goede BMI moet ik 10 en als ideaal 12 kilo. Wel nog een vraag. Ik wil het eigenlijk 3 weken doen en daarna wil ik dus afbouwen en daarna opbouwen. Want 8 tot 10 kilo moet zeker lukken in deze periode lijkt mij? Als ik jullie kilo's zie voorbij vliegen, is het best reëel Maar je moet na 3 weken eerst een eetweek met hun producten doen? Moet je in de af en opbouwfase ook nog allerlei producten afnemen?
Hoi meiden, Zo de afgelopen 2 dagen even heel dit topic doorgelezen. Ik wilde beginnen met modifast, maar ik denk nu dat ik voor het cb dieet ga. Toch een stok achter de deur zo'n consulente. Heb vandaag gebeld voor intake gesprek helaas was ze afwezig, heb mijn telnr achter gelaten. Ik moet wel even goed navragen of het kan en mag tijdens behandelingen want ik loop al 2 jaar in het zh om zwanger te raken. En door die vele hormonen, het gestopt zijn met roken ben ik aardig wat kilo's aangekomen en ik ben het nu echt helemaal beu!!! Ik vind het echt dat jullie het zoooo goed doen en elkaar en doorheen slepen....top meiden.
Ik heb na 6 weken de eetweek gedaan omdat dat veel motiverender is, maar als je maar 12 kilo af hoeft te vallen ben je na 6 weken cker al klaar dus neem aan dat je dan met 4 weken ongeveer gaat afbouwen. Moet lukken toch? Als je op de lijst wilt hoor ik het wel (ow jah, als ik jou was zou ik gewoon voor die 12 kilo gaan, als je toch al bezig bent en in ketose bent, why not)
Ik was het ook helemaal beu hoor, was mezelf gewoon niet met dat zware gewicht. Vond winkelen niet meer leuk (shopaholic pur sang) Vond kleren niet meer leuk staan en mensen die ik heel lang niet gezien had herkenden me niet eens meer. Nu heb ik afgelopen week GEWELDIG LEKKER gewinkeld (sla alweer teveel door haha) voel me beter, ben mezelf weer. Mensen die me een tijd niet gezien hebben hebben ogen als schoteltjes hahaha... Ik denk dat het voor je behandelingen misschien ook wel beter is om wat kilootjes kwijt te zijn. Als je op de lijst wilt moet je maar even alles doorgeven
zo... ik heb een afspraak gemaakt voor 22 maart, maar zit al te twijfelen om het te vervroegen naar 16 maart. Ik heb er zin in!
Ik zou het vervroegen, want als je nu zin hebt, moet het nu gebeuren. Ik vind het verschrikkelijk dat ik niet gister kon beginnen, omdat mijn consulente van maandag tot woensdag beschikbaar is. Tis een beetje uitstel van executie terwijl ik het niet zo ervaar. Ik wil gewoon echt en eigenlijk vind ik het niet kunnen eten zo erg nog niet. En natuurlijk geniet ik van alles wat ik nu naar binnen stauw!! Maar ik geniet meer van de gedachte dat ik over 2 weken wellicht onder de 70kg ben. Mijn grootste angst met dit dieet was om daarna dubbel zo hard aan te komen. Ik zal je vertellen dat ik door Sonja Bakker 9+5 kg ben afgevallen in 2007 en 2008. Ik woog 86 kilo en nu 74.5-75kg! En ik heb er sinds die tijd maar 2 tot 3kg aan gegeten. Tis bijhouden en balansen. Wij zijn getekend voor het leven en ik d8 steeds als ik dit doe zit het er zo weer aan, maar ik ben totaal vergeten dat het me al is gelukt nu moet ik het gewoon af maken! Gaat jou ook lukken zolang je maar beseft dat je leven lang moet balansen (zelfs dunne mensen en celebs moeten dat). @ Monkey ik begrijp je winkelwoede hoor. Je bent zo gelukkig met jezelf dat je ook weer zin hebt om te winkelen. Alles staat weer mooi en die spiegels die normaal een dikke afspiegeling geven, lijken nu ineens mee te werken! Dat had ik na SB ook. Jemig wat was ik gelukkig! Ik ga mezelf ook trakteren bij mijlpalen. Heb al een paar geweldig dure sandalen gezien en wil nog een nieuwe zomerjas! Tjah en daarna wordt het kleding uitzoeken en shoppen!!!! Dinsdag zet ik mezelf op de lijst! Ik heb er zin in!!!! Good luck iedereen!!!
@debbie82, waarom later beginnen als de 16e ook mogelijk is? Ik kon niet wachten tot ik kon beginnen, maar moest ook wachten tot de consulente tijd had, pas op 8-1. Was liever op 2-1 begonnen. En voor te balancen heb ik ook al 2 ideetjes. 1x in de week een cambridge dag. Of, en voor deze optie ga ik denk ik, 1x in t jaar een maandje cambridgen. Als t nodig is tenminste.