Monkey, lekker genieten van het eten dus! valt me inderdaad mee, met wt je bent aangekomen! Crisje, je bent erbijna met de kilo's!! Hier gister pannenkoeken gegeten, maar jeetje ik zat zo snel vol haha, ben ik niet meer gewend, maar wel heerlijk genoten! nu er weer vol tegen aan hoor!! Ohw een mijlpaal, ik pas broekmaat 46 weer, ik verzoop in mn andere broek! Heerlijk gevoel dus
door familie omstandigheden heb ik totaal geen trek de laatste dagen. dus heb het dieeet nu perfect gedaan de afgelopen dagen. maar wat een buikpijn heb ik zeg! ook van de stress maar ook honger. hoop dat het morgen over is en ik het nu vol kan houden om het netjes te doen. aan eten hoef ik in elk geval nog niet te denk dat scheeld. en qua gewicht gaat het zo ook harder de goede kant op.
Hello everyone! Jeetje, ik ben helemaal vergeten om hier af en toe een berichtje te plaatsen.. Maar eerlijk gezegd ook niet veel tijd voor gehad. Anyways.. Met cambridgen gaat het nog steeds goed! Heb er morgen 6 weken op zitten en heb niet één keer gesmokkeld, en het resultaat mag er zijn! Vandaag was er al 10,5 kilo vanaf! En ik zit nu dus zelfs onder m'n streefgewicht! Ik wilde graag 58 wegen, en weeg nu 57,5 kilo! Ben helemaal happy! Maar wat wel ''raar'' is.. Veel van m'n broeken die ik voor mn zwangerschap goed paste, zijn nu zelfs te groot! Maar ik heb niet het idee dat ik nu slanker ben dan voor m'n zwangerschap... :S Hmm.. Misschien omdat m'n lichaam gewoon veranderd is door de zwangerschap ofzo? Ik zou het anders niet weten.. Maar ben in ieder geval superblij! Nu mag ik eindelijk gaan afbouwen! Maar vind het toch best nog wel lang duren voordat je dan helemaal zonder cambridge verder gaat.. 3 weken afbouwen en dan weer 3 weken opbouwen.. Maar het is natuurlijk wel belangrijk! Hoe gaat 't hier verder? Zijn jullie allemaal nog streng bezig? Ik vond het de laatste weken steeds moeilijker worden om niet stiekem iets te nemen. Maar gelukkig niet gedaan! Dus hou vol allemaal! Als je iedere keer de kilo's eraf ziet vliegen voelt dat zoooveel beter dan een stuk chocola! Haha! Liefs!
Ik kon het niet laten om me vanochtend weer even te wegen, en nu is er in totaal 11,1 kilo vanaf! Mooi getal toch Vanavond weer wegen, en dat scheelt altijd wel ruim een kilo bij mij (in de avond & met kleren aan). Maar ik ben helemaal happy hoor! Zal binnenkort eens foto's plaatsen! Ook al ben ik hier niet zo actief geweest, ik wil jullie toch bedanken voor alle lieve reacties en antwoorden op mijn vragen! Thanks!
Yeaaahhh!! Mocht vanavond weer wegen, en ik woog zelfs in de avond mét kleren aan... 57 kilo!!! Ik ben zoooooooo blij! Dat is zelfs een kilo onder mn streefgewicht, en onder m'n gewicht voor mn zwangerschap! Al is mijn buik nu wel iets anders dan vóór mn zwangerschap natuurlijk Maar ik ben ZO blij, en ga dus eindelijk afbouwen! Ben benieuwd hoe dat gaat verlopen.. Hoe gaat 't met de rest hier? 't Is zo stil..
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari - lengte: 1.64 Gewicht bij laatste weging : 67,2 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Muppet1604 - 102 kilo - streven 62 kilo - 40 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 91.0 Startdatum 5 januari Nog 29 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari - lengte 1.80 Gewicht bij laatste weging: 78,2 Nog 8,2kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 67,4 Startdatum 9 maart- lengte 1.63 Nog 3.4 kilo te gaan!!! *Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 91,4 Startdatum 10 maart- lengte 1,70 Nog 21,4 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen Startdatum 1 april- lengte 1.77 Gewicht bij laatste weging: 118.2 Nog 43.2 kilo te gaan!!! *Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 104 kilo Startdatum 22 maart - lengte 1.65 Nog 24 kilo te gaan!!! *Dees68 - 125 kilo - streven 70 kilo - 55 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 108 kilo Startdatum 7 december (Cambridge vanaf 5 april) - lengte 1.68 Nog 38 kilo te gaan!!! *Horselover - 92,7 - streven 65 kilo - 27,7 kilo afvallen Startdatum 8 april - lengte 1.72 Nog 27,7 kilo te gaan!!! *ikke1981- 104,9- streven 75 kilo - 29,9 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 99,4 Startdatum 10 april (BCM dieet)- lengte 1.77 Nog 24,4 kilo te gaan!!! jippie ja jee!!! in 5,5 wk ook 10 kilo afgevallen. mijn consulent wou me bijna niet geloven omdat ik toch wel eens smokkel en elke dag wel iets van een salade eet. maar gaat super goed dus. ben zoooooo blij!!! ook 7 cm van mn buik omvang en bijna 3 kledingmaten. en ik paste een oude broek van ruim 5 jaar geleden weer!! later op de dag zit die niet zo lekker meer maar hij past tenminste. stuiter stuiter stuiter (lijk wel een tijgetje!) voel me ook veel beter, iedereen zegt het ook dat ik er veel gezonder en stralender uitzie. blij blij blij (ik ga nog een paar maandjes door) Super mommy! heel knap hoor, succes met afbouwen.
Ik ben deze week niet aan het dieeëten. Zit bij mn zussie in frankrijk en d'r hobby is..............koken Alleen jammer dat t weer niet meewerkt tis dan wel beter als in nederland, maar toch.. En de voorspelling is...dat t weer beter wordt....als we naar huis gaan. Je krijgt t weer wat je verdient zeggen ze dan..en bedankt he
Hier is het ook even waardeloos! Baal even flink van mezelf,bahhhhhhhhhhhhh Maar schouders eronder en ik ga er weer voor! Was net zo lekker bezig zonde om het weg te gooien toch?!
hey luitjes zijn er nog mensen die zakjes of repen weg willen doen ik wil namelijk niet meer naar mijn consulente die heeft zelf zwaar overgewicht en als ik daar kom voor zakjes te halen moet ik mijn wegen in de woonkamer waar de hele familie pizza aan het eten is ja sorry hoor maar daar zit ik dus niet op te wachten en er zit geen andere consulente om de hoek heb mij al ingeschreven om zelf consulente te worden maar daar heb ik nog niks van gehoord dus heb je nog zakjes over stuur mij even een berichtje met wat je heb en wat je er voor wilt hebben incl verzendkosten gr. cat
Waarom vraag je dan niet aan een andere consulente of die t op wil sturen (als ze dat mogen doen??) Ik snap dat je je niet wilt wegen op zo'n manier. En ik denk dat CB zelf het daar ook niet mee eens is. Ze vragen toch wel enige privacy voor de klant. En ik meen dat je alleen consulente kunt worden als je zelf al veel afgevallen bent.
ben hier ook al 3 dagen zwaar aan het zondigen, beetje boos nu op vriend die me steeds weet te verleiden. deze week weer trouw aan de lijn. catwomen, kan je niet helpen maar snap je probleem. succes er mee!
Hey meiden, Ik kom me weer melden hier. Helaas is de poging mislukt, dus ga morgen weer beginnen met cambridge. Zal wel zwaar worden want heb de afgelopen 2 a 3 weken gewoon heerlijk kunnen eten. Moet wel zeggen dat ik goed op gewicht ben gebleven gelukkig. Consulente heeft het alleen heel druk morgen dus hopelijk kan ik deze week terecht om te wegen dan ga ik morgen wel alleen shakes ophalen
Ik heb vandaag even een belansdag gedaan, 3 shakes, normaal heb ik er 2 en een normale maaltijd. MOest even van mezelf, even weer de schop onder me (nog) dikke kont
oh wat jammer wennes!! gaan jullie nog gewoon door met proberen? succes met weer opstarten, is altijd moeilijk.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari - lengte: 1.64 Gewicht bij laatste weging : 67,2 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari - lengte 1.80 Gewicht bij laatste weging: 78,2 Nog 8,2kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 67,4 Startdatum 9 maart- lengte 1.63 Nog 3.4 kilo te gaan!!! *Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 91,4 Startdatum 10 maart- lengte 1,70 Nog 21,4 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen Startdatum 1 april- lengte 1.77 Gewicht bij laatste weging: 118.2 Nog 43.2 kilo te gaan!!! *Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 104 kilo Startdatum 22 maart - lengte 1.65 Nog 24 kilo te gaan!!! *Dees68 - 125 kilo - streven 70 kilo - 55 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 108 kilo Startdatum 7 december (Cambridge vanaf 5 april) - lengte 1.68 Nog 38 kilo te gaan!!! *Horselover - 92,7 - streven 65 kilo - 27,7 kilo afvallen Startdatum 8 april - lengte 1.72 Nog 27,7 kilo te gaan!!! *ikke1981- 104,9- streven 75 kilo - 29,9 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 99,4 Startdatum 10 april (BCM dieet)- lengte 1.77 Nog 24,4 kilo te gaan!!! Zo meiden ik heb mezelf van de lijst gehaald. Als jullie naar mn banner kijken zien jullie waarom! Heel veel succes nog! En als ik bevallen ben dan ga ik weer beginnen.
Ohw wat super!! Gefeliciteerd!! Ik heb net even snel op de weegschaal gestaan (zonder kleren) en woog 96.9 YES Zal morgen ochtend nuchter erop staan en dan weer mn gewicht door geven
@ Muppet: gefeliciteerd meis, geniet ervan. @ Marieken: Ja we gaan gewoon door. Weet alleen niet wanneer, volgende week belt de arts om door te nemen hoe nu verder. Net bij consulente geweest om te wegen en ben in die 3 weken dat ik gestopt ben gewoon nog 1,8 kilo afgevallen en dat met gewoon eten.
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari - lengte: 1.64 Gewicht bij laatste weging : 67,2 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari - lengte 1.80 Gewicht bij laatste weging: 78,2 Nog 8,2kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 67,4 Startdatum 9 maart- lengte 1.63 Nog 3.4 kilo te gaan!!! *Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 87,7 Startdatum 10 maart- lengte 1,70 Nog 17,7 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen Startdatum 1 april- lengte 1.77 Gewicht bij laatste weging: 118.2 Nog 43.2 kilo te gaan!!! *Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 104 kilo Startdatum 22 maart - lengte 1.65 Nog 24 kilo te gaan!!! *Dees68 - 125 kilo - streven 70 kilo - 55 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 108 kilo Startdatum 7 december (Cambridge vanaf 5 april) - lengte 1.68 Nog 38 kilo te gaan!!! *Horselover - 92,7 - streven 65 kilo - 27,7 kilo afvallen Startdatum 8 april - lengte 1.72 Nog 27,7 kilo te gaan!!! *ikke1981- 104,9- streven 75 kilo - 29,9 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 99,4 Startdatum 10 april (BCM dieet)- lengte 1.77 Nog 24,4 kilo te gaan!!!
zie je dat vergat ik dus iedere keer, Wennes balen zeg dat het niet gelukt is! Hoelang zijn jullie al bezig??