klinkt heel goed, en heb je dan ook gewoon kaas enzo gegeten want daar zitten dan wel weer heel veel kcal in. ik denk dat ik ook aan dokter frank ga als mn spullen op zijn, vooral omdat ik vreselijk uit mn mond ga stinken van cb. ik heb er niet zn last van maar volgens zeggen is het echt erg en het is niet zo leuk als je met je partner wilt knuffelen en die draait steeds weg omdat je stinkt hahaha en smint enzo werkt niet echt lang, vreet me gek aan die dingen en daar zitten ook veel kcal in.
op kaas kan ik wel leven dan ga ik daar ook mee verder straks, ben wel benieuwd of dit jou blijft bevallen en wat je resultaten daarmee blijven zijn. hou me op de hoogte oke.
Ik ben weer terug in t land. Kan beginnen met de vakantie rommel op te ruimen :x niet echt mijn hobby, pak liever de spullen in Ben in die 2 weken 5 kilo aangekomen, dat krijg je ervan als je dus niet opbouwt maar meteen alles gaat eten Nu maar weer vol ertegen aan en de bedoeling is om dat tot t einde vol te houden, denk dat dat zo'n 6 tot 8 weken zal zijn. Als t er 8 blijken te worden dan sla ik de eetweek wel over, ga dat niet doen voor die 2 weken. @wennes, hoe gaat t nu met je? @ladylola, ik dacht dat jij t was die een zw.test ging doen. Hoe was de uitslag?
welkom terug crisje, leuke vakantie gehad?? en tja, die kilo's zitten er dan weer snel aan he. succes met weer streng zijn. monkeylove, ik hoorde dat je bij dokter frank ook koolhydraat arm brood mag eten zoals speltbrood.. ervaring mee? want dat smaak redelijk als gewoon brood, best lekker.
Wauw Moneky wat goed zeg dat je verder bent gegaan met dr Frank. Ik hoor er ook goede verhalen over! Hoop dat je gauw je streefgewicht behaald! @ Crisje enne lekker vakantie dus gehad? Ik was vergeten waar je naartoe bent geweest ...*bloos* ..jammer van die 5 kilo Cambridge is wel funest idd als je veel eet ineens. @ Marieken...erg he die geur uit je mond Ik had dat ook al na anderhalve week. Echt ilgh Ennuh idd kaas is echt niet erg om mee te diëten en al het andere is ook heerlijk Hier alles op en af. Het sporten gaat top en de kilo's gaan rustig aan goed, maar de weekenden zijn funest voor mij. Ik hou van een feestje en een borreltje. Dag erna standaard een slechte hap...of veel om de kater weg te eten, dus op maandag mag ik het weer bezuren. Ik weeg nu 66.9, maar vrijdag zal ik mijn nieuwe gegevens invoeren. Ik krijg dan weer een totale meting Verder nog steeds negatieve testen en nog steeds geen menstruatie...zit al op dag 44
Ik ben naar zuid frankrijk geweest. En het was letterlijk een lekkere vakantie Dag 44 al???? Ben je al naar de dokter geweest? Dit is wel erg lang, of heb je dit al eerder meegemaakt?
monkeylove, ik heb wel rond gezocht op internet maar wil toch even zeker weten.. alles waar amper tot geen koolhydraten in zitten mag je dan onbeperkt eten? ook het koolhydraat arm brood?
Hey hey! Zou het eigenlijk niet weten ... Je mag geloof ik tot 30 gram koolhydraten op een dag dus ook brood... Je mag alles eten, als het maar tot 30 gram koolhydraten is. Ik maak ook pannenkoekjes maar dan met sojameel. Vanmorgen bakje kwark met haverzemels en een gebakken eitje. Maar ben gister lekker wezen eten bij een pannenkoekenrestaurant. Lekker ijsje na en een paar biertjes erbij Ben vanmorgen maar niet op de weegschaal gaan staan Crisje, ben je inmiddels weer begonnen met cb? Ben benieuwd hoe het gaat. Ah, die 5 kilo ben je zo weer kwijt denk ik Ladylola, weet je al wat meer?
Hey meiden, Hier ben ik nu echt gestopt met cb. Zowieso heb ik een zware penicilline kuur en de tabletten vielen niet fijn op zo'n bijna lege maag en omdat we toch volop aan een onderzoekstraject meedoen ivm kinderwens besloten ook voorlopig niet meer te beginnen. Het heeft toch invloed op je hormoonhuishouding en die werkt bij mij al bijna niet, dus mijn gevoel was er niet goed meer bij. Let wel erg op met eten en moet zeggen dat ik tot nu toe nog geen kilo aangekomen ben (in 5 dagen). Ga wel elke dag op de weegschaal staan. Dus meiden ik wil jullie allemaal erg veel succes wensen en zet m op jullie kunnen het!!!!! liefs Wen
Het gaat niet zo lekker nu. Was dinsdag begonnen en woensdagavond ging ik de mist in. Donderdag had ik totaal geen motivatie en vandaag ben ik flink beroerd en heb dus ook gewoon gegeten. Van die 5 kilo ben ik er al 2 weer kwijt Als ik mij morgen beter voel ga ik morgen weer beginnen. En als ik dan weer eenmaal in t ritme zit sla ik de eetweek over die ik na 6 weken moet hebben. Het is zo moeilijk om dan weer te beginnen..
nou hier ook drama crisje.. het echt beginnen lukt mij ook niet. ik wou er dokter frank bij doen maar ik val al 2 weken niet meer af.. ik blijft zelfs met 5 ons heen en weer slingeren. baal er flink van, alleen het strenge werkt blijkbaar.. en dat hou ik niet vol.. heb juist een koelkast vol dokter frank gehaald, eerst dat maar op maken dan weer streng denk ik. baal baal gelukkig ben je wel 2 kilo kwijt crisje, is best snel nog. wennes, heel veel succes meid! en laat nog eens van je horen oke. ik ga in elk geval voor je duimen en vind het een wijs besluit om te stoppen. er zijn nu belangrijkere dingen voor jullie. dikke kus!
en weet je wat ik dan niet snap monkeylove, in het CB zitten per 3 zakjes 50 gram koolhydraten. dus dat samen met dokter frank werkt al niet omdat je dan te veel koolhydraten binnen krijgt. en als je een reep neemt is dat nog veel meer..
Ik doe alleen dokter Frank nu. Geen cb. Dan werkt het wel, maar heb echt last van een "zondigweekend". Maar maandag ga ik er echt wel weer tegenaan hoor pffff...
Misschien een stomme vraag... Maar als je bezig bent met proberen zwanger te worden... is dit dan een dieet wat je aan kan raden of juist af te raden? Ik heb t zelf een klein jaar geleden gevolgd namelijk (heb nog voor 2 weken zakjes in de bijkeuken liggen ) Maar heb op de een of andere manier heel erg t gevoel dat door dit dieet mijn cyclus helemaal van slag was (zie onderschrift). Is dit mogelijk en heeft iemand anders hier ook problemen mee?
ik geloof dat wennes het zelfde ervaarde. zij is ook gestopt omdat ze zwanger willen worden. zelf raad ik een streng dieet zeker niet aan. het is een echt crash dieet waar je hele lichaam van slag van raakt. je kan het eventueel wel 50-50 doen. een deel zakjes en dan 's avonds een gezonde maaltijd. dan gaat het minder hard en heb je genoeg voedingsstoffen voor je cyclus.
ZIjn we toch weer gelijk Het volhouden is me door gebrek aan motivatie nog niet gelukt en heb vh weekend nergens naar gekeken. Maar morgen MOET ik er weer tegenaan. Ik moet nog wat kilo''s en dan braaf opbouwen en dan is de zomer alweer een heel eind voorbij