Meiden we zijn toe aan deel 2!! Mogen nog vele taarten en fotoposts volgen! Aphrodite: omgeving Groningen Curly: regio Gooi & Vechtstreek, almere, utrecht Francescak: deventer/twello/apeldoorn Sonja: omgeving Dordrecht/ Drechtstreek/ Breda/ Barendrecht/ Rotterdam/ Gorinchem/ Sliedrecht enz Sas: omgeving Den Haag Rotterdam Natasja: capelle aan den ijssel/nieuwerkerk/zoetermeer/rotterdam Pioen: omgeving Deventer/Apeldoorn MamaK: Rijswijk, Den Haag, Delft, Leidschendam, Voorburg, Zoetermeer, Nootdorp, Pijnacker, Westland, Wassenaar, Voorschoten Rozemarijke: Den Bosch, Zaltbommel, Waalwijk, Vlijmen, Vught. Maar voor m'n werk ben ik regelmatig in Culemborg, Houten en Zeist en ik kom eens in de twee weken ook in Eindhoven, dus daar zou ook nog kunnen Rianne1984 - omgeving Culemborg ( Beusichem, Zoelmond, Tiel, Buren, Leerdam, Everdingen, Vianen) Josianne: Regio: Rijswijk,delft,zoetermeer,ypenburg,nootdorp Denhaag,rotterdam en omgeving. zuurtje: omgeving Hasselt (Limburg in België)~ Kleintje88: oss/nijmegen knuffelkonijn - omgeving hardenberg, ommen, dedemsvaart, coevorden
O, en dan ook nog maar even hier: heeft iemand een how/to voor babygympies? Kan ik die op het geboortetaartje voor m´n zus maken
zo dan een deel 2! zie dat mijn omgeving nog niet is aan gepast als iemand dat kan/wil doen. even "regio achterhoek" erbij op zetten
al een 2e deel natasja zet je mijn gegevens er ook bij ik had je daarvoor een pb gestuurd mooie cars taart