Ik vreet ook wat weg hoor haha... Wel 6 boterhammen ofzo, krijg ik smorgens makkelijk weg. Snoep, veeeel vlees, veel avondeten. Dat ga ik echt proberen te compenseren een beetje qua geld.
Nou Monky ik moet toch ook zeker een 25 kilo kwijt pfffff maandag ga ik nog een keer bellen met die mevrouw.Vind het eigenlijk niet kunnen als je jezelf prijs geeft als consulente van dat dieet en vervolgens niet te bereiken bent
Lieve doorzetters, Ik doe ook met jullie mee! Ik was al begonnen maar, had besloten dat ik tijdens de feestdagen "gewoon" mee ging eten... Vandaag ben ik weer begonnen en ik heb er super veel zin in! Ik was ook al in 3.5 week bijna 10 kilo afgevallen, dit dieet werkt echt! Vanmorgen gewogen en weeg nu 109.3. Ik wil zeker naar de 80 kilo toe...Maar mijn 1e doel is 90 kilo, dat zou al prachtig zijn! We hebben namelijk nog 1 ivf-icsi poging en zwanger worden gaat nou eenmaal beter als je bmi niet zo hoog is . Dames heel veel succes!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik eet ook zeker voor 50 euro weg per week. Ik eet vooral veel chips en tja eigenlijk alles wat voor handen is. Ik kan ook nooit een beetje eten. Als ik een zak chips open maak dan moet ie ook leeg!! @Krokus: Die korting lijkt me leuk ja! Misschien hebben we straks nog meer liefhebbers. Krijgen we een flinke groepskorting!!! Zit er ook iemand hier op het cambridgeforum? En zo ja, onder welke naam?
Nou ik ben geweest op het intake gesprek. Gewogen: 86 kilo. Heb vandaag verder niets gegeten dus ben meteen begonnen. Zit nu aan de cappucinoshake, het is wel lekker. Volgende week maandag weer wegen... Welkom Lieselot en Misa.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86 kilo - streven 58 kilo - 28 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging : *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 113 kilo - streven 75 kilo - 38 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging:
Mijn zwager heeft het gedaan, is 40 kilo afgevallen maar vraag niet hoe. Hij was continue moe en flauw, slap en futloos. Nee op die manier zou ik het echt nooit willen. Dan maar mbv een dietisten in een langzamer tempo. Lijkt me zowieso beter want dan creer je direct eeen nieuw eetpatroon
ik zat voorheen wel op het cambridgeforum onder de naam cigdem. ben al lang niet meer geweest, zal er es een kijkje op nemen.
wat ik nu precies weeg weet ik niet, op mijn eigen weegschaal 99 kilo. streefgewicht is 70 kilo, dus 29 kilo te gaan. leg eens 29 kilo gehakt op t aanrecht!!!!!!!!!!! Dan besef je opeens hoeveel dat is
ik heb het ook gedaan.... wilde graag afvallen voor mijn bruiloft(3jaar geleden) Nou het ging goed hoor, het afvallen dan.... maar verder was ik heel de dag door erg slap en duizelig. Ik werk in een winkel, best intensief en dat ging dus echt niet samen. Dus meiden, pas wel op hoor!!! veel succes ermee! Ik zou eht geen 2e keer meer doen iig!(al moet ik wel afvallen)
Owkee, de tomatensoep was niet echt te haggelen, haaha geen aanrader dus. De cappucinoshake was wel lekker.
Ik voel me nu nog onwijs goed. Anders voelde ik me altijd zo volgevroten en vet. Weet dat ik het nog maar 1 dag doe maar voel me nu al beter. Heb zelfs een paar goeie afspraken binnengesleept (ben freelancer)
Nou meiden petje af dat jullie die stap hebben genomen en commetaar krijg je echt wel overal als je verteld dat je aan het dieet begonnen bent. Het is medisch verantwoord en gecontroleerd. Dus hou gewoon je commetaar bij. Ik doe dit dieet nu ook alweer 14 weken en ik heb energie voor 10 en kan weer rennen en flink wandelen lekker een eind fietsen zonder dat ik moe raak dus wat andere zeggen doet er voor mij niet toe en als ik wel weer aan zou komen dan ben ik toch een ervaring rijker! En als je aan komt ligt het aan jezelf want als je je gewicht bij houd en je komt boven een bepaald gewicht uit kun je bv weer een week gaan cambridgen om dat weer eraf te halen en zo kun je het bij houden. Toen ik begon woog ik 105 kilo dat is toch ook niet gezond. Ben nu 83 kilo dus ben vandaag weer begonnen om me laatste 13 kilo kwijt te raken morgen mag ik weer wegen. Zet mij ook maar op het lijstje als dat mag. En iedereen die commetaar levert mij heb je er niet mee want dit is goedgekeurd door mijn huisarts!
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86 kilo - streven 58 kilo - 28 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging : *Horselover - 89 kilo - streven 65 kilo - 24 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Krokus - 113 kilo - streven 75 kilo - 38 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Lieselot - 109,3 kilo - streven 90 kilo - 19,3 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 83 kilo Nog 13 kilo te gaan!!!
Ik heb dus ook besloten er niet op in te gaan. Ik laat andere mensen ook in hun waarde en neem aan dat ze oud en wijs genoeg zijn om verantwoorde keuzes te maken, net zoals wij dat zijn En ik ben onwijs blij met de stap die ik heb genomen, alleen al door deze stap te zetten voel ik me al 10x beter hahaha