Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Monkey, ik vind ook dat je er goed uitziet. Zou je echt geen 35 geven op die foto. (komt er nog een close up foto? Kan ik kijken of je kraaiepootjes hebt :D)

Wij zijn echt hetzelfde met Cambridge zeg. Ook ik heb afgelopen zondag gezondigd. Hadden een etentje met de PV, die organiseren bijna nooit wat, dus nu was t een keer, dan ga ik ook meedoen dacht ik. Daarna nog met een paar man in de kroeg beland. Met mn eigen man en dat is uniek want die houdt daar niet van.
    Het was supergezellig (waarvan we maandag de rekening moesten betalen alletwee :D)
    Maandag heb ik normaal gegeten, leek mij niet verstandig om met zo'n beroerd lijf en hoofd te leven op shakes enzo.
    Vandaag weer vol ertegen aan en het gaat makkelijk.

@MvB, hoe ist met je zoontje?
    Ooit komt er voor jou t moment wanneer je de knop om kunt zetten. Kan mij wel voorstellen dat het nu niet lukt, je hebt genoeg andere dingen aan je hoofd.

@ladylola, super dat je weer in de 60 zit. Geeft een goed gevoel he..En wat een verschil die 2 foto's zeg.

Ik ben zeker de enige die de slank pose niet kent?

2. Mommy070209

14 mrt 2010
    7
    0
    0
    Haay! :)
    Nou, daar ben ik dan eindelijk weer eens!
    Ik wilde nog reageren op de berichten van toen ik een week geleden voor het eerst hier iets plaatste.
    Kan het alleen zo snel even niet terug vinden, maar weet nog wel dat iemand vroeg of ik me speciaal voor dit topic hier had aangemeld..?
    Tsja, eigenlijk wel.. Maar dat is omdat ik een beetje rond heb zitten kijken op andere forums over het cambridge dieet, en ik vond jullie de gezelligste! :)
    Dus ik hoop dat ik mee kan kletsen.
    Ik wist trouwens niet eens af van deze site (zwangerschapspagina), anders had ik hier al een account aangemaakt tijdens mn zwangerschap ;)

Maar goed, ik ben nu bijna een week bezig met het dieet.
    Ben 18 maart begonnen. Op 17 maart bij de consulente geweest en gewogen. Bij haar woog ik (met kleren aan, in de middag) 68,5 kilo.
    Morgen mag ik me weer wegen, en kan gelukkig om dezelfde tijd.
    Misschien dat dat iets scheelt? Lijkt me toch dat je 's middags zwaarder bent dan als je 's ochtends weegt..
    Thuis weeg ik altijd in de ochtend als ik nog niets heb gegeten en zonder kleding. Haha, dus dat zal wel een verschil zijn.
    Maar mijn weegschaal vertrouw ik niet helemaal, dus ik houd maar gewoon die van de consulente aan.
    Ik ben benieuwd hoeveel ik ben afgevallen.
    Ik heb me heel streng aan het dieet gehouden, heb niets extra's genomen, wel elke dag 2,5 liter water gedronken.
    Gelukkig is m'n hongergevoel sinds gisteren wel wat minder geworden.
    M'n maag/buik doet nu niet meer zoveel pijn van de honger (het deed gewoon echt pijn :S).
    Maar ik blijf nog wel steeds erg duizelig, en daar ben ik minder blij mee. Vooral als ik met m'n zoontje bezig ben.
    Hopelijk word dat wel wat minder.
    Ik heb trouwens op de 3e dag al m'n soepen en andere shakes allemaal ingeruild voor de chocolade shakes, want de aardbei, bosvruchten en toffee & walnoot, vond ik echt niet lekker.
    De chocolade shake vind ik erg op chocomel lijken. :)
    Voor vanavond heb ik nog wel een zakje Porridge (pap).
    Wat vinden jullie daarvan? Is 'ie lekker?

3. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hi:D

De slanke pose is billen naar achter en boezem naar voren! Haha! Het is 1 keer gelukt en dat was op die foto:D Maar over het algemeen oogde ik zoiezo die dag erg slank.

Maar crisje tis toch niet erg dat je een keer een leuke dag en avond hebt gehad. Jullie hebben samen weer eens genoten, dat is ook belangrijk! En vooral nu je al zo lang bezig bent en vandaag weer keurig bent begonnen, vind ik dat je het hebt verdiend!

@ Mommy wat goed dat je bent begonnen. En kan me voorstellen dat je de eerste dagen erg zwaar hebt gehad. Ze zeggen dat het na een week wel goed moet gaan. Hopelijk gebeurd het bij jou dan wel eerder!
    Betreft de porrigde kan ik je niets vertellen. Ik doe alleen cappuchino, aardbei, banaan, vanille, tomatensoep en kip/champignonsoep. Vind dat wel best zo:D
    Maar jij weegt nu 68.5 en hoeveel wil je er af? Jemig ben alleen al jaloers op je begingewicht, hahaha:D!!

...ennuh onder een tiental komen, is idd een mijlpaal:D Succes deze week allemaal:D

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @mommy, dat was ik die dat vroeg. Viel me op dat het je 1e bericht was. Goed dat je ook bent begonnen. Ik wil ongeveer eindigen bij jou begin gewicht :) Maar ben dan ook best lang. 1.80
    porridge vind ik lekker, helemaal als je er wat kaneel door doet.
    Dat duizelig zijn heb ik helemaal niet, nooit gehad ook. Kan je daar dus niet mee helpen. Wat zei je consulente daarvan?
    Van de shakes pak ik ook alleen maar de choco.
    En s'morgens weeg je zeker minder. Maar dat maakt niet uit. Als je maar altijd het gewicht aanhoudt van dezelfde weegschaal en ongeveer hetzelfde tijdstip. Je kunt ook vlak van tevoren op je eigen weegschaal staan vlak voordat je naar de consulente gaat. Dan doe je dat een paar keer en weet je wat t verschil is.

5. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Als je op de lijst wilt moet je ff de laatste pakken als je jezelf erop zet.
    Leuk dat je dit het gezelligste cambridge forum vind :p Ben ik het helemaal mee eens :D
    Ik denk dat, als ik klaar ben met cambridgen, hier wel blijf hangen als motivatiegoeroe hahaha...

6. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    #886 KanjerB, 24 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2010
    Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 67,6 kilo
    Nog 9,5 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 80,3
    Nog 8,4 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 69,8
    Startdatum 9 maart
    Nog 5.8 kilo te gaan!!!

*Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 98,2
    Startdatum 10 maart
    Nog 28,2 kilo te gaan!!!

*mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen
    Gewicht bij laaste weging: 121,8
    Startdatum 24 maart
    Nog 46,8 kilo te gaan!!!

:)Daar ben ik weer :):):)
    Met mijn 46,8 kilo teveel :$:x heb al 3 keer een poging gehad ofzo. Nu gewoon afwachten en zien. Ik heb wel de lekkere dingen weggedaan. En walg vanmij zelf. Mijn broek maat 52 gaat alweer strak zitten. Ik wil niet weer terug naar maat 56. We willen op vakantie naar Turkije, en ik wil niet als enige daar tussen de famillie zo dik zijn. Ik wil ook kleding dragen die ik leuk vind en niet omdat ik geen ander keus heb. Ik wil ook gezellig meedoen als we bijv op stap of versite gaan. En niet walgen en schamen van mij zelf en in een hoekje gaan zitten en haast niet durf te praten. Ik ben nog maar 22 ik wil ook genieten van het leven. En niet mijzelf in huis ''opsluiten'' omdat buiten ''iedereen'' zo mooi slank is en ik daar weer aankom met mijn 122 kilo. Hoop dat het dit keer lukt:(:)

7. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ow en meiden bedankt voor het vragen naar Batuhan. He gaat gelukkig goed We zijn aan het wachten op de uitslagen ze zeiden dat die 4 maanden kunnen duren. Verder niet echt vel info. Hoop dat alles goed is. Dan kan het ook gewoon van mijn mans fam afkomen zjn 3 a 4 mensen die een erg trage ontwikkeling hadden waar nu alles goed mee is. Bijv zjn oom is met 4 gaan lopen. En iemand me 3,5 gaan praten

8. supermummy

supermummy Niet meer actief

Ooh lieve Mamavanbatuhan, ik wens je echt het beste ik hoop dat het lukt deze keer!!!
    Ik lees je al zo lang hier op zwangerschapspagina, en het gaat je zeker niet makkelijk af allemaal (met zwanger worden, daarna met de problemen van Batuhan)Ik wilde je even een hart onder de riem steken!

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    supermummy wat lief van je! Bedankt!!! Het is idd allemaal iets anders als gehoopt. Maar er zijn zoeel ergere dingen. Als alles maar goed gaat met Batuhan. Dat is het belangrijkst. En ik hoop dat het afallen ook gaat lukken. Jij ook succes met alles in je leven!

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Deze gedachte was voor mij dus voldoende om die knop omgezet te krijgen. En nu het afvallen zo goed gaat en ik van maat 46/48 naar 40/42 ben gegaan is dat voldoende om het vol te houden.
    Ik zou zeggen....klinkt niet vriendelijk....blijf vooral van jezelf walgen en dan komt ooit het moment dat je de knop om kunt zetten.
    Go for it meid.

11. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Dankje meid! Wow wat goed van je, je zit al op maat 40-42 wauw!!!

12. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    ik doe ook mee:

begonnen maandag 22 maart:

marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo kilo afvallen

13. monkeylove

Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 67,6 kilo
    Nog 9,5 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 72 kilo - 28,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 80,3
    Nog 8,4 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 69,8
    Startdatum 9 maart
    Nog 5.8 kilo te gaan!!!

*Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 98,2
    Startdatum 10 maart
    Nog 28,2 kilo te gaan!!!

*mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 121,8
    Startdatum 24 maart
    Nog 46,8 kilo te gaan!!!

*Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 34 kilo
    Startdatum 22 maart
    Nog 34 kilo te gaan!!!

14. monkeylove

Welkom terug mamavanBatuhan...

En welkom Marieken...

Word een aardige lijst zo :)

15. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik gebruik 1 reep (peanuts) en 2 shakes per dag, lekkerste cappucino, walnoot toffee en butterschotch.
    ik hou niet van soepjes.

heb wel een schildklier afwijking, te langzaam werkend.

en heb gister al gezondigd met een potje sperzieboontjes. was het gene met de minste kcal en koolhydraten in de kast.
    ik vind het echt moeilijk.. ik werk in de kinderopvang en heb zelf een zoontje dus ben best veel met eten voor hun bezig..

oke ik zeg het gewoon: IK HEB HONGER!! hihihi

oh ja we gaan trouwen! nog een extra motivatie voor me. :)

wat gaat het trouwens hard bij iedereen op de lijst, super zeg!

16. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    thanks monkey love!

moet er bij jou echt nog zo veel af?
    ik zou een moord doen voor jou huidige gewicht!

17. monkeylove

Jah ik wil me liever wel aan mijn doel houden :p
    Maar een paar maanden geleden zou ik ook een moord doen voor het gewicht wat ik nu heb. Zo zie je maar, misschien denk je binnenkort ook zo...

18. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Welkom marieken! gezellig het wordt iets drukker. Hoop dat er ook lekker veel gekletst wordt. Trouwen en in een practige trouwjurk is idd een hle goede motivatie. Wij willen op vakantie naar Turkije voor 4 weken. Wij hebben daar een eigen huisje en gaan daar heen. Daar woont ook de rest van de famillie. En Ik wil echt niet met zo een gewicht gaan. Was voor het laatst 4 jaar geleden. Toen was ik ook 10 kilo lichter als nu.

Meiden stel ik houd me heel streng aan het dieet. Hoeveel denken jullie dat ik dan ongeveer in 4-4,5 maand kan afvallen? Ik heb wel veel gelezen dat mensen met een erg hooggewicht zoals mij, vooral in de eerste weken snel afvallen?

19. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Monkeyylove dat gewicht van jou zou voor mij echt een droom zijn ik ben al SUPER!!!!!! blij als ik 75 zou wegen. Ik ben nog nooit slnk geweest dus en echt benieuwd of ik ook zoveel kan afvallen. En zo een figuur als jou *droomt helemaal verder: shoppen bij de normale maten, vakantie*

ps: toetsenbord doet het niet goed

20. monkeylove

mvB, je kan ongeveer 10 kilo per maand afvallen. Ze zeggen 6 tot 10 kilo per maand, dus reken maar uit wat je af kunt vallen in 4,5 maand ;)
    Lijkt me een onwijse goeie motivatie. En dan gaan we samen gezellig shoppen over 4 maanden bij de SLANKE DENNETJES afdeling ;) Deal???

Deel Deze Pagina