Onze dochter wordt binnenkort 6 jaar en voor haar verjaardag zoeken we nog een cadeau. Het is niet echt een speelgoed kind. Nu denken we er aan om haar een camera te geven; ze vindt het namelijk erg leuk om foto's / filmpjes / selfies te maken met onze telefoons. Ik heb gekeken naar die kindercamera's, maar volgens mij is de kwaliteit van de foto's daar niet al te best. Vandaar dat we verder zijn kijken naar een simpele compactcamera. We hebben nu de Nikon Coolpix W100 op het oog, mede omdat deze val- en waterproof is. Het enige nadeel aan een compactcamera is dat ze geen selfies kan maken. Iemand ervaring met deze of andere compactcamera's op deze leeftijd?
Mijn dochter van 10 heeft nu al een paar jaar de Nikon Coolpix en is er nog steeds erg blij mee. Ze vindt het ook erg leuk om gemaakte foto’s nog te bewerken / op te leuken. En er zitten ook leuke standen op om meteen al aparte foto’s te maken. Ik vind het echt een aanrader voor kinderen.
Oh zo'n stand om rare foto's te maken vindt ze ook super leuk op de tablet, dus dat klinkt goed. Ik las ook dat er op deze een apart kindermenu zit. Dat lijkt me ook handig.
Hier heeft onze dochter ook de coolpix. Gekregen voor haar vijfde verjaardag en nu 2.5 jr later is ze er nog steeds dol op. Goed te bedienen, fijn vast te houden en veel mogelijkheden voor bewerken en voor t maken van foto's met speciale effecten