Snel afzeggen die afspraak. 250 euro.........ze zijn niet goed wijs. Bij Cambridge betaal je 17,50 voor het intake gesprek. Vervolgens zijn alle gesprekken gratis, betaal je alleen de produkten die je mee neemt. De 1e x was Cambridge bij mij wat duurder dan 50 euro. Ik heb wat extra dingen gekocht. Zoals een bouillon zodat ik s'avonds nog iets lekkers kan nemen. En een potje poeder om mijn water op smaak te brengen, vind water niet zo lekker en krijg daar nooit 2,5 ltr van weg gewerkt. Nu kost t me geen enkele moeite. Maar met die 2 potten poeder doe je heel erg lang. Maar die extra kosten hoeven dus niet, ligt helemaal aan jezelf.
Hoi dames, Nou ik ben maar begonnen met modifast is bijna hetzelfde toch? 1ste dag vandaag wel zwaar hoor! maar volgens mij is het ff afzien en doorbijten.. wat mag je bijv wel als je ff echt niet meer kunt,, komkommer?sla?boulion? en verder?
Hier in 6 weken tijd ruim 15kg kwijt! Ga nu stoppen met cambridge ivm nieuw afspraak voor de MMM. Zit in me 2e afbouwweek. Ik vond het een geweldig product, zit zelfs te denken om consulent te worden.
Tis stil hier. Hoe ist met iedereen? Hier ben ik maar weer voor de zoveelste keer begonnen, die laatste loodjes he.... Maar het was ook altijd wat de laatste tijd. Een hoop gezuip en regelmatig een bbq of vette hap met t voetballen, vervolgens de kermis erachter aan. Motivatie was helemaal weg. Die is er ondertussen weer, zit aan de 2e dag en heb er nog geen moeite mee. Maar 4-8 is ons meisje jarig en n paar dagen later zitten we 2 wkn op de camping. Maar damn..dan heb ik mijn gewicht nog niet in die 2 a 3 weken. Schiet niet op zo. Ik ben in ieder geval niet aangekomen in de afgelopen weken. Moet nog steeds 8 kilo kwijt dus. Volgens mij ga ik daar maanden over doen :x En dan nog eens af en opbouwen, de zomer is voorbij denk ik als ik onderhand klaar ben. Naja, we gaan er maar weer voor.