Met verjaardagen nam ik echt niets. Tot ik onder de 10 kilo moest afvallen haha, toen nam ik steeds wat kleins
Het wordt echt makkelijker horselover, ff volhouden. Ik nam helemaal niks bij verjaardagen, nooit moeite mee gehad trouwens..tot vorige week de oudte 21 werd...al die drank hier in huis Heb dus maar n fles likeur (k wil niet weten hoeveel calorieën en koolhydraten daarin zitten ) leeg gemaakt Ach, nu heb ik mn eetweek vervroegd en dan nog ff lijnen voor ik op vakantie ga, dan een extra eetweek haha en dan de rest eraf lijnen. Doordat ik mij niet aan hun eetweek houdt (3 eetweken in totaal als ik klaar ben) en 1x gezondigd heb, ben ik wel 1 maand langer bezig. Dat is de beste motivatie die je kunt hebben Dees. @monkeylove, we hebben t al eens eerder gemerkt hoeveel we op elkaar lijken, en van de week viel t me weer op en nu weer. Ook ik ben nu iets makkelijker nu ik onder de 10 kilo kwijt moet, dat klinkt minder erg als 30 kilo, dan ben je super streng voor jezelf. En n paar reacties terug liet je weten gezondigd te hebben en dat je binnenkort op vakantie gaat. Tis niet te geloven, maar ik heb dus ook gezondigd met die verjaardag van de oudste en ook ik ga binnenkort op vakantie, over een week 2 a 3.
Ik heb zonet de Porridge gehad! Manh wat is dat een troep!!!! na 2 happen stond ik letterlijk te kokhalzen! Ik hebhet weggegooid. Alleen nou heb ik te weinig! Hij heeft mij precies genoeg mee gegegevn!
Horselover, de pap heb ik nog niet gehad dus ik ben benieuwd. Nou ik vind het ook heel zwaar hoor. Met het proteinendieet mag je geen honger hebben. Heb je wel honger dan neem je een maaltijd en dat mag nu niet. Ook heb je daar lekkere chocoladerepen enzo bij dus je mag ook snoepen (speciale produkten dan) maar het is zo enorm duur. Ik had daar minder moeite mee dan met dit. Het valt me vies tegen hoeveel honger je hebt.
horselover, ik heb de pap ook terug gebracht hoor. kreeg hem niet weg, zo smerig. misschien kun je eerder een afspraak maken voor nieuwe producten en als je over hebt mag je ruilen. dees, ja zwaar he. dat proteine klinkt dan wel beter, jammer dat het zo duur is. hier gaat het redelijk maar aangezien ik het niet heel strikt doe is het best moeilijk om streng te blijven op wat ik wel mag eten en de honger blijft. plus de hoofdpijn de laatste dagen weer. maar goed. zonder die zwangerschapsbuik zou ik een aantal broeken van 4 jaar geleden weer aan kunnen maar nu passen ze nog niet dicht maar wel aan. dat is al meer dan het was dus ben al wel een beetje blij. iemand nog extra tip tegen het baby vet?
@dees: ja was dat makkelijker vol te houden?Waarom ben je daarmee gestopt?? is het nog duurder dan dit? @marieken: hij is er alleen maar maandag savonds!!! En dan heb ik ook weer een afspraak!!!
Ik moet donderdag wegen, ik ben benieuwd. Eigenlijk moet ik niet elke dag wegen want vanmorgen was het weer 105,2 . Maar ik zit rond mijn eisprong en dan ben ik altijd wat zwaarder. Ja, het proteinendieet is duur. 80 euro per week aan produkten was ik kwijt en daar kwamen dan nog groenten bij en het consult. Het was 350-400 in de maand alleen aan dieet, buiten de groenten om. Ik kreeg dan het consult van 22,50 wel terug van de verzekering. Vandaag een hele drukke dag gehad en geen honger gelukkig. Hopen dat het morgen weer zonder honger gaat lukken. Want dan heb ik er vertrouwen in dat het hongergevoel weg gaat. Ik wilde vandaag de bouillon gaan halen maar de consulente was er niet vandaag, jammer! Nu moet ik wachten tot donderdag. Gelukkig doet een collega van me dit dieet ook en pak ik van haar wat bouillon van de week.
Meiden ik lees al een tijdje met jullie mee, en echt super wat een resultaten jullie al behaald hebben Ik heb een tijdje weightcare gedaan maar mij leek dit dieet wel fijner. Krijgen jullie dit dieet vergoed via ziekenfonds? of een gedeelte? Iedereen nog heel veel succes, en misschien kom ik binnenkort ook wel mee kletsen
Nee Rose, ik krijg ook niks. Het was in 2009 wel zo dat je dieetkosten af kon trekken van de belasting maar kweenie of dat nog steeds zo is. Ik was alleen helaas vergeten de bonnen te bewaren
Ik krijg niks vergoed, denk ik, heb t niet uit gezocht. Ik weet wel dat voor zelfstandigen onder bepaalde voorwaarden dieetkosten aftrekbaar zijn van de belastingen. Vriend van mij wil dat doen die ook CB gedaan heeft. Ik vind het echt onvoorstelbaar dat jullie honger hebben. Ik had dat alleen in de begin dagen, niet meer toen ik eenmaal in ketose zat. En iedereen die ik ken die CB gedaan heeft of nog doet hebben ook geen honger. Zou toch eens aan jullie consulente vragen hoe dat kan. Ik ben lekker aan t genieten van mn eetweek. Morgen extra leuke (en lekkere ) dag, petekindje doet communie. En dan maandag weer beginnen. Ben gisteren op de wegschaal gaan staan en zag natuurlijk meteen dat ik aangekomen ben. Ga er voorlopig maar niet opstaan tot ik weer in ketose zit, vlgde week donderdag/vrijdag als t goed is. Ga die week ook niet wegen bij consulente, wordt toch een domper.
Ik heb nog wel honger, hoop dat ik straks net zoals jou kan denken! Hihi .. Ben ook nog maar 3 dagen bezig! En tsjee wat een honger, maar het gekke is dat ik vaak de shake verdeel over de dag, want die krijg ik dan niet meer door mn str*t om grof te zeggen! dan heb ik ineens geen honger! Maar het gaat hier goed!! Maar jee ik had er gister zo'n moeite mee!!!!! Al het eten rook zoooooo over heerlijk! Maar waar ik ook achter kom is dat ik het mis om gezellig met zn allen te eten! hadden jullie daar ook erge moeite mee? Gisteravond zat mn meisje alleen aan de aardappeltjes! Heb maar direct een HELE pan vol gemaakt en in bakjes in de vriezer gedaan! Later zit mijn vriend heerlijk patatjes te bakken en te eten! Ohhhh dat vind ik zaterdags altijd zo gezellig ! dan eten we altijd laat en dan heerlijk voor de tv! Maar nee hoor hihi... Sorry hoor moet even klagen! niet klagen maar dragen gaat ff niet op hoor!
Ik mis inderdaad ook een beetje het gezellig samen eten, of onderweg een broodje pakken. Crisje, het is niet zo dat niemand honger heeft met Cambridge hoor. Een collega van me doet het al langer en heeft nog steeds honger. En ik was echt al gewend aan kleine porties door het proteinendieet. Op verschillende fora over Cambridge lees ik dat meer mensen honger hebben, ook die al langer bezig zijn. Ik heb nu om 9.45 ontbeten en rond 14.30 pak ik weer een shake. Ik heb nog geen honger gehad vandaag maar ook vandaag ben ik enorm druk. Ik heb de hele bovenverdieping al gepoetst en straks gaan we fietsen met Luuk, althans, als hij geen koorts heeft. Hij voelt namelijk warm en wil niet eten en hangt steeds bij papa op schoot. Dus zo even tempen en hopen dat hij geen koorts heeft.
Hallo hallo! HIer druk aan de schoonmaak voor we op vakantie gaan Zal wel weer wat calorietjes verbranden. Idd Crisje, we lijken veel op elkaar qua afvallen en situatie. Laten we hopen dat we binnenkort ons einddoel hebben bereikt Over honger, ik had echt geen honger. Bij mij was het meer lekkere trek maar dat zie ik niet als honger. Maar wel vervelend dat jullie daar last van hebben
Hi Allemaal Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Betreft de honger, die had ik ook niet echt, maar was idd de lekkere trek en het gemis niks lekkers te kunnen eten. Ik heb werkelijk waar genoten hoor van me soepjes, maar ben nu wel super blij dat ik weer alles mag eten. Inmiddels ben ik aan het afbouwen en het gaat goed met afvallen en sporten. Ik vind het heerlijk het sporten nooit gedacht dat ik zoveel zin in sporten zou krijgen. Had ik nooit! Maar de aandacht, toewijding en begeleiding die je krijgt is superrrrr!! Morgen weer wegen en thuis weeg ik nu 67,1!!! Maar goed kan morgen weer anders zijn. Nu ik weer eet, is het gejojo tussen de kilo's vaag. Ene dag ben ik kilo zwaarder of ineens ene kilo lichter. Rustig aan komen we er vast! @ Monkey ga je op vakantie? Waar naartoe? @ Crisje jou hoorde ik over een vakantie, waar gaat de reis naartoe? @ Wennes wat ga jij rapido zeg...wauwwwwww knap hoor Iedereen gaat super!!! Echt fijn
Vandaag ook nog geen honger gehad, nu wel trek. Manlief heeft net eitjes staan bakken met kaas op brood, grrrrrrrrr. Het hele huis ruikt lekker naar gebakken ei De shakes en soepen vind ik gelukkig allemaal lekker, dat maakt het makkelijker. Alleen de chocolade-mint vind ik niet zo dus die neem ik niet meer. Ladylola, van jouw gewicht kan ik voorlopig alleen maar dromen . Leuk monkeylove, veel plezier alvast! Ik ben net lekker in bad geweest, heerlijk! Luuk blijkt inderdaad 39,6 te hebben dus niet fietsen vanmiddag. Als hij zin heeft gaan we wel even in de tuin spelen dan. Hij oogt verder niet ziek alleen een beetje waterige oogjes en een bleek bekkie, verder niks.
Ikvind het bijna niet om vol te houden! Ben echt zooooo chagerijnig vandaag!!! vanmiddag op visite geweest waar allemaal hapjes op tafel kwamen! Nou daar zit je dan met rammelende maag ! met een glaasje water... en nou zit vriendlief weer lekker soepie te maken en vlees!!!! Blegh
Ik heb geen honger maar het dieet valt me wel zwaar. Terwijl het proteinendieet goed vol te houden was. Waarom is het toch zo enorm duur grrrrrrrr. Anders was ik namelijk terug gegaan naar het proteinendieet.
Ik heb gisteravond gezondigd!! Tsjee wat voelde ik mij raar! Lag op bed en 00.00 lag ik nog wakker, mijn borst vibreerde helemaal, ik had het gevoel of zou ik wel vallen . Erg raar! De hartklachten waar ik maanden mee gelopen heb maar die eindelijk sinds 3 weken verdwenen zijn , zijn er weer helemaal!!!!! Zooo eng! Dus ik ben naar beneden gegaan, met het gevoel erbij neer te vallen en heb een boterham gepakt!