Cambridge-dieet

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door monkeylove, 14 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik ga zo naar mijn consulente om tot en met maandag shakes te halen. ik woog altijd op maandag dus dat laten we zo.

ik word ook schijtziek van mensen die het altijd beter weten en overal commentaar op hebben. je gaat jojojen, crashen is niet goed enz enz enz. daar zit ik echt niet op te wachten en ben het echt moe om het dieet maar continue te moeten verdedigen. ik voel me echt goed onder dit dieet, heb veel meer energie en ben absoluut niet futloos of moe, ook niet duizelig of wat dan ook.

Het enige minpunt is dat de eerste dagen effe zwaar zijn, je moet effe door je verslaving heen, dus afkicken, maar als je je doel voor ogen hebt dan komt dat allemaal goed. Ik was de vorige keer in 2,5 week 10 kilo afgevallen, dat doet geen enkel dieet je na en die zaten er echt niet binnen een week weer aan hoor. aankomen is aan jezelf. en als je net als ik tientallen kilo's moet kwijtraken dan ga je dat echt niet op de sonja bakker manier doen, duurt veel te lang en dat demotiveert heel erg

2. Tese

Tese Niet meer actief

Ben ook geneigd om erop in te gaan en uit te leggen waarom DIT dieet. Maar ze snappen het toch niet...

3. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    doe maar geen moeite, heeft toch geen zin;):D

wij weten wel beter, als ik op mijn streef zit zal ik es voor en na foto's plaatsen hier, kijken of ze dan nog wat te zeiken hebben, en over een jaar weer foto's plaatsen.

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Zo dat klinkt lekker hoor, suc6 dames!

Is het ook slim om te doen als je 7kilo kwijt wil??
    Ze zitten er sinds de zwangerschap nog steeds aan en kom er maar niet vanaf! Mn broeken zitten te strak en mn buik hangt er overheen. Voel me echt een vetzak. Woog 55 en nu 62..;)

5. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @habibi: als ik 7 kilo moest kwijt raken zou ik het niet op deze manier gaan doen.
    Dan zou ik eerder een sonja bakker dieet gaan doen.

Ik heb de consulente proberen te bellen maar neemt niet op.
    Dus heb maar een email gestuurd! Ben benieuwd..

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    wel raar hoor, die van mij is bij wijze van dag en nacht bereikbaar

7. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb haar ook al eens gemaild net na de bevalling..
    Toen duurde het ook erg lang voor ze terug mailde.
    Maar ik mocht toen nog niet starten, was te kort na de bevalling

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    is er geen andere consulente in de buurt waar je woont of in dezelfde stad ofzo. je kunt altijd overstappen he, je dossier gaat dan gewoon naar de cons die je neemt. en je hoeft daar niks extra's voor te betalen ofzo. ik ben ook wel es overgestapt

9. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Ik heb bericht van dr gehad!
    Maar volgens mij is gaan er veel mensen cambridgen in 2010 hihi.
    Ze heeft alleen donderdag 11 uur plaats...Maar dan kan ik niet moet werken.
    DUs word het volgende week..

10. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Nee dit is de dichts bijzijnde..
    Deze zit ong. 20 km bij mij vandaan.
    En de anderen zit ik al snel op 40 a 50km

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Meiden petje af hoor!

Ik zou het ook graag willen, maar oef loop even tegen een klein probleem aan.
    Mijn zoontje is al een hele moeilijke eter, en als hij mij ook niet ziet eten, ben ik heel erg bang dat hij nog moeilijker gaat eten.

Heb jullie nog tips ideeën enz?
    ohw een geen koffie met melk en zoetjes, ben echt een koffie junk, hellup meiden

12. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @ikke: ohja dat lijkt mij idd ook lastig! Want je bent tenslotte het voorbeeld voor je kleintje he!
    Misschien dat er anderen ideen op hebben!

13. luuus

luuus Niet meer actief

ik zou ook graag dit dieet willen gaan doen...

maar waar kan je zo'n consulent vinden ?

14. Tese

Tese Niet meer actief

Dan moet je even kijken op www.cambridgedieet.nl en dan gratis begeleiding aanklikken. Helemaal onderaan staat: klik hier voor een consulent bij u in de buurt.

15. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

16. luuus

luuus Niet meer actief

thnx ik ga de site even verder doorlezen kijken of ik dr ook aan ga beginnen..:D lijkt me wel zwaar hoor verder niks eten!!!

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn is altijd al een slechte eter, helaas niks met zijn leeftijd te maken

18. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Dag 2 en heb het moeilijk.
    Werd zonder honger wakker, maar al gauw kwam de honger opzetten. Moest ik nog broodjes maken ook voor m'n kinderen haha...
    Heb gewacht tot iedereen weg was en een bananenshake gemaakt. Die is nu op ... Pfffff ...
    En dan hoor ik dat de derde dag de moeilijkste dag is.
    Ben benieuwd...

19. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    @monkey: goed hoor dat je doorzet ! Oh het eten maken voor het gezin lijkt mij dus het moeilijkste!!!!

Ze heeft mij terug gemaild dat er pas volgende week woensdag avond plaats is!

20. Tese

Tese Niet meer actief

@Monkeylove: Houd vol hoor!! Het zijn idd echt de eerste dagen die het moeilijkste zijn. Maar als je eenmaal in ketose bent dan word het steeds makkelijker! Ik vergat op den duur gewoon dat ik weer een shake moest!!! Gewoon omdat ik echt geen honger had.
    Ik ben vandaag begonnen, zou je mij op de lijst erbij willen zetten? Ik weeg een shocking 102 kilo en wil er 40 vanaf hebben. Mn streefgewicht is dus 62 kilo.

Heel aso maar ik zit nu pas aan de 1e shake! Mn zoontje is vandaag bij mn tante aan het spelen en ik dacht ik ga nog even terug naar bed. Ik werd pas om 11 uur wakker!!! Heerlijk! Ik had het ook wel nodig hoor...

Hoe is het met iedereen? Houden jullie het goed vol??

Deel Deze Pagina