Gefeliciteerd muppet. Nu niet alles gaan eten wat je tegen komt he. Dat moet er straks ook weer vanaf
Mommy070209. gefeliciteerd met het behaalde resultaat Goed hoor!!!! Wennes, klote dat poging 2 niet gelukt is Hoop dat 3 maal scheepsrecht voor jullie is, mijn duimen draaien in elk geval... Muppet, supergefeliciteerd!!!!! Geniet ervan!!! Crisje, las dat je ook flink gezondigd hebt? En aangezien we een beetje hetzelfde opgaan kan je vast wel raden dat ik ook flink gezondigd heb. Eten, drank, het kon echt niet op. Heb dan ook niet op de weegschaal durven staan Ben vandaag weer begonnen en tot nu toe geen honger ...
@monkeylove, ik ben nog steeds aan t zondigen, of alweer eigenlijk. Eerst die week met de communie, toen 2 of 3 weken CB gedaan. En zit nu in France bij mn zus die erg van koken houdt, je raad het al...
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari - lengte: 1.64 Gewicht bij laatste weging : 67,2 kilo Nog 9,2 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari - lengte 1.80 Gewicht bij laatste weging: 78,2 Nog 8,2kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 67,4 Startdatum 9 maart- lengte 1.63 Nog 3.4 kilo te gaan!!! *Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 87,7 Startdatum 10 maart- lengte 1,70 Nog 17,7 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen Startdatum 1 april- lengte 1.77 Gewicht bij laatste weging: 118.2 Nog 43.2 kilo te gaan!!! *Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 104 kilo Startdatum 22 maart - lengte 1.65 Nog 24 kilo te gaan!!! *Dees68 - 125 kilo - streven 70 kilo - 55 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 108 kilo Startdatum 7 december (Cambridge vanaf 5 april) - lengte 1.68 Nog 38 kilo te gaan!!! *Horselover - 92,7 - streven 65 kilo - 27,7 kilo afvallen Startdatum 8 april - lengte 1.72 Nog 27,7 kilo te gaan!!! *ikke1981- 104,9- streven 75 kilo - 29,9 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 96.0 Startdatum 10 april (BCM dieet)- lengte 1.77 Nog 21.0 kilo te gaan!!! Helemaal happy, totaal weer 2,1 eraf!! De eerste 10 kilo is bijna een feit!
Joehoe Tijd geleden weer, maar ben erg druk geweest met alle leuke dingen Ik zie dat de meesten goed op weg zijn of nu ff staken. Moet ook kunnen toch Ik heb ook zwaar gezondigd, maar we gaan weer rustig aan doen. @ Wennes balen dat het niet gelukt is. Ik hoop het allerbeste voor jullie! Hier woog ik vorige week 65.9 voor de Q-day nachtmerrie, hahaha! Nu is het weer 67,2 aangezien ik alles heb gegeten wat god verboden heeft..hehehe! Volgende week hopelijk weer in de 66 Overigens ik ben nog niet ongesteld en zit op dag 38...en negatief getest. Ik ben bang dat het komt door het afvallen, want dit is wel erg extreem lang
hihi ja inderdaad, op naar de 10, en als ik straks onder de 90 weeg weer helemaal een mijlpaal! Zo heb ik iedere keer een mijlpaal Heb me net op 2 paar schoenen getrakteerd
Hoi dames, Ik heb eigenlijk een vraagje, ik was voor me zwangerschap best sportief en woog 58 kg Ik eet zoiezo niet veel met moeite eet ik in de ochtend een tosti en zo niet dan gewoon helemaal niks tot de avond eten. snoep verder ook niet enz ben met me zwangerschap 30 kilo aangekomen en heb er nog 12 teveel nu. raden jullie mij dit dieet ook aan of? ik eet al niet goed laat ik dat er wel bijzeggen bedankt alvast
Als je al niet goed eet, piece of cake zou ik zeggen hahah... Je krijgt met dit dieet alle voedingsstoffen binnen die je nodig hebt. Neem je gewoon smorgens een shake, smiddags 1 en in de avond een reep... Je kan het in elk geval altijd proberen natuurlijk...
Als je al niet veel eet, dan kan je het zeker proberen! Doordat je dan wel "eet" zal het afvallen zeker wel goed gaan omdat je spijsvertering opgang komt! Proberen waard zou ik zeggen
Hoi, het lijkt wel op de modifast dieet ik ga het zeker doen.het is de moeite waard om te proberen toch? en volgens mij 50 euro per week toch bij de cambridge? groetjes
Crisje, lekker genieten hoor, zou ik ook doen Hopelijk valt de schade mee als je weer thuis bent Ladylola, hoop toch heel erg dat je snel een poitieve test in je handen hebt. Met welke test heb je getest? Cambridge is rond de 50 euro per week idd Celia82. Maar het is bij mij de moeite waard geweest Ik ben er 20 kilo mee afgevallen en de laatste kilootjes doe ik dokter Frank, want ik moet eerlijk zeggen dat tot 20 kilo cambridgen voor mij de limiet betekende haha...
Ik hoop het ook. Zit nu op dag 39 en heb nog steeds last van duizelingen. Ik vind het erg bizar, want cambrigde doe ik al 5 weken niet meer dus vind het wel een late reactie als het door het afvallen uitblijft. Ik heb kruidvat 2 voor 5 euro gedaan. Ik ga zondag de tweede doen. Dan ben ik 5 dagen later dan de eerste. En al die negatief is, maar langs de huisarts. Ik krijg nu stille hoop, maar hopen durf ik niet Bang voor de teleurstelling als het niet zo is. Monkey ik zie trouwens dat je bent gestopt met cambrigde? Nu over op dokter frank? Goed hoor...heerlijk he weer kunnen eten. Vooral jij na al die weken. Bevalt dr frank?
pffff hier is het zwaar..... Heb vanaaf ook gewoon wat gegeten en meteen heel slecht (friet). Twijfel op het moment enorm of ik ermee doorga. Morgen is het een jaar geleden dat ik geopereerd ben aan buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus zit momenteel niet lekker in mijn vel. Ben nu niet sterk genoeg en wil het ook niet. Maar van de andere kant nog een kilo of 5 en ik zit op de 80, klinkt toch weer beter dan 85. Pffff weet het allemaal ook niet zo goed nu. Van de andere kant de vorige keer dat ik 3,5 week gestopt was ivm behandeling was ik nog 1,8 kilo afgevallen en dat met gewoon eten dus ik val wel af alleen veel langszamer. Hoe bevalt het dr frank dieet Monkey love????
Klote voor je Maar je voelt je over een week of wat vast veel beter als je toch door hebt gezet ipv dat je weer bent aangekomen Sterkte... Dr Frank gaat best oke eigenlijk. Eten is wel lekker maar soms zelfs teveel. Val wel af en daar gaat het uiteindelijk om. Maandag zet ik mijn afgevallen gewicht weer op de lijst
Cambridgers 2010 *Monkeylove - 86,8 kilo - streven 58 kilo - 28,8 kilo afvallen Startdatum 4 januari - lengte: 1.64 Gewicht bij laatste weging : 65,9 kilo Nog 7,9 kilo te gaan!!! *Buddy - 105 kilo - streven 70 kilo - 35 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 78 kilo Nog 8,1 kilo te gaan!!! *Crisje - 100,6 kilo - streven 70 kilo - 30,6 kilo afvallen Startdatum 8 januari - lengte 1.80 Gewicht bij laatste weging: 78,2 Nog 8,2kilo te gaan!!! *Ladylola - 75,1 kilo - streven 64 kilo - 11,1 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 67,4 Startdatum 9 maart- lengte 1.63 Nog 3.4 kilo te gaan!!! *Wennes10 - 98,2 kilo - streven 70 kilo - 28,2 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 87,7 Startdatum 10 maart- lengte 1,70 Nog 17,7 kilo te gaan!!! *mamavanBatuhan - 121.8 - streven 75 kilo - 46,8 afvallen Startdatum 1 april- lengte 1.77 Gewicht bij laatste weging: 118.2 Nog 43.2 kilo te gaan!!! *Marieken - 114 kilo - streven 80 kilo - 34 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 104 kilo Startdatum 22 maart - lengte 1.65 Nog 24 kilo te gaan!!! *Dees68 - 125 kilo - streven 70 kilo - 55 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 108 kilo Startdatum 7 december (Cambridge vanaf 5 april) - lengte 1.68 Nog 38 kilo te gaan!!! *Horselover - 92,7 - streven 65 kilo - 27,7 kilo afvallen Startdatum 8 april - lengte 1.72 Nog 27,7 kilo te gaan!!! *ikke1981- 104,9- streven 75 kilo - 29,9 kilo afvallen Gewicht bij laatste weging: 96.0 Startdatum 10 april (BCM dieet)- lengte 1.77 Nog 21.0 kilo te gaan!!!
mn consulent zegt ook dat je het beste dokter frank er bij kunt doen qua maaltijd en dan mag je heel veel. alle vlees, vis, kaas, groentes.. heerlijk dus. daar kom ik wel een heel end mee. heb afgelopen week alleen maar slecht gegeten, elke dag begon ik met frisse moed maar aan het einde van de middag zat ik al weer met koolhydraten in mn hand en ben nu weer een kilo zwaarder.. maar vandaag gaat nog goed, lekker bruine bonen schotel vanavond en morgen eindelijk naar de sportschool. succes allemaal. en wennes, als je koolhydraat arm blijft eten zul je ook blijven afvallen hoor. en snap heel goed dat je nu niet zo lekker in de vel zit. dus doe het anders even rustig aan met dieeten, daar kun je straks altijd weer mee beginnen meid. monkeylove, hoeveel ben je nu met dokter frank afgevallen dan? ladylola, hoe was je zwtest??!!!
2,6 kilo in 1 week Had meer kunnen zijn, maar kon mijn moederdagontbijtje toch niet laten staan? En de rest van alle lekkere dingen op moederdag ook niet haha...