speciaal cadeau voor zieke moeder

Discussion in 'De lounge' started by Dana, May 17, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dana

Dana Niet meer actief

Hoi,

ik post niet gauw maar ik doe het nu wel in de hoop dat iemand advies voor me heeft. mijn moeder heeft borstkanker en haar borsten moeten geamputeerd worden, nou gaat dit de komende weken gebeuren en is ze ook jarig in die tijd. ik wil haar graag een speciaal cadeau geven, liefst een sieraad of zo waar ik een tekst in kan laten graveren dat we er altijd voor haar zijn.

de plaatselijke juwelier hier loopt maar 100 jaar achter ;) dus dat is geen optie.

weet iemand een website waar je dat kan laten doen? ik heb me rot gezocht en kan er niet uitkomen.

bedankt alvast!

liefs,
    Dana ;)

2. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik weet niet of je misschien een mooie familiefoto o.i.d. hebt? Ik heb na de geboorte van onze dochters de opa's en oma een gegraveerde fotolijst cadeau gedaan, met een foto van onze dochter. Maar in jou geval leuk om dan die familiefoto erin te doen? En dan een lieve boodschap erin laten graveren, zoals bijvoorbeeld "Voor altijd samen"..

Het is uiteraard maar een idee'tje. In ieder geval heel veel succes met je moeder, en hou je sterk!

3. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt!
    dat is best een leuk idee inderdaad, heb je dat via een webshop gedaan?

4. Angellove90

Angellove90 Bekend lid

Mar 2, 2011
    731
    0
    0
    Student Vastgoed & Makelaardij
    Noord-Brabant
    Ik heb dat lijstje gekocht bij een plaatselijke juwelier, en ook daar laten graveren. Neem aan dat de juwelier bij jou in de buurt wel gewoon kan graveren? Anders kun je ook een lijstje kopen bij een fotowinkel..

Net schoten me ook nog 2 andere dingen te binnen. M'n zusje en ik hebben een gouden (plaat)hangertje gekregen voor aan een ketting, met een foto van onze moeder erop gegraveerd. Maar ik weet niet of ze dat via internet ook doen? Is volgens mij ook vrij prijzig..

En ik heb ook een keer een foto in glas laten laseren. Heb de website even voor je opgezocht en ze hebben een heleboel mooie dingen (vind ik zelf)..
    Kristallen kado's, kristal in glas en meer

5. Dana

Dana Niet meer actief

bedankt! ik ga die website eens bekijken :)

Share This Page