Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Bij mij moest er ook 28 kilo af en nu nog maar 11 ongeveer :D
    In 2,5 maand nog niet eens toch 19 kilo eraf.
    Heb het ook moeilijk gehad maar toch doorgezet en je hebt volgens mij de foto's wel gezien wat bladzijden terug, hou dat in je achterhoofd!!!

2. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    @ Crisje

Ik begreep wel wat je bedoeld, maar denk dat ik niet duidelijk heb beschreven wat ik wilde zeggen. Ik bedoel balen dat je niet na het dieet snel vol zit. Daarna was mijn vraag of je dan ook zo'n trek hebt tijdens de CB dagen?

Echt? Ja ik ben zo bang dat het dieet dan wordt verpest. Ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen, maar ik denk dat ik de derde week wel echt iedere dag sla, tomaat en komkommer met Hüttenkäse erbij ga eten. Bevat nauwelijks calorieën en dan ben ik content

@ Monkey ja jij hebt goed werkt verricht. Petje af voor jou hoor. Voor jullie allemaal natuurlijk. Ik ben nog geen 1 week bezig en wordt nu al depri van de gedachten dat ik nog 2 weken moet!!
    Maar Monkey heb jij tussendoor eetweken gehad en eet jij er ook soms wat bij?

Ik heb dus nog niks gezondigd op een drinkbouillon van 7kcal na (opkikker!) zelf had ik het idee dat het niet anders is dan CB drinkbouillon!

3. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Die tomaat moet je laten staan, je mag dan groene groentes eten. En die hüttenkäse mag (zover ik weet) ook niet.
    Het gaat niet om de calorieën maar om de koolhydraten.
    Ik raad je dan toch aan om je daar zoveel mogelijk aan te houden, dan blijf je tenminste in ketose, en heb je dus geen hongergevoel.
    Want als je dat weer terug krijgt ben je eerder geneigd te snaaien.
    En wat is nou ff 2 a 3 maanden afzien en dan vd zomer een hoop plezier eraan beleven. Beter als t traditionele lijnen, waar je een jaar over 30 kilo doet. Moet je jezelf een jaar lang "pesten".

Ik heb t ook niet altijd makkelijk, maar de gedachten dat ik straks weer leuke (en slanke) kleding aan kan en in een rokje kan lopen zonder dat m'n bovenbenen tegen elkaar aanschuren is genoeg om vol te houden.
    Kom op, als ik en de rest het kan, kan jij het ook :)
    Ik ben in nog geen 2,5 mnd 17,5 kilo afgevallen.

4. monkeylove

Ik had na 6 weken mijn eetweek en heb tussendoor niets gesmokkeld. Geen blaadje sla, niets...
    Na mijn eetweek smokkel ik veel meer haha...

5. Mommy070209

14 mrt 2010
    7
    0
    0
    Haay allemaal!
    Ik ben nieuw hier, maar als het mag wil ik graag met jullie mee kletsen. :)
    Ook ik heb besloten om aan het Cambridge dieet te gaan beginnen.
    Ik heb vandaag een mailtje gestuurd naar een consulente bij mij in de buurt, en kreeg al snel bericht terug.
    Ik kon morgen al komen, maar helaas komt het mij op dat tijdstip niet zo goed uit, dus moeten we even afspreken voor een andere dag.
    Ik ben alleen erg benieuwd wat nu precies de kosten zullen zijn, want ik lees overal iets anders.
    Hopelijk is het niet al te prijzig, want ik wil dit dieet graag volgen.
    Mijn zoontje is vorige maand 1 jaar geworden, en ik loop nog steeds in zwangerschapsbroeken rond :(.
    Tijdens m'n zwangerschap was ik 23 kilo aangekomen :(
    En de laatste 10 kilo krijg ik er maar niet vanaf..
    Volgens mijn weegschaal weeg ik nu 68 kg.
    Ik las op de site van Cambridge dat het mogelijk is om 10 kilo af te vallen binnen 2 - 3 weken.
    Dit lijkt mij natuurlijk geweldig, maar of dit ook echt haalbaar is in zo'n korte periode..?? We'll see. ;)
    Ik kan niet wachten om te beginnen. Ik heb al zoveel geprobeerd, maar zonder resultaat.
    Hopelijk is het Cambridge dieet voor mij ook het juiste dieet.
    Het lijkt me erg leuk om met jullie te mogen mee kletsen, en ook erg handig op momenten dat het even moeilijk gaat.
    Kunnen we elkaar toch een beetje steunen! ;)

Groetjes! :)

6. monkeylove

Nou, zoals ik al dacht ben ik veel minder afgevallen dan andere weken. Ben 0.7 kilo afgevallen maar jah, deze week pak ik de draad weer goed op...

7. monkeylove

Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 68,5 kilo
    Nog 10,5 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 84,1
    Nog 12,2 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 75,1
    Startdatum 9 maart
    Nog 11.1 kilo te gaan!!!

8. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden,

eindelijk is de stap hier ook gezet ik ben vandaag begonnen met het CB dieet. In het zh was mijn man de producten vergeten mee te nemen. En de volgende dag had ik er al geen zin meer in:)

Ik sta helaas weer helemaal bij het begin en weeg nu 120.9
    Mijn steefgewicht is 72 kilo. Ik ben nog nooit slank geweest. Ben van kinds af aan altijd al behoorlijk dik geweest. Wie weet ben ik met 80 of 75 ook al tevreden. Maar ik heb op internet berekend wat mijn ideale gewicht zou zijn en dat is 72 kilo. Dus dat houd ik aan. Ik ben 1.77. Eerst onder de 100 zien te komen.

Maar euhh meiden hihi eerst op de lijst waren er meer rond de 100 of er boven. Nu zit ik wel heeeeel veel boven jullie startgewicht. Nu lijkt het helemaal onmogelijk hihi.

Monkey zou e mij aub op de lijst kunnen zetten.

Ik ben vandaag begonnen
    Weeg: 120.9
    Streefgewicht: 72 kilo

9. monkeylove

Cambridgers 2010

Startdatum 4 januari
    Nog 10,5 kilo te gaan!!!

Nog 8,1 kilo te gaan!!!

Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

Startdatum 8 januari
    Nog 12,2 kilo te gaan!!!

Gewicht bij laatste weging: 75,1
    Startdatum 9 maart
    Nog 11.1 kilo te gaan!!!

*mamavanBatuhan- 120,9 - streven 72 kilo- 48,9 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging:120,9
    Startdatum 15 maart
    Nog 48,9 kilo te gaan!!!

10. monkeylove

mvB, je staat weer op de lijst ;)
    Onwijs veel succes, en onthoudt: de eerste 3 dagen zijn gewoon echt het moeilijkst (bij mij dan).
    Hoe is het nu met dat kleine mannetje van je?

Leuk! Ik zie de lijst weer steeds langer worden, dat is wel ff wat minder geweest, mahjah de zomer komt eraan he ;)

11. monkeylove

Leuk dat je ook mee gaat doen. Als je op de lijst wilt mag je je gegevens doorgeven, maar je mag jezelf er ook op zetten.
    de kosten... Ik heb de eerste keer iets van 17,50 inschrijfgeld betaald en daarna wekelijks rond de 50 euro betaald.
    Wel prijzig, maar het resultaat mag er wezen (paar pagina's terug staan mijn voor- en na foto's)
    Die 10 kilo moet je wel kunnen halen in een maand.
    Gewoon doen en je ziet het wel toch?
    Succes!!!

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @Mommy070209, Ik betaalde de 1e keer ook 17,50 inschrijfgeld. En nu wekelijks 47,25. Ligt eraan wat je koopt natuurlijk, de repen zijn iesje duurder maar die vind ik erg tegenvallen. Ook heb ik 2x zo'n potje poeder gekocht voor je water op smaak te brengen, krijg echt geen 2 ltr water weg, kost iets van 15 euro p/st. Maar daar doe je heel lang mee. En nog n keer zo'n potje bouillonpoeder gekocht, ook iets van 15 euro en doe je ook erg lang mee.
    Ik heb 3 jaar lang in zwangerschapsbroeken gelopen :x
    Natuurlijk tijdens de zwangerschap, toen nog ruim 1 jaar daarna, toen weer zwanger, en toen weer 9 maanden daarna. Sinds 1,5 maand kan ik weer gewone broeken aan. Ben van maat 46/48 naar 40 gegaan :D En 10 kilo is makkelijk haalbaar, kijk maar naar mijn onderschrift.
    Maar uhhh...speciaal voor dit topic aangemeld op ZP?

@MvB, welkom terug. Gewoon weer met volle moed en zin eraan beginnen en er komt n moment dat t je wel lukt, en wellicht is dat nu. Kom je alleen achter door het te proberen. Hoe is het met je mannetje?

Ook bij mij waren de 1e 3 dagen het moeilijkst. En dat ga je weer krijgen na je eetweek.

13. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Hai Meiden,
    Ik wil echt heel graag 15 kg afvallen, maar ben mijn doorzettingsvermogen totaal kwijt :(.
    Ben zo bang dat dit dieet weggegooid geld is....... hoe hebben jullie dat ervaren?
    Groetjes!

14. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Lees even alle 82 pagina's :D en je weet het.
    Doorzettingsvermogen heb je ook bij CB nodig, je mag er niet bij eten. Als je dat toch gaat doen is het idd weggegooid geld.
    Maar omdat je zo snel resultaat ziet en t best makkelijk gaat is het goed te doen, een betere stimulans kun je niet hebben.

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

Wat leuk dat er zoveel meiden zich aanmelden:D Tis een pittig dieet, maar met snel resultaat waardoor je door kan zetten:D Heel veel succes allen!

Nou hier vandaag gewogen en woog vanmorgen zonder kleding 71 kilo op mijn weegschaal en bij de consulent om 17.00 met kleding 72.2. Dat vond ik best een teleurstelling, maar goed gelukkig zei ze zelf al dat het kan kloppen dat ik 4 kilo kwijt ben (2 voedingen verder, 2 liter water en kleding), maar zij hiervan uitgaat qua meting e.d.
    Wat moet ik dan invullen bij de lijst? De kilo's van mijn weegschaal of die van de consulente?

Overigens gaat het vandaag weer wat beter. Heb besproken dat we volgende week besluiten of ik het met sla erbij ga doen. Ik moet gewoon per week kijken dan valt het best mee:D

Fijne avond:D

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Echt knap hoor:D Ik doe dat je zeker niet na!
    Maar dat je na je eetweek meer smokkelt. Hoe komt dat denk je? Ik begrijp je wel hoor. Het afvallen lukt wel, maar het gaat langzamer. Hopelijk gaat je deze week weer super lukken:D

17. monkeylove

Ik hou altijd de wegingen van de consulente haar weegschaal bij. De mijne geeft ook heel wat anders aan.
    Wel doe ik elke week hetzelfde aan en het zijn "lichte kleren" :p

18. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahha ja dat is slim. Mmhz dat heb ik dus niet aan gedacht. Heb net gewogen zonder kleding en ik woog 71.2!!!!!!
    Goede truc van je. Ik ga volgende week dus in een legging en een katoenen jurkje! thx voor de tip:D

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wat jij wil. ALs je dan daarna maar steeds dezelfde aanhoudt.
    Ik vul altijd die van de consulente in.

Wat je nog zou kunnen doen is vlak voordat je naar de consulente gaat op je eigen weegschaal gaan staan, dan kun je kijken wat t verschil is. Als je dat een paar keer doet weet je wat de afwijking is. Is die variabel dan pak je daar een gemiddelde van.

Overigens heb ik een nieuwe weegschaal gekocht. De mijne gaf erg verschillende waardes aan.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Cambridgers 2010

Startdatum 4 januari
    Nog 10,5 kilo te gaan!!!

Nog 8,1 kilo te gaan!!!

Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

Startdatum 8 januari
    Nog 12,2 kilo te gaan!!!

Gewicht bij laatste weging: 72,2
    Startdatum 9 maart
    Nog 8.2 kilo te gaan!!!

Yeah mag er eindelijk bij dat ik ben afgevallen:D Ik heb mijne ingevuld volgens de norm van de consulente. Tis miss wel beter om die van de consulente aan te houden, omdat ze ook adviseren om 2/3 kilo onder je streefgewicht te stoppen aangezien je na je af en opbouwfase daar ongeveer op terecht komt. Yeah 2.9 kilo (stiekem trots op mijn 4 kilo, hiihi) 8):D;):p

Deel Deze Pagina