Gister kwam mijn beste vriendinnetje even op bezoek, zij weet dat wij bezig zijn voor een kleintje nu kwam ze dus met een 2 vuilniszakken met kleding aan in maat 50-56 die allemaal unisex zijn,die van haar kindje is geweest. Ook had ze een mooi speelmat/kleed mee van Ficher Price.. Dit mocht ik van haar hebben. Stond er wel even een beetje raar van te kijken toen ze ermee aan kwam,maar ze stond er eigenlijk op dat ik het aan zou nemen en het zou bewaren,is natuurlijk superlief dat ze aan me denkt Maar is dat niet gek dat we hier al dat hebben staan terwijl ik nog helemaal niet zwanger ben?! Mijn vriend zei na die tijd tegen me van, nou dat kunnen we toch mooi bewaren,alles is al duur genoeg.. Hij heeft ook wel gelijk,maar ben bang dat dit ongeluk gaat brengen. Hadden jullie ook al wat spulletjes voordat je zwanger was??
Ja hoor, hoewel het meeste niet thuis stond. Als het uiteindelijk niet lukt om zwanger te worden kun je het altijd nog teruggeven of doorgeven aan iemand anders. Misschien geeft het in huis hebben van die spulletjes juist wel een extra boost en zijn jullie snel zwanger
Zou ze gewoon bewaren. Zelf had ik ook al kleren gekregen van mijn collega die ervan wist. Scheelt toch weer een hoop dat je het zelf niet moet kopen. Heeft mij geen ongeluk gebracht hoor! Alleen door al die kleertjes te zien werd het verlangen nog groter..
We hadden van de familie al wat spullen gehad zoals een mooie easy Walker wandel wagen en maxi cosi en pas na 1,5 jaar zwanger we hadden het op zolder gezet zodat we er geen last van hadden en nu het eenmaal zover is zijn we er echt mee! Ik heb het nooit vervelend gevonden dat het er stond en dacht onze tijd komt nog wel !
Ik zou het zeker bewaren! Je kunt het ook als geluksdingen zien. Ik ben zelf ook lang bezig geweesr om zwanger te worden en juist door af en toe wat spullen te hebben kon ik er zelf in blijven geloven dat het goed ging komen. Heel veel succes!
Gewoon lekker bewaren. (En natuurlijk geeft het geen ongeluk of een verhoogde kans op een zwangerschap...) Ik zou het wel op zolder of zo zetten, niet zo dat je het de hele tijd ziet, want dan kan het misschien wel vervelend worden of je opjagen...
Ik zou het ook zeker gewoon bewaren. Het is niet zo dat je zelf al vn alles hebt gekocht. En inderdaad; alles is duur zat! Gewoon lekker achter in de kast leggen
Inderdaad bewaren Wij zijn ook nog niet zwanger maar hebben al wel een hele hoop, was toen extra motivatie voor mij toen ik stopte met roken
Wij hadden nog niks gekregen van anderen, maar wel een heel schattig boxpakje gekocht toen we op vakantie waren. Die was zó leuk dat ik dacht: als het ons zelf niet lukt zwanger te raken, kunnen we 'm altijd aan iemand geven als cadeau!
Dat is super lief van je vriendin!! Ik zou het ook bewaren! Wij zijn ook nog niet zwanger en hebben al een combi kinderwagen, die wij hebben gaat er namelijk uit, en wij waren beide verliefd op deze. dus na overleg en kijken op marktplaats etc, kwamen we hem nu bijna niet meer tegen, of aan de andere kant van het land. Daardoor besloten om hem alvast te kopen, alleen weet niemand dit hihi,, hij is goed opgeborgen, overal liggen onderdelen zodat het niet opvalt hihi