Wel een vraag. Weet iemand of je de producten vergoed krijgt bij sommige zorgverzekeraars? Ik ga het morgen even navragen, want het zou geweldig zijn als ik alle bonnen mag insturen en ik iets vergoed krijg. Er mankeert mij verdorie nooit wat:S @ Crisje denk je dat het nodig is 1 keer per jaar een maandje cambridgen? Ik zou er liever voor kiezen 1 keer p.w. op de weegschaal en als ik aangekomen ben de volgende dag balansen met behulp van een shake of zelf minder kcal eten. Zo is het mij nu al die tijd gelukt met letten of wat ik eet.
Geen idee of het nodig is. Ik ga wel 1x p/w op de weegschaal staan. Maar gewicht schommelt bij iedereen. Dus kan goed dat je de week erop weer minder bent zonder iets te lijnen. Ik denk dat het bij mij niet nodig zal zijn. Mijn kilo's ontstaan alleen in zwangerschappen en blijven dan hardnekkig zitten. Ben in t verleden, na 3 zwangerschappen 32 kilo afgevallen. En van elk kind bleef minimaal 10 kilo plakken. Toen ik weer op gewicht was kon ik eten en snoepen wat ik wilde (net zoals voor de zwangerschappen) en kwam niet aan. Nu, 14 jaar later ben ik weer 2x zwanger geweest, en hetzelfde verhaaltje. Alles plakt weer vast :x Dus ik hoop dat mijn lichaam daarin niet veranderd is en ik gewoon weer kan eten en snoepen zonder echt op te letten. (vooruit, piepklein beetje opletten dan ) Dus als mijn lichaam niet veranderd is denk ik dat 0 of 1x p/j een maandje cambridgen genoeg moet zijn. We zullen zien....
ik kan niet voor de 16e beginnen omdat ik nog een weekendje weg ga met de juni mamas en dan gaan we gourmetten. Lijkt me geen goed begin. Mijn man wil eigelijk dat ik het tot na de 31e (mijn verjaardag) uitstel zodat we nog uit eten gaan maar daar heb ik geen zin in. Ik denk dat ik de consulente morgen even bel of de 16e ook kan.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 69,2 kilo Nog 11,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 84,3 Nog 12,3 kilo te gaan!!!
Neeeheej!!!! Ik ben vanmorgen begonnen! Jemig het was wel ff slikken hoor om een shake te drinken inplaats van brood of een cracker! Ik heb voor tussen de middag de cappuccinovariant genomen, omdat ik graag koffie/cappuccino drink dus dan kan ik mijn zakje in 4 kopjes koffie verdelen! Heb nu 1 bakkie op dus nog 3 te gaan. We gek hoor dat je niks kan eten. Ben steeds geneigd wat te eten te pakken, maar gelukkig heb ik NIKS in huis, haha! Ik ga zo maar ff een blokje om, want het huis heb ik al zo goed als schoon8) Nou ik kan erbij Ik zal het lijstje aanpassen. Thx dat ik mee mag doen en dat jullie er zijn en mij goede moed geven! @ Crisje wat een luxe dat je als het eraf is weer lekker kan door eten. Ik hoop het voor je, maar tis al een prestatie hoor dames. 3 kinderen op de wereld gezet en straks nog slank ook
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 69,2 kilo Nog 11,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 88.1 Startdatum 5 januari Nog 26.1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 84,3 Nog 12,3 kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 75,1 Startdatum 9 maart Nog 11.1 kilo te gaan!!!
Hoi meiden, Ik heb morgenmiddag mijn intake gesprek. Zorg dat ik genoeg geld bij heb zodat ik meteen shakes mee kan nemen mocht het wat zijn. En daar ga ik wel vanuit. Dus dan zal donderdag mijn 1ste dag worden. Waar ik het meest tegen op zie is het drinken van 2,5 liter. Ben al geen grote drinker en ben bang dat ik dus echt om de 5 min naar de wc loop. Mijn werk is minimaal half uur rijden, donderdagavond voetbaltraining tja dan kan ik echt niet steeds naar de wc. Hoe is dat bij jullie???
Succes, je zal het misschien best heel moeilijk krijgen maar als je eenmaal in ketose bent (ongeveer na 3 dagen) zal je zien dat het makkelijker word...
2,5 litr water krijg ik ook niet weg. Maar wel als ik dat poeder van hun gebruik om het water op smaak te brengen. @Ladylola, hoe gaat het? Is het een beetje vol te houden? (voor ik iemand vergeet, er zijn verder toch geen nieuwelingen begonnen???) @wennes10, ik moet ook veel vaker naar de wc als anders. Maar elke 5 minuten is het niet hoor. Als ik bv de wekelijkse boodschappen gehaald heb moet ik wel meteen naar de wc als ik thuis kom, ben dan ongeveer 2 a 2,5 uur weg geweest. Wij wandelen elke zondag in het bos, en ja...dan moet ik wel eens achter een dikke boom gaan zitten. Nu ik al zoveel afgevallen ben kan dat wel, zien ze me toch niet meer zitten Gisteren weer eens een broek geprobeerd die al 3 jaar in de kast hangt te wachten. Yes, ik krijg m weer aan en zelfs dicht, maar zit nog wel te strak om comfortabel te dragen. Over 2 a 3 weekjes nog maar eens proberen. Toch fijn dat steeds meer kleding weer gaat passen
Ik heb even een vraagje, doet hier ook iemand het SoyaSlim dieet van? Zit nl te twijfelen of ik het Cambridge ga doen of het Soyaslimplan, is van hetzelfde, maar je mag dan 's avonds een maaltijd (groente/vis zonder koolhydraten) staat ook op hun site.
Volgens mij doet niemand dat hier. Iedereen wil natuurlijk snel van die kilo's af en dat gaat op de gewone manier het snelst natuurlijk.
Waar is Buddy gebleven? Of heb ik iets gemist? @mamavanbatuhan, hoe gaat het met jou en je kleine ventje?
Hoi, Nee je hebt niks gemist. Ben alleen een weekend wegegweest naar port zelande studio 100 weekend dus had weinig tijd om te reageren al met al gaat het afbouwen best goed ben gister wel 2 ons aangekomen(terwijl ik wel 2 keer frietjes heb gegeten) dus viel mij 100% mee vanaf vandaag mag ik nog 1 cambridge product en ik mag weer een appel en crackers en rijst en en en zoveel om op te noemen heerlijk. Hoop niet dat ik jullie nu lekker zit te maken ..... Het is echt de moeite waard geweest om dit dieet te volgen nu moet ik mijn best gaan doen om zo te blijven,maar dat gaat me zeker te weten lukken. Verder alles goed met iedereen hier????
Hoi meiden, Ik ga morgen beginnen. Ben net bij mijn consulente geweest en heb er helemaal zin in. Wil iemand mij aan jullie lijstje toevoegen. Pfff schrok wel van mijn gewicht(heb geen weegschaal) heb altijd rond de 85 gezeten en nu gewoon 98,2. Morgen eerst maar eens een weegschaal kopen. We hebben mijn streefgewicht op 70 kilo gezet. Wel moet ik meteen stoppen mocht ik zwanger zijn. @ Buddy: genoten van je weekendje weg? En wat goed joh dat je maar een heel klein beetje was aangekomen na 2 x frietjes. Succes met het afbouwen.
Hi Hier gaat het inmiddels wat moeilijker. Gister ging het perfect op wat gemis van het eten na. Vanmorgen goed gestart, maar sinds vanmiddag erg moe, slap en hongerig. Hoeveel water ik ook drink het helpt niet Ik kom dus aan 3 liter op een dag alleen al aan water, maar met behulp van dat smaakstofje hoor, want ik ben geen waterdrinker:S Blijkbaar is dit het dipje, wat hopelijk na morgen weer verdwijnt Word nu cranky en erg geneigd om te eten, maar ik doe het niet, want ik kan het zonder!! Thxx voor asking Crisje!! Betreft het eten. De tomatensoep en kip/champignonsoep vind ik zelfs heerlijk! Niks mis mee. Aardbeien shake ook prima. Morgen vanille proberen en de groentesoep en dat heb ik mijn assorti geprobeerd. Alleen bosvruchten shake vind ik minder! Jullie nog tips qua smaken? Hoest met jullie? Op welke dagen wegen jullie? Ik stond vanmorgen heel stout op de weegschaal en deze stond al op 72,4? En die ochtend ervoor op 75! Dat is wel heel snel toch?
He, wat jammer nou. Als ik dat geweten had van studio 100 en center parcs waren wij ook gegaan. Gelukkig, nu ben ik niet meer de enige die de soepen lekker vind. Als je ze nog lekkerder wilt maken mag je er ook wat bruschetta bij gooien. (niet meteen drinken dan, die bruschetta moet ff inweken) Ik vind de soepen heerlijk, Zit al een aantal weken op elke ochten Porridge en de over 2 maaltijden bijna altijd soep. Heb t even gehad met de shakes. VInd 2 in de week wel genoeg. Ik word elke donderdagavond gewogen. Was vanmorgen op mijn eigen weegschaal 82,9. Die wijkt 100gr af vd consulente. Enige tijd geleden hadden we het erover hoeveel die consulentes verdienen op een zakje. Iemand zei 8 ct. Dat is het dus niet. Heb het er met mijn consulnte over gehad. Ik zei, hoef niet te weten hoeveel (ook zo lullig om te vragen, hoeveel verdien je ) Hoef alleen maar te weten of het meer als 8 ct is. Dat is het dus. Ze zei dat ze dankzij het verdiende geld haar auto kon houden.
Hoi allemaal! Ik ben vanaf vandaag na een maand cambridge pauze maar weer eens begonnen. Ik heb me echt een maand lang vol zitten vreten en nu was ik het weer eens zat. Ik zal me gewicht even aanpassen want ik ben uiteraard wat aangekomen! Ik zag ook dat er een paar nieuwelingen zijn, welkom!! Hoe gaat het met jullie?
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari Gewicht bij laatste weging : 69,2 kilo Nog 11,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 91.0 Startdatum 5 januari Nog 29 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari Gewicht bij laatste weging: 84,3 Nog 12,3 kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 75,1 Startdatum 9 maart Nog 11.1 kilo te gaan!!!