Hoi Hoi, Ik wil graag in contact komen met meiden / moeders uit Waalwijk, Drunen, Heusden etc. Dit om ervaringen etc uit te wisselen ik zal mij even voorstellen, Ik ben Nathalie 23 jaar en woon in oud - heusden. samen met mijn vriend en 2 honden. ons 1e wondertje is op komst en word rond 24-01-2012 geboren
Hoi Nathalie! Ik kom uit Waalwijk 24 jaar, naam laat ik liever nu nog geheim omdat niemand weet dat we bezig zijn. Wil dat even zo laten. Maar wel leuk zo uit de buurt! Ben pas gestopt met de pil en menstrueer nu. Gaan voor ons 1e kindje.
Hey Mopke, Ik wens je veel succes met zwanger worden spannend he de aankomende periode ik heb zelf ma 1,5 jaar in waalwijk gewoond ga nu 15 sept richting heusden maar ken bijna niemand uit die buurt van omg waalwijk, drunen etc heb namelijk daarvoor 21 jaar in Tilburg gewoond haha en heb in die 1,5 jaar tijd weinig contacten kunnen zoeken in die richting omdat ik druk was met werken dus denk misschien zo gr
Hey Nathalie, Ik woon al heel mijn leven in deze omgeving. Dat is wel leuk hoor Heusden. Kleiner dan Waalwijk dus volgens mij meer kans om snel vrienden te maken. Ik werk ook veel dus ik snap wat je bedoeld.
Hey Nathalie, Ik woon in Drunen En ben nu zwanger van ons 1ste kindje en ben nu 22 weken. Dan wonen wij niet ver van elkaar vandaan. Ik heb sinds ik zwanger ben steeds minder contact met mijn echte vriendinnen omdat deze allemaal vrijgezel zijn en dergelijke en ik nu toch anders tegen dingen aan kijk. Maar leuk je hier te ontmoeten. Gr Linda