Iemand nog leuke tips voor een hippe regenjas? Die van de hema niet.. denk dat er al meerdere in zullen lopen.. is voor jongen van 4 jaar en 3 jaar.. niet disney figuren.. Ooit c&a gehad maar zat geen rits in, verder waren ze wel fijn.. Twijfel ook of een dikke voering handig is. Heb namelijk ook gewoon een winterjas
Ruitersportzaak? Ik had destijds echt zo'n orginele engelse gewaxte jas met geruite binnenkant. Rook alleen wat apart
Deze vind ik juist meer voor jongens: https://m.zara.com/nl/nl/waxed-regenjas-met-fleece-voering-p05475565.html?v1=56125576&v2=1541148 De blauw/groene variant zou ik mijn dochters nog wel aantrekken, maar deze niet. Zalando heeft ook wel het eea, maar ff een iets andere prijsklasse. Zelfde voor Wehkamp, wel een mooie, van Amerika Today.
Deze is wel leuk, alleen lastige kleur voor mijn jongens.. en een voering, wordt dat niet te warm? Als het regent hoeft het niet per definitie koud te zijn..
Geen idee, ik heb altijd gewone regenjassen. Vind ik sowieso handiger, omdat je die over je gewone kleren/jas heen doet.