Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

MvB, 1 tip: niet te vaak wegen :D

Nou, ik mag gaan beginnen met Cambridge, jippie! Ik ga eerst de proteinenprut op maken en dan ga ik beginnen.

Volgende week een afspraak maken met de consulente in Baarle Nassau

2. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    dank je chrisje voor het lijstje, daar staat genoeg op wat ik lust. daar kom ik mn dag wel me door. jammer dat je deze wk niet afgevallen ben..

wennes, heel netjes die 5,6 kilo. super! en super veel succes met de terugplaatsing.

ladylola, wat super fijn dat je tevreden bent met je behaalde resultaat! laat nog even weten hoe het is bij de bbb. ben ik wel benieuwd naar. hoeveel ben je totaal kwijt?

MvB; hier ook in 5 dagen ruim 3 kilo kwijt, zelfde tijd gewogen enz. maar scheelde hier ook 2 kilo met 's ochtends en 's avonds. dus elke elke week om de zelfde tijd wegen. voorkeur is 's ochtends en in je blote kont. dan kun je het het beste bij houden.
    raak niet in paniek, ze zeggen eerste wk rond de 5 kilo en je hebt nog een paar dagen te gaan. hoe gaat het vandaag?

ik hier dus in 5 dagen 3 kilo, wat een mega goede motivatie is. vandaag nog niks extra's gegeten. wel laat "ontbeten" dus ga zo voor mn 2de shake.
    word bij jullie de Poredge (pap) ook melk met klontjes. was best lekker qua smaak maar klontjes zijn vies.

3. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    naast de al genoemde producten heb ik op die site ook deze gevonden die dan mogen: amper koolhydraten, vet en kcal.

augurken champignons courgette piccalily runderbouillon sambal snijbonen witlof zilveruitjes.

maar meiden, als het jullie al lukt zoals het gaat hou dan vol he!!!
    ik vind het heel knap dat jullie het kunnen!

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik heb wel wat klontjes in de porridge, maar minimaal en heel klein. Ik gebruik wel een kleine garde om t goed te mixen.

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Ik gebruik ook een garde en heb dan heel weinig klontjes. Ik ga de porridge trouwens omruilen. In het begon vond ik het lekker maar word er nu misselijk van

6. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    zal de garde eens proberen, vind hem nu nog wel lekker. maar geloof best dat die je tegen kan gaan staan.

zijn de cranberrie repen lekker? ik vind de toffee en caramel niet zo smakelijk. pinda wel.

7. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

ik gebruik altijd de staafmixer...
    Overleeft iedereen het weekend?
    Wil jullie niet demotiveren maar heb gister wel 3 glazen prosecco op :)
    Maar heb er eigenlijk wel spijt van dus vandaag maar weer f streng.
    Ga vandaag met mijn moeder een huis kijken (ze gaan een huis kopen en mijn moeder wil dat ik mee ga kijken) en dan gaan we op de fiets dus wel goed.
    Verder vanmiddag een verjaardag.
    Aan de ene kant moeilijk aangezien die mensen waar ik heen ga wel van een drankje houden haha, maar aan de andere kant heb ik wel afleiding... zucht... Ik red het wel :p

8. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    prosecco is dat drank?
    dan ga je toch gelijk K.O. omdat je geen voedingsbodem hebt..

in elk geval een leuk weekend voor de boeg.
    wij gaan vanochtend met de honden flink uitwaaien, daarna naar het winkelcentrum voor zijn verjaardag volgende week kijken en morgen met mn vriendinnetje naar een grote rommelmarkt.
    ook super gezellig dus.

iedereen fijn weekend.
    x

9. monkeylove

Viel wel mee met dat tegen de vlakte gaan haha...
    Prosecco is trouwens wel de drank die, ALS je persee een drankje wilt, het beste is om te drinken icm cambridge.
    Het is het minst caloriebevattende drankje als ik het mag geloven.
    Maar de eerste 6 weken deed ik dat echt niet hoor, ik had een hele strenge consulente. Durfte nog geen slablaadje te smokkelen hahaah...

10. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    @ Monkeylove: Jij hebt het al zoooo veel weken streng gedaan met een schitterend resultaat. Ik denk dat je dan ook wat makkelijker wordt met een keer iets pakken. Volgens mij geniet je nu overal veel meer van als je eens zondigt;).
    Leuk dat je met je moeder naar een huis gaat kijken, altijd spannend.

@ Marieken: Heerlijk is dat uitwaaien met de honden. Tenminste als het droog is;). Hier dadelijk ook maar eens een stuk gaan wandelen denk ik. We hebben een waterig zonnetje.

@ All: ik gebruik eigenlijk alleen de shakes en repen. Vind de peanut crunch errug lekker de rest dat gaat.
    Vanochtend op de weegschaal gaf hij 91,2 aan, dus is er nu 6,1 kilo af:):):).
    Gisteren heel de dag mijn consulente proberen te bellen, maar kreeg haar niet te pakken, wilde toch graag overleggen hoe ik nu verder moet gaan;). Pffff lastig als je van niemand echt duidelijk een antwoord krijgt, vind dat wel moeilijk eigenlijk. Ben nu zo goed bezig dus wil graag doorgaan, maar ik wil absoluut niets fout doen waardoor een eventuele terugplaatsing schade mee kan oplopen.
    Kan op internet ook al niets vinden8).

Fijn weekend allemaal

11. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    @Wennes, ik zou gewoon een andere consulente bellen (of t hoofdkantoor) met zo'n belangrijke vraag.

@Monkeylove, spannend zeg, naar een huis kijken. Ik kijk af en toe wel eens voor de gein op funda. Vind het leuk om andere huizen te bekijken en hoe ze het inrichten. Altijd goed voor wat inspiratie.

Mijn weekend gaat wel goed komen. Vanmiddag een verjaardag van zoontje van een vriendin. Vanavond eigenlijk een 25j bruiloft maar daar ga ik niet heen. Op een verjaardag kan ik alles weerstaan, maar op zo'n groot feest met al die lekkere drank en al het eten...kan beter weg blijven dan. Vanavond lekker filmpie kijken. En op zondag gaan we altijd met een vriend van ons en de honden het bos in.

Ik zit sinds vandaag weer in ketose en was vanmorgen 78,8 dus dat gaat alweer heel goed.
    Ik krijg wel steeds meer zin in eten nu ik korter bij mn doel kom.
    Eerst was t supermakkelijk, moest 30 kilo afvallen. Nu nog maar 9 voor mijn 1e doel en dat klinkt dan als niet veel.
    Maar nu ik weer lekker in ketose zit en mn oude broeken dicht kunnen (zit alleen nog niet comfortabel) voel ik me happy dus ik houd het wel vol.

Ik ga mijn doel op de lijst even aanpassen, stond 72 kilo, maak daar 70 van.

12. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 67,6 kilo
    Nog 9,5 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 80,3
    Nog 10,3 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 69,8
    Startdatum 9 maart
    Nog 5.8 kilo te gaan!!!

*Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 98,2
    Startdatum 10 maart
    Nog 28,2 kilo te gaan!!!

*mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 121,8
    Startdatum 24 maart
    Nog 46,8 kilo te gaan!!!

*Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 34 kilo
    Startdatum 22 maart
    Nog 34 kilo te gaan!!!

13. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Cambridgers 2010

*Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen
    Startdatum 4 januari
    Gewicht bij laatste weging : 67,6 kilo
    Nog 9,5 kilo te gaan!!!

*Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 78 kilo
    Nog 8,1 kilo te gaan!!!

*Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 91.0
    Startdatum 5 januari
    Nog 29 kilo te gaan!!!

*Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen
    Startdatum 8 januari
    Gewicht bij laatste weging: 80,3
    Nog 10,3 kilo te gaan!!!

*Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 69,8
    Startdatum 9 maart
    Nog 5.8 kilo te gaan!!!

*Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 92,6
    Startdatum 10 maart
    Nog 22,6 kilo te gaan!!!

*mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 121,8
    Startdatum 24 maart
    Nog 46,8 kilo te gaan!!!

*Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen
    Gewicht bij laatste weging: 34 kilo
    Startdatum 22 maart
    Nog 34 kilo te gaan!!!

Zo heb mezelf ook even aangepast en houd toch maar het gewicht bij de consulente aan:)

14. Marieken

Marieken Fanatiek lid

11 jan 2009
    3.278
    0
    0
    arnhem
    ik heb vandaag enkel een reep en een koolhydraten arme salade op!
    hoe weet je of je in ketone zit zonder die plas staafjes?
    had wel flink honger vandaag maar geen tijd om te eten.

oh en mijn stukje vd lijst klopt niet helemaal.
    gewicht bij laatste weging: geen 34 kilo hahaha maar 111 kilo.

hoe gaat het met iedereen vandaag? houden we het vol?

15. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    34 kilo:$ :D

Volgens mij kom je daar zonder die stickjes niet achter.
    Honger krijg je op de duur wel als je je produkten niet op tijd pakt.
    Maar volgens mij ben je na 4 dagen altijd wel in ketose. Mits je natuurlijk aan de regels houdt.

Hier gaat alles goed, prima vol te houden.

16. monkeylove

Ik heb van die ketosesticks bij de apotheek gehaald. Rond de 12 euro maar er zitten er wel veel in dus je doet er wel lang mee (heb er nu nog 2 maar haha).
    Hier gaat alles goed, me gister op die verjaardag netjes aan de regels gehouden :p
    Morgen weer wegen, ben benieuwd...

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden,

gisteren waren we tot 1 uur in de nacht bij mijn tante op bezoek tot zo laat komt maar 1x in het jaar voor. Batuhan ging al heerlijk om 19:30 slapen. Het was heel gezellig het heeft ons echt goed gedaan.

MAAAAR.... Ze had express de dingen gekookt die ik erg lekker vind. En omdat ik het zelf ook wilde, maar voornamelijk omdat ik het anders zo lullig vond voor mijn tante heb ik gisteren gegeten. Maar pffff beetje erg uit de hand gelopen. Heb echt vanalles op! Twee reepjes chocola blikje redbull later in de avond. Enz enz en ik ben net op de weegschaal aan staan en heb mijn lesje geleerd. 119,9 :$ :x :x 1,6 kilo aangekomen. Vandaag weer volop er tegen aan donderdag mijn eerste weegmoment kijken wat dat wordt.

18. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    MvB, heb je niet tegen anderen gezegd dat je een streng dieet volgt? Van mij weet iedereen dat en niemand gaat dan ook dingen voor mij maken.
    Ik had gisteren een verjaardag en kreeg een stuk van de mega verjaarstaart aangeboden. Nee dank je zeg ik tegen mijn vriendin. Owja, zei ze:D
    Ik vind het echt niet lullig als ik dingen afsla en iedereen heeft er ook begrip voor. Krijg vooral complimentjes dat ik zo sterk ben en het zo goed vol houdt. Ik ben aan het lijnen en wil weer slank zijn en zie echt niet in waarom dat lullig voor een ander zou zijn.
    Maar misschien spelen hier cultuurverschillen mee? Ik weet nog van mijn studenten tijd, toen woonde ik in een buurt met veel turken en studenten dat ze ontzettend gastvrij zijn. En de moeder van 1 van de vroegere vriendjes van mijn zoon was marokaans en steeds als ik mijn zoontje op kwam halen had ze de tafel vol marokaanse lekkernijen gezet. Zal je iet snel meemaken bij een nederlands gezin als je alleen maar je kind op komt halen.
    Je hebt die knop nog niet omgezet meid, als je dat gelukt is kun je alles weerstaan...

19. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    12 euro voor die sticks monkeylove? Ik heb tegen de 18 euro betaald. Belachelijk dat er zoveel verschil in zit.

20. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hii:D

Tis hier zo gezellig druk dat ik het amper bij kan houden. Hoe gaat het met jullie?

Thxx voor de support meiden:D Ik ben al tevreden voor wat ik met CB heb bereikt en dus er tevreden met mijn besluit! Ik wil ook zeker nog de 64 kilo behalen en ik zal ook hier blijven rondhangen.

Ik vond het ook moeilijk het weekend Monkey. Ik heb vrijdag 4 borrels gedronken en heb salade gegeten om dit weekend te doorstaan, haha! Moet het hele weekend werken met maar 2 uurtjes slaap op vrijdagochtend. Ik ben bang bang als ik morgen weeg dat ik nog geen kilo ben afgevallen. Daarom moet ik afbouwen, want ik ga nu blunderen:S
    @ Cris en Monkey ik vind jullie gewoon echte CB killers!!! Super, super knap!!

@ mvb jemig wat balen zeg dat je op visite bent en er zoveel lekkers wordt gemaakt. Kan me voorstellen dat je niet wil weigeren. Ik zeg van te voren dat ik niet gezellig ben en alleen maar water drink!! Dan zijn ze voorbereid en ik zelf ook!

@ Crisje...78,8 goed hoor:D Superrrrr!! En bizar he als je een beetje zondigt dat je gewoon aan komt? Serieus ik at tijdens zwakke momenten bij SonjaBakker soms bij de MC en was die week dan nog afgevallen!! Echt bizar:S

@ Marieken ik ben dan in totaal hopelijk na morgen zo'n 6 kilo kwijt. Heb het 3 weken gedaan en de laatste week 4 keer sla gegeten!! (dus het had meer kunnen zijn) ...dus baal er wel van, maar eten is mijn grote liefde. Ik weet dat ik gezond eet dus door dat beauty body balance te gaan doen, word ik en getraind op mijn probleemzones en ik krijg voedingsbegeleiding. Tis een speciale vrouwen sportschool. Heb er echt zin in:D
    Ik zie staan dat je gisteren maar 1 reep en salade op heb? En je shakes dan? En dat je honger heb, kan logisch zijn ik kreeg ook ongeveer na 3/4 uur trek. Ik rekte het met koffie drinken!

Good luck en fijne zondag lady's:D

Deel Deze Pagina