Cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door HabibiAna, 6 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Een boel slechte ervaringen dus! Hmm ik heb die extra 6 kilo's van de tweede zeangerschap overgehouden en krijg ze er niet af. Ik eet gezond. Sporten lukt nog niet, omdat ik functionele bi heb helaas.

Dacht daarom aan dit dieet.

2. Zoumooizijn

Zoumooizijn Actief lid

22 jun 2013
    477
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vorig jaar ruim 20 kilo mee afgevallen en inmiddels zit er 30 weer aan.. Zag laatst mijn oude consulente toevallig en ook zij was weer flink aangekomen. Het gaat mooi snel om het eraf te krijgen, maar als je niet veranderd, zit het er zo weer aan. Ik dacht echt, dat gebeurt mij niet! Nou wel dus....... ;)

3. Imensa

Imensa Niet meer actief

Was aagje naar antwoorden. Jammer dat je het in de wind sloeg.

Gelukkig (rottige voor jullie) alleen maar slechte ervaringen.

Geef je lichaam even tijd om te herstellen en ga dan nog eens kijken of je kunt gaan sporten.

4. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Lopen en Pilates doen ( dat kan zelfs met verotte rug en tukke bekken, wel even wat lessen zodat je weet welke oefeningen wel en niet).

Goed gedoseerd eten en je kan zeker proberen de koolhydraten en suikers eens te laten staan. dat zo een paar maanden volhouden grote kans dat ze weg zijn of dat het gewicht er nog zit maar dan spieren zijn.

5. A2CA

A2CA Niet meer actief

TS 6 kilo in 3 weken is ook niet echt gezond, maar dat wil je niet horen en weet je zelf denk ik ook wel. Als je koolhydraatbeperkt of arm eet val je ook lekker af en het is goed vol te houden dan zal je die 6 kilo echt wel lukken tot de kerst.

Maar wat je zelf wilt doen is natuurlijk aan jou, met het CB dieet kun je nog beter gaan crashen want dat is het gewoon.

Deel Deze Pagina