Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ola:D

Hier gaat het vandaag iets beter. Minder trek en minder knorrig. Zal ik nu in ketose zijn of denken jullie dat ik morgen nog moet afwachten?

@ Crisje ik denk dat ik volgende week ook iets vaker een soepje zal nemen! Tis gewoon lekker:D Maar bruschetta...wat is dat?
    En ik denk ook niet dat ze zo weinig verdienen hoor. Ze zullen er zeker 40% mee pakken en natuurlijk al die inschrijvingen e.d. Denk dat ze een leuke bijverdienste hebben!

@ Muppet ik ben idd nieuw. Jij welkom terug:D Ben je veel aangekomen of valt het mee? Maar vol vreten met slechte dingen of ook veel goede dingen en erop gelet? Of juist nergens rekening mee gehouden? Ben wel benieuwd.

Hebben jullie het ook dat iedereen in je omgeving echt benieuwd is of je daarna jojo't??

Maar goed mijn weegschaal geeft vandaag 72,2 aan:D:D:D!!!! Hopelijk gaat er nog meer af voor maandag. 3.5 a 4 kilo zou erg leuk zijn.

Groetjes!!

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ik ben 4 kilo aangekomen maar ik was ook helemaal losgeslagen hoor! Er zat echt niets gezonds bij! Dus dan vind ik het nog meevallen voor 4 weken. Nu eerst maar weer eens zien dat ik in ketose raak want het is avond en ik heb alweer zin om iets lekkers te pakken.
    Maar jij gaat ook lekker! Het lijkt erop dat je in ketose aan het raken bent. Dan word het vanaf nu alleen maar makkelijker.

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Bruschetta zijn overheerlijke kruiden en je kunt er zo ontzettend veel me doen. Je kunt er zo ongeveer al je eten mee kruiden. Je kunt t ook laten wellen in olie en water en zo op stokbrood smeren. En tis lekker in de Cambridge soep.
    C1000 hier verkoopt het niet meer, Plus heeft t hier nooit verkocht. Maar niet alle C1000/Plus hebben hetzelfde liggen.
    Xenos verkoopt het in ieder geval wel.

Damn, een teleurstelling, maar 2 ons afgevallen, en ik heb me toch keurig aan t dieet gehouden. Maar t schijnt dat iedereen wel n keer n stilstaan moment heeft.

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 69,2 kilo
    Nog 11,2 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 84,1
    Nog 12,2 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 75,1
    Startdatum 9 maart
    Nog 11.1 kilo te gaan!!!

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Morgen:D

@ crisje wat balen, maar 2 ons. Dit is idd een breekpunt dat je ff stilstaat. Had ik met sonja bakker ook. Blijf wel doorzetten, want ik ben er toen mee gekapt, omdat ik d8 dat ik het maximale voor mezelf al had bereikt. Maar volgende week is het vast meer. Dus kop op:D

@ Muppet nou dat is nog best netjes. Dus het gaat er sneller af dan het erop zit:D DUs met verantwoord eten moet je dit gewicht echt kunnen behouden? Succes met in ketose raken...en met trek alles laten staan!!! Je kant het:D

Ja ik ben super optimistisch en volop energie...tis absurd, hahaha! Ik ben gewoon 3.5 kilo kwijt!!!! Ik voel en zie het overal. Ik had wel veel vocht volgens mijn consulente! Dit dieet is een wonder voor iemand die zichzelf als kind het laatst super slank heeft gezien! Ik word maandag gewogen en ben dan 6 dagen bezig! Jemig wat ben ik trots:D

Ik ga op zoek naar bruschetta, maar ik doe oregano en een vleugje zout in mijn soep. Volgens mij is zout niet aangeraden, maar ben gek op zout:D Nog een slechte gewoonte om af te leren;)

Ik ben ook benieuwd hoe het met de anderen gaat??

6. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Nu snap je ook waarom wij dit een geweldig dieet vinden:)
    En terecht dat je trots bent op jezelf.

En je geeft zelf al het antwoord waarom je veel vocht vast houdt.
    Dat doet zout dus, en het is dus echt van belang bij dit dieet dat je dat laat staan. Stap maar over op Bruschetta, dan heb je zoveel smaak kruiden, heb je die zout echt niet meer nodig.

En volhouden ga ik het zeker. Ik ben nog niet tevreden met dit figuur en weet dat dit niet het maximale is, ik schommelde voor mn zwangerschappen rond de 73 kilo dus dat moet haalbaar zijn.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!
    Hier alles goed?
    Ladylola, super dat je je zo goed voelt, ik ken het gevoel maar al te goed. Dit is het begin van iets heel moois, nl steeds slanker worden :D

Crisje,hier hetzelfde hoor, ben ook niet veel afgevallen aangezien ik ziek ben geweest en me er niet echt aan gehouden heb. Heb me ook niet gek gegeten hoor maar toch...
    Maandag wegen, ben benieuwd...
    Buddy, lekker even los gegaan? Hahah ... 4 kilo valt mee als je helemaal los bent gegaan :) Succes met het oppakken van het dieet...
    MvB, hoe is het nu met jou? En met je kleine mannetje?

8. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Monkey vervelend dat je ziek bent geweest. Kan me voorstellen dat je dan niet aan de shakes gaat en stevig voedsel nodig hebt:D Maar zo te merken ben je weel beter dus ga je weer aan de slag?

@ Crisje goed hoor dat je doorgaat:D En betreft het zout klopt het wel. Ik zal het maar laten staan:(! Haha

Ennuh ik ben overtuigd dames...nu allen straks op gewicht blijven:D

9. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Hoi hoi,

@ monkeylove: Weer helemaal opgeknapt?? Hoop dat je toch wat afgevallen bent.

@ crisje: heb ook meteen de bruchetta gehaald bij de xenos. Maar daar zit toch ook wel wat zout in, is dat niet erg???

Ladylola: En helemaal in ketose?? Wow en al 3,5kg kwijt....
    Volhouden zou ik zeggen:)

@ All: Hier nu 2 dagen bezig. Gisteren ging het me heel makkelijk af vandaag wat moeilijker. Niet dat ik honger heb, maar gewoon het denken aan eten;). Alle tussendoortjes doen me niet veel maar mijn aardappelen...haha.
    Gisteravond de groente soep geprobeerd en heb het weg gekregen alleen op het eind lukte het me echt niet meer. Dus bodempje weggedaan. Was toch niet heel lekker. Vandaag gewoon 3 shakes op en ga morgen weer ander soepje proberen.

liefs

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @wennes10, nee dat is niet erg. Mijn consulente zei dat er heel weinig zout in zit. Ik gebruik het al vanaf het begin en heb zelfs een iets te laag vochtgehalte. Dat klimt nu wel omhoog omdat ik zoveel moet drinken, ik ben niet zo'n zuiper. (tenminste...niet als t geen wijn of likeur is :D)

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wheheheheh dat heb ik ook8):):p Daar spuug ik ook niet in ;) Me weekendborrel ga ik wel missen hoor.
    Volgende week zaterdag heb ik een verjaardag. Ben benieuwd naar jullie mening. Denk je dat het kan om wel die avond een paar glaasjes prosecco te drinken of iets dergelijks? Wordt de enige keer in die drie weken dan. Tis beter van niet, maar ik vind wel dat ik mezelf mag belonen als ik al bijna 2 weken niks eet!

@ Wennes bedankt ik vind het ook een hele prestatie. Het niet eten mis ik vooral als ik eten zien of zie gegeten worden, maar die kilo's houden me overeind:D
    Hoop dat jij gauw in ketose raakt. Bij was de 2/3de dag het zwaarst en nu alleen tussen de maaltijden door als het tijd wordt trek en in de avond als ik lang wakker blijf. Het gaat jou vast ook lukken:D Succes!

Weten jullie trouwens of het heel moeilijk is om op gewicht te blijven? Natuurlijk tis een gevecht voor het leven, maar ik lees zulke tegenstrijdige verhalen dat sommige mensen alles weer keihard terug krijgen + extra. Volgens mij als je dit goed afbouwt en opbouwt, en natuurlijk verantwoord blijft eten dan is het toch te onderhouden? Ben wel bang dat ik 10 x zo hard terug krijg:(
    Wat gaan jullie doen om het te onderhouden? Ik zal bijvoorbeeld mijn eetpatronen nog meer verscherpen (at al bewust), ik zal voor calorierijke dagen (feestje, partijen, uiteten) ervoor een CB dag houden.

Fijn weekend8)

12. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    Zo mijn 3e dag zit er op. Moet zeggen dat ik nog geen een keer echt een hongergevoel heb gehad. Moest net mijn 3e ding van de dag pakken en had gewoon echt nog geen honger gevoel.
    Vandaag de kip champion soep geprobeerd en het was te doen. In ieder geval een stuk beter dan de groente;).
    Gelukkig vind ik alle shakes lekker dus dat scheelt wel.
    En ik zag van te voren erg op tegen het drinken van 2,5 liter water, maar moet zeggen dat ik het met een smaakje heel goed weg krijg:)

Ik heb geen idee of het moeilijk is om hierna op gewicht te blijven. Ik moet zowieso ook mijn eetpatroon aanpassen. Nu ontbijt ik nooit en soms eet ik s' avonds pas voor het eerst. Hopelijk is mijn maag straks wat gekrompen waardoor ik minder kan eten;)

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ola:D

Hier op de weegschaal 71.1 kilo vanmorgen!!! Ik weet dat de weegschaal van de consulent lichter is afgestemd, omdat ik bij mezelf die dag 75 woog in de ochtend zonder kleding en bij haar in de namiddag met kleding 75,1! Dus ben reuze benieuwd. Ik houd er toch rekening mee dat ik bij haar iets zwaarder zal zijn om teleurstelling te voorkomen! Maar jemig was gister bijna gezwicht en ben zo blij dat ik het niet heb gedaan:D:D:D:D!!!

@ wennes wat fijn dat je geen hongergevoel hebt. Soms kom dat ook later dus bereidt je er wel op voor! Dan valt het altijd mee:D
    Maar ik vind de kip champi zelfs lekker! Ik ben echt een soep liefhebber, maar natuurlijk is mijn zelfgemaakte het lekkerst, maar dit is voor mij echt een heerlijke traktatie in de avond! Je hebt toch het gevoel dat je warm eet.

Betreft je eetgewoonte ja tis idd aanpassen. Belangrijkste is dat je straks 6 keer per dag gezond eet. Juist maar 2/3 keer per dag grote hoeveelheden is dus een dikmaker. Dat had ik ook voor Sonja en door Sonja heb ik dat aangepast zelfs toen ik klaar was, waardoor ik ook nog 4 kilo afviel!
    We blijven elkaar gewoon steunen, omdat we allemaal gewoon lekker slank de zomer in willen:D

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Een vriend van mij doet mee Cambridgen. Die is van plan om straks gewoon altijd de dag te beginnen met een shake. Dan heeft hij in ieder geval een ontbijtje gehad en alle nodige brandstoffen binnen.
    En zijn maag is behorlijk gekrompen, in de eetweek zat hij veel sneller vol als voorheen.
    Bij mij werkt het niet zo, ik heb niet t idee dat mijn maag sneller vol zit.

15. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ladylola: Wat goed dat je niet gezwicht bent en je word meteen beloond....Super gedaan meis.

Ben dan donderdag begonnen, maar had nog geen weegschaal dus vrijdagochtend voor het eerst thuis op weegschaal gestaan en vanochtend weer en dr is gewoon al 1,4 kg af:):).
    Net een wedstrijd gevoetbald dus weer een hoop calorieen verbrand;).
    Zometeen weer aan mijn shake, nog even bedenken welke het gaat worden.

Fijne zondag allemaal

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Crisje wat balen dat je niet een vol gevoel krijgt. Heb jij nu tijdens CB ook trek? Ik namelijk wel vandaag weer extreem:(

@ Wennes wat goed dat je voetbalt en er ook al 1.4 kilo af is. Heerlijk hoor. Hoeveel wil je eigenlijk afvallen, want heb dat niet gelezen.

Tis idd een beloning om zoveel kwijt te zijn. Ik ga morgen wegen bij de consulente en dan moet ik voor 9 dagen halen, want ik kan pas die week erop woensdag wegen. Ik besloten dat ik dan de 25ste zal beginnen met afbouwen, zodat ik er wat bij kan eten. Ik mis het eten te erg en ben bang als ik langer doorga ik ga zondigen. Ik zal die 1ste afbouwweek dan 2 weken doen. Want het meeste wat ik mis is salades!!!! Hopelijk kom ik dan toch nog op mijn -8 tot -10 kilo.

Ben wel benieuwd wat jullie daarvan vinden?

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Misschien heb ik nu ook ff een dipmoment, omdat ik alleen maar lekker eten heb gezien dit weekend:S Maar voor nu hou ik het tot de 24ste en mocht ik daarna echt positiever denken dan blijf ik doorgaan zonder eten.

Ik heb een vriendin die het 6 weken heeft gedaan met iedere dag sla erbij eten en is gewoon in die 3 maanden (inc op en afbouw) 10 kilo afgevallen. Het gaat langzamer, maar het werkt wel. Ze is nu 6 maanden verder en is nog niks bijgekomen.

18. butterfly0511

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    @ Ladylola: Volgens mij moet dat wel haalbaar zijn. Hier geen honger maar mis het eten wel super erg....Denk ook heel de dag aan eten;).
    Hier moet er 28 kilo af:(.
    Ga gewoon proberen zo lang mogelijk vol te houden en kijk per dag.

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Volgns mij begrijp je mij verkeerd.
    In mijn eetweek, toen ik dus normaal eten had, raakte ik niet sneller vol als voor CB. Kan dus nog behoorlijk eten, maag niet echt gekrompen. Tijdens CB, met hun 3 produkten, ben ik wel vol. Geen honger dus.
    Trek heb ik wel eens, maar dan vooral lekkere trek. Snoepjes en zo. Of bepaald eten wat ik heel lekker vind.

20. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Dat is geen probleem om te combineren met CB hoor.
    Als ik t moeilijk heb maak ik ook n salade.
    Zo'n kant en klaar zakje slamix, daar stukjes gerookte kip door (of tonijn in water of makreel in water) een eetlepel CB bouillon erdoor mengen en dan nog wat gewelde bruschetta. Heerlijk is dat zelfs.

Deel Deze Pagina