hoe dan ook, hoop gewoon dat het werkt want daar gaat het om he en afvallen lijkt me hoe dan ook zwaar, welk dieet je ook gebruikt. succes ermee!
ik zei toch al dat het wel echt werkt. ik heb nog geen negatieve verhalen gehoord, die zijn afgevallen. vaak als je weer aan komt ligt dat helemaal aan je zelf, en aan je eetlust, als je teveel gaat eten kom je gegarandeerd weer aan. en dan moet je het niet op het product steken want zo is het gewoon niet. je moet gewoon je hele leven opletten! ik zou het zo weer doen, en ben blij dat ik van die kilos af ben, en ga binnen kort nog een paar afhalen met cambridge !
ik zei toch al dat het wel echt werkt. ik heb nog geen negatieve verhalen gehoord, die zijn afgevallen. vaak als je weer aan komt ligt dat helemaal aan je zelf, en aan je eetlust, als je teveel gaat eten kom je gegarandeerd weer aan. en dan moet je het niet op het product steken want zo is het gewoon niet. je moet gewoon je hele leven opletten! ik zou het zo weer doen, en ben blij dat ik van die kilos af ben, en ga binnen kort nog een paar afhalen met cambridge !
DIT VOND IK OP INTERNET: --------------------------------- De ontwikkeling van het cambridge dieet gaat terug naar 1970. Aan de universiteit van Cambridge hebben voedingswetenschappers het dieet ontwikkeld. Wanneer het cambridge dieet gevolgd wordt, wordt het normale voedsel vervangen door verschillende shakes, soepen en repen. De maaltijden bevatten weinig vet, koolhydraten en calorieen. Ze zijn eiwit rijk en leveren ook de benodigde vitamines, mineralen en vezels. In het begin van het cambridge dieet eet u 3 maal per dag. Elke maaltijd bevat rond de 155 kcal. Per dag is uw calorieen inname dus ongeveer 500. Door deze zeer lage hoeveelheid kan men snel afslanken. Om de afvalstoffen af te voeren wordt er aangeraden dagelijks 2,5 liter water te drinken. Na de afslankfase wordt het aantal cambridge dieet maaltijden afgebouwd en wordt er weer overgeschakeld op normale maaltijden. Hierbij ligt de focus op het opbouwen van de koolhydraten hoeveelheid. Om blijven op gewicht te blijven biedt het cambridge dieet een beheersfase waarin het uiteindelijke voedingspatroon wordt uitgewerkt. * Calorieen tellen is niet nodig door afgepaste maaltijden * Afslanken kan in een korte periode * Gewichtsverlies wordt behouden voor beheersplan * Meerdere zorgverzekeraars vergoeden het Cambridge dieet. * Geen JoJo effect Afslanken met het cambridge dieet wordt altijd gedaan onder begeleiding van een consulent. De maaltijd vervangende producten zijn te koop bij deze consulent
als je er onvruchtbaar van kan worden lijkt het me toch echt niet gezond dus als je weet dat je nog kids wil zou ik het al zeker niet doen. en waarom op zo snel afvallen op een ongezonde manier als je het ook op een gezonde manier kan maar dan wel minder snel? als het langzamer gaat is de kans gewoon veel groter dat je die kilo's defenitief kwijt bent. wanneer je na zo een dieet terug normaal gaat eten neemt je lichaam alles wat het in die tijd niet heeft gehad ineens op waardoor je die verloren kilo's er heel snel terug bij hebt. ik zou het op een gezondere maniet doen zo ben iki ook 13 kilo afgevallen op 3 maanden en ik weet zeker dat ik nog kinderen kan krijgen.
waar staat dat nou weer ? dat je er onvruchtbaar van kan worden ? das gewoon grote onzin ! tegenwoordig word je overal onvruchtbaar van. anders mag je dat van je huisarts echt niet doen hoor ! en daar ben ik toestemming gaan halen. waarom lang over doen als het snel kan. 35 kilo heb je binnen een jaar er anders niet af hoor.! en ik vind het ideaal. en ben niet aan gekomen. dus dat zal ook wel allemaal mee vallen terwijl ik een echte snoeper ben !
dat klopt ja, ddor een vet-arm dieet te volgen ben je verminderd vruchtbaar. Hier een stukje uit de Humon Reproduction, waar amerikaanse wetenschappers onderzoek hebben gedaan: ________________________________________ Amerikaanse wetenschappers onderzochten de voedingsgewoonten van 18.555 jonge vrouwen die problemen hadden om zwanger te worden. Volgens hoofdonderzoeker Jorge Chavarro kwam hieruit een opvallend verband naar voren tussen een vetarm dieet en een verhoogd risico op onvruchtbaarheid als gevolg van verstoorde of uitblijvende ovulatie. Bij vrouwen die minstens twee vetarme maaltijden per dag gebruikten, was het risico op onvruchtbaarheid 85 procent hoger dan bij wie het met minder dan één vetarme maaltijd per dag deed. Vrouwen die tenminste één vetrijke maaltijd per dag aten, zagen hun risico op onvruchtbaarheid met 27 procent verminderen, vergeleken met vrouwen die slechts een keer per week een vetrijke maaltijd consumeerden. _________________________________________ Het volgen van diverse dieeten waarbij je weinig tot geen vetten binnekrijgt (zoals helaas dit cambridge dieet), heeft tot gevolg dat je 85 % meer kans maakt op onvruchtbaarheid, dus Talia spreekt wel de waarheid, al had Talia beter haar post kunnen onderbouwen WAAROM dit zo is
wel apart want voor ik zwanger werd (ik woog meer als honderd kilo) ben ik met een vetarm dieet afgevallen(zon 30 kilo) en binnen korte tijd was ik zwnager! maarja dat was geen cambridge dat was vetarm dieet.