Ben de hele dag al aan het surfen naar leuke ideeen om gasten te geven aan het eind van onze bruiloft. Pas in augustus trouwens. Maar goed heb al wel cadeautjes klaar voor de kleine kinderen: Goodie-bag met bellenblaas, tijdschrift, kleurboek, potloden, schriftje, stickers, een tangram en een knuffeltje. Maar nu de volwassen nog. Thema van ons feest is High-Tea. Hoeft niet persée met elkaar te maken te hebben. Ik zeg het maar even. Budget is max. 2 euro voor een bedankje. Geen snoepgoed/ bruidsuikers i.i.g. Mag een tip zijn om zelf te maken ... of kant en klaar via website. Wij vinden bijvoorbeeld: een klavertje4 in blik erg leuk in het kader van 'ons geluk delen'. Maar ben erg benieuwd naar jullie ideeen
vrienden van ons hadden een zakdoek laten drukken met hun naam en datum. erg leuk.. Weet alleen niet waar.
Wij hadden een zakje met bloemzaadje genaamd brandende liefde, op het zakje stonden dan onze namen. Heel leuk, ik weet alleen even niet meer via welke site ik ze had
Wij hadden deze, erg leuk om te geven: Trouwbedankjes kom eens op de koffie Helemaal leuk die voorbereidingen voor het trouwen. Veel geluk!!
wij hadden bij onze fotograaf een foto geregelt (van de fotoshoot die dag) met een bedankwoordje erop gedrukt. Kwam hij later op de avond brengen, helemaal geweldig!!!
Wij hadden een kaart laten drukken met foto's die die dag gemaakt waren, met bedankt erop en onze namen en de datum. Je kan ook een blikje met iets erin doen of een pot jam / fles wijn en dan het blaadje wat eromheen zit (kom niet op het woord) laten bedrukken.
dit zijn wel leuke ideetjes: Wedding Things: HEART COOKIE CUTTER AND CARD Wedding Things: TEA POT TEA BAG REST - ivory Wedding Things: Personalized Wedding Honey - Love Theme
http://media.theknot.com/ImageStage/Objects/0003/0018332/large_image.jpg of mooie onderzettertjes (in van die eurowinkels) Wedding Things: "Cherry Blossoms" Frosted Glass Coasters
Als het thema High tea is zou ik denk ik kiezen voor een petit four ( schrijf je dat zo >??) zo'n klein vierkant koekje/gebakje... met een paar theezakjes ofzo ? En dan .. kom nog eens op de thee
Wij hadden kleine tasjes met een theezakje erin! Er zat een kaartje bij wat we zelf konden ontwerpen, en die hebben we helemaal in stijl van onze trouwkaart gemaakt.
Super bedankt voor de leuke tips!! Ook van de engelse/ amerikaanse site. Zo ver was ik nog niet gekomen met zoeken. Vooral die Cherry onderzetters!! Daar misschien weer een theezakje bij met 'kom nog eens op de thee'. Jampotje is ook leuk in het kader van hightea... Zakdoek met opdruk, ga ik ook even op googlen. Allemaal leuke ideeen trouwens!
Wij hadden ook high tea als bruiloflt thema, en dat in de herfst.Na de ceremonie kreeg iedereen een appel met een receptje met wat je kon doen met appels, om mee te nemen of op te eten voor de terug reis. Met een selectief groepje zijn we gaan high tea-en Als bedankje hebben we een ikea mok van 50 cent beschilderd met onze namen en trouwdatum. In de mok, zaten chocolaatjes, herfst thee, koffiepads en een koekje. Voor de kinderen hadden we dezelfde mok maar dan met fristi of chocolademelk en lekkere kinder koekjes. We hebben hier veel leuke reacties gekregen
wij hadden geen bedankje op het feest zelf, maar een paar weken naderhand hadden we alle foto's uitgezocht en iedereen een bedankkaartje gestuurd met daarin een van onze foto's van de bruidsrapportage (voor de mensen die niet op het feest waren geweest maar ons wel wat hadden gestuurd) en foto's van de mensen op het feest zelf, die met de wegwerpcamera's of door de familie waren gemaakt. Hier hebben we erg veel leuke reacties op gehad omdat je die foto's bijna nooit te zien krijgt.
Wij maken het bedankje zelf en we doen het volgende: 2 koffie/theeglazen, daarin 2 koffiepads en 2 theezakjes, met 2 koekjes of merci erbij, transparante folie erom met een kaartje (kom nog eens op de koffie of zoiets)
Wij hebben zelf trouwgom gemaakt. Weet niet of dat nu nog origineel is, toen wel. Je kan het bestellen, maar wij hebben zelf het kartonnetje van de kauwgom ingescant en een ontwerp gemaakt. Dat uitgeprint en rond de kauwgom gedaan. Super leuk resultaat!