Ik ken een meisje al sinds de middelbare school wat erg gemeen was altijd, ze was heel stil en lief in je gezicht maar achter je rug om praatte ze slecht en lulde ze al je geheimen door. Ze was ook de "beste" vriendin van het meest vreselijke verwaande meisje van de hele school. Na de middelbare school heb ik haar 1 keer gezien bij het kraambezoek van mijn huidige dochter van 2,5. dus 2,5 jaar terug. Verder wilde ze wel steeds komen maar ze kon niet of was zogenaamd ziek blablabla noem maar op. vrij slechte vriendin niet betrouwbaar. Laatst (3/4 jaar terug alweer haha) op de verjaardag van een vriendin van ons van de middelbare school weer zoiets. Ze zou komen maar ze melde zich op de dag zelf ziek, die middag verscheen op hyves met de blackbarry "lekker genieten van het zonnetje met mn liefje". ziek ammehoela dus. Oh en ze zou een voetbalshirt met alle handtekeningen van het team geven als kado en die zou ze dan nog wel krijgen. je raad het al, nooit gegeven. Nu is het zo dat ze al sinds de middelbare school een relatie heeft met een hele bekende nederlander, ik ga even niet zeggen wie. Ze vind zich hierdoor heel wat en heeft nogal wat aanhangers waardoor ze haar echte vriendinnen vergeet. Sinds vorige week begon ze ineens te smsen dat ze i.o.m. vriendlief gestopt is met de pil en het gevoel is dat het raak is en of ik haar kon vertellen of dit zo is n.a.v. alle simptomen die ze opnoemde. Ineens, omdat ik als enige in haar kennissenkring een kindje heb, ben ik haar beste vriendin! Vind het zo gniepig! Nu heeft ze dus laten weten dat ze testen gedaan heeft (ze zou vrijdag ongesteld worden en dit werd ze niet) En dat deze positief waren. En ze nu ongeveer 4 a 5 weken zwanger is. heel erg leuk voor haar natuurlijk maar ik zit zo op het punt op de story op te bellen ofzo...!!!! Ik weet dat het heel gemeen is maar oeeehh wat zou ik het graag doen!!! Ik weet dat ze hetzelfde bij mij gedaan had als ik in die situatie zat. Ik laat het maar zo omdat ze mij blijkbaar nu als moeder zijnde het beste vertrouwd met dit geheim en niemand mag het ook weten ivm roddelbladen enzo, maar grrrr wat heb ik de story al op mn sneltoets zitten hahahahaha oh wat ben ik toch lief (oh ja, ze vind het ook zooooo leuk dat we samen zwanger zijn!!! yeah right, zodra het kind geboren is besta ik niet meer...)
Ahhh nou wil ik weten wie!!! Maar verder, mijn vriendin zou het niet zijn. Straks laat ze je weer vallen als een baksteen, en dan heb je daar energie in gestopt. Niet doen.
ja haha als ik zeg wie het is dan bellen jullie de story hahahahahaha dus nee ik laat het eventjes hierbij. ik ga me niet zo verlagen maar zit wel zooo op het punt om zoiets te doen he... maarja ik hou de eer hoog... Uiteindelijk komt het toch wel in de roddelbladen te staan en dan denken jullie: hee dat las ik lekker als eerste op ZP!! haha
waar wil je nu een mening over hebben dan??? voor mij zou ze niet meer bestaan en als je story niet wil bellen had ik wel naar rtl boulevard gebeld
oh en niet komen ivm werk is niet van de partij, ze heeft nog nooit in haar leven gewerkt. weet niet eens wat dat is, geld van vriendlief is er genoeg dus dat pasje werkt altijd. grrrrrrrrrr!!!
das ook een leuke hahahaha kijken wie er meer biedt!!! nee heb de titel al aangepast.... hoef geen mening meer wilde gewoon eventjes mn hart luchten haha
mijn vriendin zou het ook niet zijn... ook niet via sms, hyves, facebook of whatever!! enne ik zou prive en party ook ff inlichten
Nou, lekker dan, ben nu zo nieuwsgierig als de pest over wie het eventueel zou kunnen zijn Dat wordt dus goed kranten en nieuws in de gaten houden de komende weken en eens zien wie er in die tussentijd zwanger is geworden, ik bedoel..als ze zo bekend zijn (hij dan) komt het vast wel een keer naar buiten he Zo, en verder zou ik denken, lekker laten gaan zoiets en helemaal je energie er niet aan verspillen
hahaha ja ik wil het ook zograag doen maar vriendin of niet, ze vertrouwd me wel en ik voel me dan zo gemeen om haar zo te laten barsten... ik ben haar enige houvast van vroeger voor ze die vent van dr had en zou dat eigenlijk niet mogen doen dus hou de eer hoog. misschien als ze me nu weer laat vallen dat ik inderdaad even een paar belletjes ga plegen hahaha en dan zet ik het natuurlijk eerst hier eventjes neer. mogen jullie de primeur hebben!
ff zonder gein met het inlichten van de roddelbladen.. ik denk dat je er goed aan doet om nix te zeggen: stel dat het mis gaat??? ik bedoel... het wordt dan uitgebreid in de roddelbladen en op tv verkondigd en dan gaat het mis... ze heeft dan al zoveel verdriet en om er dan nog meer mee geconfronteerd te worden... nee ondanks haar achter de ellebogen werk en geniepigheid....
wie o wie... uh Yolanthe hahahaaha..nee. hoe oud ben je? misschien kunnen we t raden. ze komt uit utrecht lol
hahaha je hebt met onwijs nieuwschierig gemaakt Advies geven vind ik best lastig, wat zegt je eigen gevoel? Ik denk dat ik na alle streken die ze geleverd heeft misschien ook wel Wilma Nanninga of Albert Verlinden even zou bellen hihi
OOh wacht! Je had het over een voetbal shirt en de handtekeningen van het team...vast een voetballer!!!!!
hahaha jullie zijn gemeen!!! In utrecht heeft er niets mee te maken ben bij mn vriend ingetrokken. Woonde hiervoor niet. en ja het is een voetballer maar hij word van hot naar her verkocht dus aan een plaats kun je hem niet vastmaken. zullen we het hier even bij laten? hahahaha @mutsevluts; nee doe het ook niet maar t kriebelt wel heeeeeeeeeeel erg hahaha
weer een stap verder maar ja TS komt uit utrecht dat wil niet zeggen dat dat meisje/vrouw daar ook vandaan komt he is het dan toch yolanhte
Ik vind het eerlijk gezegd best gemeen en laag dat je er over nadenkt om story te bellen. Zoals je zelf al zegt, ze vertrouwd je waarschijnlijk omdat jij de enige moeder bent in haar omgeving. Mijn vriendin zou jij dan in ieder geval niet meer zijn! Misschien zou je je gevoel eens bij haar neer moeten leggen. Dat is wat goede vriendinnen doen toch ? En anders gewoon kappen met die vriendschap en wel eerlijk naar haar toe zijn waarom!