een kwakkelend 2011

Discussion in 'De lounge' started by ikke84, Dec 13, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    Als ik zo mijn zelf geopende topics eens open dan ben ik het hele jaar 2011 al aan het kwakkelen met mijn gezondheid

mijn PA zijn weer terug gekomen een periode gaat het goed en dan een periode niet tot nu toe niks aan gedaan in de hoop dat het vanzelf overgaat maar die angst moet weg

in januari aan de pil geweest kon ik niet over tot april last van gehad
    diverse keren bij de dokter geweest met bloedtesten had ook een virus op mn gehoorgang duizelig extreem vermoeid en echt niet lekker ook in april overgegaan.

daarna nog last van niet lekker voelen door pa en stress

en een bepaalde periode depri wat nu wel weer goed gaat gelukkig

in augustus ineens de griep en ook niet zo'n beetje ook mijn hart sloeg overuren en voelde me zo gaar! naar de dokter geweest naar de huisartspost alles goed
    kreeg medicijnen voor een rustig harritme en werd me er toch een partij duizelig van
    nog nooit zo duizelig geweest gelukkig na een dag over 2 was mijn hart weer rustig

ondertussen van april t/m nov nog last van mijn onderbuik naar de gyn geweest niks te vinden en nu gaat het een stuk beter ineens

laatst weeeer de griep gelukkig niet zo ernstig als in augustus

nu weer extreem vermoeid bloedarmoede zoals ik dat vaak heb

ik mag hopen dat 2012 toch een gezonder jaar word niks aan zo

maar gelukkig is er ook genoeg positiefs gebeurd in 2011 maar mijn gezondheid heeft daar weinig aan toegebracht

nog meer iemand met een kwakkelend 2011 of iemand die iets kwijt wil over het jaar 2011

2. annetske

annetske VIP lid

Sep 14, 2007
    5,112
    1
    0
    Friesland
    Nou ik dan maar haha.

Januarie 2011 geopereerd aan een navelbreuk voor de 2e keer. Nu een matje er in gekomen en nergens meer last van. wel 6 weken niet tillen en met zoon bij mijn ouders in wonen deze periode.

Augustus ging het heel slecht met mij. Bloedprikken, bleek de schildklier weer in de hobbel te zijn. Maand tijd gehad om er bovenop te komen weer na verhoging medicatie.
    Toen dacht ik, ben er weer maar nee hoor...

Mijn oog doet erg vervelend, waarsch. de oogziekte graves wat in combinatie zit met de schildklier (pijnlijk, zie er nog weinig mee, en slecht beweegbaar is het oog nu) . allemaal onderzoeken gehad, vanmiddag krijg ik de uitslag van de MRI scan, vind het heel spannend merk ik nu wel :( Ik hoop echt dat 2012 een veel beter jaar gaat worden!

3. ikke84

ikke84 Fanatiek lid

Feb 28, 2010
    3,062
    507
    113
    hoe is het gegaan

phoe jij dus ook al een hele ziekenboeg gehad.
    hoe voelde je je dan met je schildklier?

het minste is nog dat ik het hele jaar weinig energie heb gehad

Share This Page