Hallo Dames, Ik gebruik altijd zwital shampoo. En nu is het bijna op. Dus zoek ik iets anders. En wat ook betaalbaar is. Welke shampoo gebruiken jullie en hoevaak per week. Alvast bedankt!!
Wij gebruiken de baby en kids shampoo bar van helemaal Shea Super fijn hij is duur in aanschaf maar je doet er maanden mee veel langer dan met een fles shampoo en beter voor het milieu https://www.helemaalshea.nl/nl/baby-kids-zeep.html
Zwitsal als t 1+1 gratis is, gelijk groot verpakking met pompje. bevalt ons het beste Je hebt ook baby shampoo van de action, die vond ik ook prima
Ik heb tot m’n kinderen een jaar of 4 waren babyshampoo en daarna zwitsal kids gebruikt. Inmiddels zijn ze 5 en 6 en gebruiken ze gewone shampoo.
Voor onze peuter (3 jr) gebruiken we baby shampoo van Carrefour eigen merk. Baby broertje gebruikt dezelfde.
Wij hebben van onze dochter van 3 zwitsal shampoo. Elsa shampoo met een pompje. Bevalt goed en ze vindt het niet weg om haren te wassen want Elsa shampoo.
De kindershampoo uit de supermarkt of drogisterij. Geen duur merk, gewoon 1 met zo’n bekend figuurtje er op van tv of zo
Voor de jongste 2 gebruik ik Zwitsal. Voor de oudste 2 gebruik in andrelon. Ondanks de anti klit bij de Zwitsal, had de oudste vreselijk stug haar en was het bijna onmogelijk om te kammen. Dat gaat nu, met de 2 in 1 shampoo van andrelon, beter. En het scheelt ook wel dat haar haar nu een stuk korter is. Mijn dochter van 4 heeft erg lamg haar, maar daar kam ik heel makkelijk door, maar ook bij haar gebruik ik sinds kort andrelon.
Wij ook zwitsal nog bij zoon van 4. Ruikt zo lekker! Dochter van 8 daarbij gebruik ik wel kindershampoo van andrelon oid
Weleda 2 in 1 (voor haar en lichaam) is af en toe in de aanbieding en dan koop ik groot in. Wel duur spul, maar veel heb je er niet van nodig. Ik was het haar alleen als er eten in zit en anders 1x per week.
Vrij lang zwirsal en neutral Inmiddels hebben we nivea ook gehad. Heel fijn. Nu hebben we een 2 in 1 van toy story woody fles. Ik koop altijd in de aanbieding. Regelmatig dat er kinder shampoos in de aanbieding is 1+1
Galenco vind ik heerlijk ruiken Als ik daarvan ergens 1+1 of promo zie, dan koop ik wat extra. Nu heb ik van de AH ook iets staan. Beregoed 2 in 1. Is ook prima.
Huismerk van Kruidvat. Dochter wast haar haar 1x per week ongeveer. Zoontje nooit met shampoo. Hij heeft heel kort haar dus alles spoelt sowieso wel schoon elke keer als hij doucht.